בשיא הגאות הביטחונית סולרום מציגה רבעון חלש: ההכנסות מפעילות הליבה עלו ב-3.6% בלבד, הרווח הכולל נחתך ל-1.2 מיליון שקל והצבר גדל רק ב-5.7%; החברה מנסה להאיץ דרך רכישות, אבל זו גם נקודת האזהרה המרכזית
החברה הביטחונית קיבלה הזמנה מלקוח קיים, לפיתוח אבי טיפוס וייצור סדרתי של מערכות חשמל; אספקת המערכות תחל באופן מיידי ומתוכננת עד לסוף הרבעון השלישי של שנת 2026
מתן רבין, מנכ"ל סולרום, מדבר על החדשנות בתחום הלייזר, ההתמודדות עם הביקושים הגוברים בתעשייה הביטחונית, והתרומה של החברה לחוסנה של ישראל "אנחנו מייצגים את החוסן של ישראל יחד עם כל החברות בסקטור, גם כשקשה אנחנו פועלים יחד, במלחמה פעלנו 24/7, בסוף יש לנו
אחריות ואנחנו שמחים עליה"