- גובש צוות הבחירות: גנץ יוביל את קמפיין כחול לבן במקום לפידנראה שהמפלגה מתחילה להתעורר מהתרדמת בו הייתה: מנכ"ל גיתם עדו הר-טוב ינהל את הקמפיין, ירון מרחב יהיה מנהל הפרסום ולי-אור אבנון תהיה דוברת הקמפיין
TV
מנפצת את תקרת הזכוכית: נייקי בפרסומת "ווינרית" על זכיית ארה"ב במונדיאל הנשיםמנפצת את תקרת הזכוכית: בשחור לבן שמוסיף ממד של היסטוריה וחשיבות, נייקי חוגגת את הזכייה עם נאום חוצב להבות ששם אותה שוב בצד הנכון של ההיסטוריה ועולם השיווקרייטינג
פרסום ראשון
הג'וב החדש של דוד ורטהיים: עורך נתח שוק ופירמה של גלובסורטהיים, לשעבר העורך המיתולוגי של וואלה ברנז'ה, יחליף את שרון מרוז שתהפוך לרכזת מערכת. ורטהיים ימשיך להגיש אחת לשבוע לצידו של אראל סג"ל ב-103FM- פחות פרינט, יותר דיגיטל: טיים אאוט ת"א עובר להפצה חודשיתהמו"ל יובל סיגלר הודיע על כך לעובדיו והוסיף כי כי השינוי יאפשר לשמור על גיליון מודפס ולחזק את הדיגיטל בו הושקעו כ-4 מיליון ש'. 3 עובדים יעזבו בעקבות השינוי את החברה
רייטינג
מאסטר שף הפגיזה עם 21.5%; ערב חזק למהדורות החדשותהשקת 'מה אתם הייתם עושים' ברשת הניבה 13%. בפרק הראשון של סדרת המערכונים שב"ס צפו 63 אלף איש, אבל ביוטיוב כאן משך כ-240 אלף צפיות