עם מינויו של לפיד לרה"מ: אלעד טנא יעזוב את תפקידו
אש מערך ההסברה הלאומי שנכנס לתפקידו רק באוקטובר האחרון, עוזב כחלק מהסכמה עם יאיר לפיד. יחליף אותו דובר משרד החוץ ליאור חייט. שמו של טנא עלה כמועמד למשרת מנכ"ל תאגיד השידור כאן
ראש מערך ההסברה הלאומי אלעד טנא, סיכם עם ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד, על סיום תפקידו. לדברי גורמים המכירים את הפרטים, משרת ראש מערך ההסברה הלאומי היא משרת אמון, וטנא מונה על ידי ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט לתפקיד. כעת, עם השינויים בכיסא ראש הממשלה, סיכמו טנא ולפיד על סיום עבודתו.
במקביל, הודיע ראש הממשלה על מינויו של ליאור חייט כמחליפו של טנא. חייט משמש כדובר משרד החוץ, שלפיד שימש עד כה כשר החוץ. כעת צפוי טנא להעביר חפיפה לחייט.
חייט הוא דיפלומט במשרד החוץ משנת 2001. הוא מילא שורה של תפקידים במשרד החוץ בהם קונסול כללי במיאמי, דובר שגרירויות ישראל בספרד ובארגנטינה ומנהל מחלקת מרכז אמריקה והקריביים. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.
כזכור, טנא הגיע לתפקיד זה מתפקיד בכיר בתאגיד השידור הציבורי כאן - שם שימש כסמנכ"ל הדיגיטל של הארגון, הזרוע שזכתה להערכה גדולה מהרגע שהושקה, כשנה לפני השקת הטלוויזיה והרדיו של כאן.
- תומר ברנד צפוי להתמנות לסמנכ"ל הדיגיטל של תאגיד כאן
- האקרים, הנגשת שידורים ולוסי איוב: סמנכ"ל הדיגיטל בכאן מסכם אירוויזיון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שמו של טנא עלה כמועמד אפשרי לתפקיד מנכ"ל התאגיד, לאחר סיום העסקתו הדרמטי של אלדד קובלנץ. בשלב זה נראה שטנא טרם החליט אם להתמודד על התפקיד, אבל בתוך מסדרונות כאן הוא להערכה גדולה.
ראש הממשלה לפיד הודה לטנא, ומסר: "האתגר הגדול של מדינת ישראל הוא לספר את הסיפור הישראלי על כל גווניו. בשנה החולפת הוקם מחדש על ידי טנא ואנשיו, מערך מקצועי שמאחד את כל גופי ההסברה במדינה לשפה אחת וקול אחד בהיר וחד. זו הייתה שנה עם אירועים מורכבים ומערך ההסברה תרם תרומה משמעותית לתדמית ישראל ולשיח בארץ ובעולם. אני מודה לאלעד על העבודה הקשה ומאחל לו בהצלחה בהמשך".
טנא מסר: "בחודשים האחרונים ניתנה לי הזכות הגדולה להוביל את הקמתו המחודשת של מערך ההסברה הלאומי. רבות מהבעיות שאפיינו את ההסברה הישראלית במרוצת השנים נבעו ממצב זה, שהוביל להיעדר מדיניות הסברה סדורה, ותיאום-חסר בין הגופים השונים. מאז כניסתי לתפקיד, זכיתי לראות פרי לעבודתו המאומצת של המערך המתחדש. לצד הנעת פרויקטים היסטוריים עבור ההסברה הישראלית, גיבוש מנגנון יעיל להפצת מסרים בזמן אמת, והקמת מטה הסברה לאומי למגפת הקורונה - רתמנו מחדש את כלל גופי ההסברה במדינת ישראל לעשייה משותפת, ששיאה בתרומה ייחודית לשינוי של ממש בנרטיב ולמניעת הסלמה במהלך חודש הרמדאן, ומעבר לו".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
- 2.שלי 03/07/2022 17:32הגב לתגובה זובהצלחה
- 1.כמה תפקידים מיותרים... (ל"ת)איפה הכסף??? 03/07/2022 14:35הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
