על רקע מצב: חברות הטלוויזיה והערוצים בהטבות לצופים

חברות HOT ו-yes הודיעו על פתיחת חלק משידורי הפרימיום שלהן בחינם ללקוחות למשך שבוע. בסלקום TV יפתחו גם את השידורים, כולל חלק משידורי הספורט בתשלום. רשת תפתח לכלל הצופים את ערוץ האח הגדול באפיק 26

ביז מדיה |

מבצע "עלות השחר" משאיר רבים באזור הדרום וגם המרכז בבתים, וחברות הטלוויזיה הרב-ערוציות וגם רשת, הודיעו על פתיחת שידוריהן בתשלום – בחינם, כהטבה לצופים.

 

HOT תפתח מהבוקר ולמשך השבוע הקרוב, מגוון ערוצים ללא תשלום לתושבי הדרום והשפלה, תעלה תכנים אהובים וגם חדשים לילדים ולמבוגרים. בין הערוצים שייפתחו יהיו ויווה פרימיום, ערוצי דרמות טורקיות וים תיכוני, ערוץ הנופש וכן ערוצי הסטייל, העיצוב והריאליטי, יחד עם ערוץ HOT קולנוע ישראלי שהושק לאחרונה. לטובת הילדים השוהים בבית, יפתחו ערוצי "הכוכבים" ו"ילדות ישראלית", וגם מגוון תכנים בספריית VOD YOUNG.

 

ללקוחות NEXT TV במסלולי NEXT+ הכוללים ערוצים לצפייה, יפתחו מגוון נרחב של ערוצים ללא עלות. ובנוסף למורידי ומשתמשי אפליקציית NEXT TV בנייד תתאפשר צפייה בנייד, במחשב ובטאבלט בסדרות מקור נבחרות של HOT כמו רפאליס, מלכות, שבאבניקים ועוד, גם למי שאינו לקוח, ללא צורך בהרשמה.

 

חברת yes תפתח גם היא הבוקר ולמשך שבוע לכל לקוחות yes,  yes+ ואפליקציית STINGTV בכל הארץ את כל ערוצי הפרימיום הכוללים את ערוצי דרמות טורקיות, ריאליטי, שעשועונים, נופש ולייף סטייל. כמו כן יפתחו לכל הלקוחות המסלולים המורחבים עם שלל תכני הילדים והסרטים - אולטימייט וסטינג מושלמת - כולל yes VOD kids.  

 

גם ב-HOT וגם ב-yes הערוצים ייפתחו באופן אוטומטי ללקוחות ללא צורך בפניה לשירות הלקוחות.

 

חברת סלקום תפתח ללא עלות מגוון ערוצים ללקוחות סלקוםTV, כולל ערוצי ספורט פרימיום. בנוסף, החברה תעניק למנויי הסלולר שלה המתגוררים באזור הדרום, תוספת גלישה של 250 ג'יגה.

 

הערוצים שייפתחו בסלקום מהבוקר הם ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט, ONE2, ONE DOCO, ONE EDGE, ערוצי הדרמות הטורקיות, ויוה פרימיום, ויוה וינטג' וערוץ ואמוס. בחברה מציינים כי כל ערוצי הילדים נמצאים בחבילת הבסיס – בהם ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, לוגי, ערוץ הכוכבים, ג'וניור, בייבי ועוד. בנוסף, סלקום השיקה שני ערוצי סרטים לילדים בחינם לתקופת החופש: "חופש מהסרטים" ו"חופש משפחתי".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.