- נשארו מאחור בעידן הדיגיטל: גלגלצ וגל"צ יעברו מיתוג מחדשבתחרות מול ספוטיפיי ואפל ויריבים מקומיים כגון ECO99, תחנות גלגלצ וגל"צ מוצאות את עצמן לא מעודכנות. Awesome נבחרה לבצע מתיחת פנים כוללת למותגים הוותיקים
רייטינג
ניצחון בנוקאאוט: נינג'ה עם כמעט 25%, שפל ל-The voiceעוד יום בו קשת מנצחת בקלות את רשת, כשהפער בין השתיים נבנה משעות אחר הצהריים, והולך ומתעצם בפריים- ?הכוורת של 'ימינה' - ואיך יגשרו על חילוקי הדעות בקמפייןעם כ-10 מיליון ש' תקציב, הושק קמפיין 'ימינה' - האיחוד החדש של מפלגות הימין. מי יוביל את הקמפיין ברמת חשיפה ומקצועית, ומה יעשו הפוליטיקאים כשאינם מסכימים זה עם זה
רייטינג