- מתן חצרוני שודרג: יהיה משנה למנכ"ל משרד HAVAS-בלינקהפונקציה לא אוישה בשלוש השנים האחרונות, מאז מונתה אדוה קירש למנכ"לית משרד הדיגיטל. עד כה חצרוני היה סמנכ"ל הלקוחות, ובעבר כתב ועורך בחדשות 2
- נטפליקס חוסמת את השירות ברוסיה, טיקטוק מקטינה פעילות
אחרי פייסבוק, גוגל, ספוטיפיי, האולפנים ההוליוודים ורשתות התקשורת, גם נטפליקס וטיקטוק נערכות למצב החדש, עם בשל תמיכה באוקראינה, ועם בשל החשש מהחוק הדרקוני שהתקבל בסופ"ש ברוסיה
- השקה חלשה לאברי גלעד ברצועת שבע - עם 5.4% בלבדמנגד רשמה תוכנית חיסכון כמעט 13%. רוקדים עם כוכבים ממשיכה להנות מנתוני צפייה גבוהים של 22% ובפער גדול מהמתחרים ברשת - עם הישרדות
- ממשיכה לחגוג באזרחות: השופטת בדימוס כרייף עם קמפיין נוסףאחרי שהחלה לפקוד אירועים יח"צ תמורת תשלום וקיבלה קמפיין לרשת רהיטים, מקבלת כוכבת פרשת "מין תמורת מינויים" קמפיין נוסף ל"סמארטק טכנולוגיות" העוסקת ברפואה אסתטית. מייסדת החברה: "כרייף אישה בשלה וחזקה המשלבת נשיות, הישגיות ועוצמה"
- 1:0 לבן גביר על פייסבוק: תבטל את ההגבלות על החשבון שלופייסבוק הסירה לח"כ איתמר בן גביר שני סרטונים, הורידה חשיפה ומונעת ממנו שידור לייב, וזאת לאחר שבנצי גופשטיין נראה בסרטונים. המחוזי נענה לדרישת בן גביר לצו מניעה נגד הרשת החברתית
- מגזין הבידור "וראייטי" בחר עוד ישראלית לרשימה יוקרתית
לכבוד יום האישה הבינלאומי, מנכ"לית חברת המדיה ענני אורלי אטלס כץ שולבה ברשימת המשפיעות של מגזין הבידור מהנחשבים בעולם. אטלס כץ: "נשים פשוט הכי טובות בכל דבר"
- "בקטנה": חסות לקיקבוקסרית, ותקציבי יח"צ חדשיםחסות ליוליה סצ'רוב שזכתה בעבר באליפות העולם; המשרד שיטפל בעמותת סאנרייז ישראל שעוזרת לילדים חולי סרטן; ומי קיבל את המותג הנוסטלי המזוהה עם פירות הארץ?
TV
כלכליסט משתיק את תומר גנון; מגיע למערכת, לא מפרסם כתבות"NSO לא ישתיקו אותנו" טענו בכלכליסט, אבל גנון שחתום על תחקירי "NSO בשירות המשטרה" שהולידו ועדת בדיקה שסתרה את רוב טענות כלכליסט, לא פרסם דבר כבר מכל שבועיים למרות שלא הושעה והמשיך להגיע למערכת. גנון סירב להגיב- יובל שמלא ניצח בפעם השלישית - נינג'ה ישראל הפציצה עם 26.1%הגמר הוא הנתון השני בגובהו בשלוש השנים האחרונות. מנגד הסתפקה המסעדה הבאה בנתון חד ספרתי של 9%. ביום ו': פערים גדולים בפריים-טיים
- דיסני תציע מוצר תומך פרסומות עבור שירותי הסטרימינג דיסני+
המהלך יהווה אבן דרך נוספת בדרך לכבישת יעד ה-230 עד 260 מיליון משתמשים חדשים עד 2024 ומנגד לגרוף הכנסה גבוהה יותר עבור כל משתמש, נתון בו חברות סטרימינג רבות כבר מובילות עליה