פרסום ראשון
מחקר
רייטינג
טור
פה לא יופיע לוגו: דוריטוס פונה לדור ה-"אנטי פרסום"בקמפיין דוריטוס החדש לא תמצאו את שם החברה ולא את הלוגו שלה. למה? כי את הצעירים, שגם ככה לא צופה בפרסומות, זה פשוט לא מעניין. לירון בן יעקב על עידן חדש בפרסוםרייטינג
ספורט 5, צהריים: 1.5% לזכייה של שגיא מוקי באליפות העולםבנגינת התקווה הרייטינג כבר עלה ל-2.2%. מאסטר שף רשמה 22.75, פי 3 מהלקט של המרוץ למיליון. רגע לפני מהדורת כאן שהניבה 3%, ירון לונדון הסתפק ב-0.9%- למרות הסיכוי שתפרוש: עוד קמפיין חוצות לנעם האנטי-להט"ביתמפלגת הימין האנטי-להט"בית, שניצחה בביהמ"ש את חברות שילוט החוצות שהתנגדו לפרסם מודעות שלה, עלתה הלילה בקמפיין עם עשרות שלטים ברחבי הארץ
- היחצניות המובילות והמשלמות: שוק היח"צ יוצא נגד פרויקט התוכן השיווקי של 'שמנת'פגיעה באמינות, הטעיית קוראים וסקסיזם - אלו חלק מהביקורות כלפי פרויקט 'היחצניות המושכות בחוטים' של המגזין מקבוצת 'הארץ', שדרש כ-4,000 ש' מכל משתתפת