- מיכל אנסקי נבחרה לפרזנטורית של רשת חנויות יהלומיםהקמפיין של רשת חנויות יהלומי המעבדה בהיקף X LAB DIAMONDS, הוא בהיקף של כמיליון שקלים, ויעלה בדיגיטל, שילוט חוצות, פרינט ונקודות מכירה
- הפורמט הישראלי שישודר בערוץ הטלוויזיה של אופרה וינפריהדוקו-ריאליטי "התחתן איתי עכשיו" שודר עד כה בישראל ובמדינות באירופה ואפריקה. הגרסה האמריקאית תעלה בעוד כשלושה שבועות ב-OWN של וינפרי ובענקית הסטרימינג Discovery+
- מהלכי הדיגיטל הזוכים: הטיקטוק של מאוחדת וכרטיס "רעות תקני לי" של MAXהזוכים בפרס ה-Booster של איגוד השיווק ל-Q4 הם הנפקת הכרטיס הוורוד של MAX שהביאה אורגנית לנתוני חשיפה גבוהים, והשקת הטיקטוק של מאוחדת עם מהלך ללימוד שפת הסימנים - שהניבה כמעט 10 מיליון חשיפות
- מהיום: התוכן השיווקי "יוכשר" ויסומן בשידורי הטלוויזיהשוק התוכן השיווקי בטלוויזיה מוערך ב-200 מ' ש' בשנה ועד כה היה חסוי ובניגוד לתקנות. מהיום שילוב מוצר בתוכנית בעקבות עסקה מסחרית, יחייב את הערוץ לשדר שקופית. הערוצים המסחריים גם יעלו מהיום קמפיינים בנושא. הנה כללי המותר והאסור
ניתוח
סיבים, טלוויזיה רזה וייצוב מחירי הסלולר: מאחורי דוחות פרטנרעם כמעט רבע מיליון לקוחות לתשתית הסיבים האופטיים, מחיקת מנויים לא משלמים ופתיחת הסכמי תוכן כדי להפחית בהפסדי הטלוויזיה, פרטנר רואה עצמה יותר ויותר כחברת תשתיות. ניתוח- מהדורת חדשות 12 הכי נצפית אתמול; 13 לא נהנית מהמלחמההמהדורה בהובלתה של יונית לוי רשמה 19.7%, פי שניי וחצי מחדשות 13, וב-2 עשיריות האחוז יותר מנינג'ה ישראל
חשיפה
כפי שנחשף ב"ביז מדיה": התוכנית של אברי גלעד - בשיתוף עם הצופים?רצועת שבע בערב שאמורה להוות מקפצת רייטינג למהדורה המרכזית, תאפשר לצופים לקחת חלק פעיל במהלך השידור, להצביע ולהביע את דעתם- פרידה מיואל מרקוס - העיתונאי שכתיבתו הייתה "קונצרט של מילים"כבר כשהיה ילד לפני 40 שנה, החל תומר סגיס לעקוב אחרי מרקוס ונשבה בקסמיו. כשפגש אותו במערכת "הארץ", גמע בשקיקה את סיפוריו על החשיפות הגדולות שלו, בהן תוכנית ההתנתקות | טור פרידה
- בעלי Wix מפסיקים להשקיע באימפקט; מולי ארי יקים חברה חדשהבצל הדוחות המאכזבים והשחיקה במניה, בעלי Wix זונחים את השקעתם הפרטית באימפקט שירותי תוכן. ארי לא מרים ידיים ויפעל לאחד את האתרים לפורטל אחד, כ-10 עובדים צפויים לעזוב. ארי: "בעוד מספר חודשים יגלו שאנחנו כאן יציבים ואיתנים כתמיד"
- המחליף של איה אחימאיר: נדב ברקוביץ מונה למנכ"ל דבי תקשורתאחרי חמש שנים בחברה, מונה ברקוביץ למנכ"ל ומקומה של אחימאיר שעזבה את החברה לפני כשנה. המייסד והבעלים משה דבי: "נדב הפגין מנהיגות ולקיחת אחריות. גאה באופק הניהולי ובצמיחה של עובדינו"