אבטחת סייבר

דוחות
באטמ: הקורונה מסדרת את המספרים - ה-EBITDA קפץ ל-23 מ' ד'עם זאת, החברה הציגה ירידה של 8% בהכנסות ל-71.4 מיליון דולר - בעקבות מכירת NGSoft. הרווח למניה EPS עמד על 2.72 סנט, לעומת 0.36 סנט אשתקד. החברה צופה הכנסות של 5% מעל צפי השוק (כלומר 139 מיליון דולר) ו-20% ב-EBITDA (כלומר 27.6 מיליון דולר)דוחות
אלוט עקפה את תחזיות האנליסטים; ההכנסות גדלו ב-8% ל-35 מיליון ד'אלוט הדואלית צמצמה את ההפסד הנקי ל-4 סנט למניה, בעוד האנליסטים צפו שההפסד יסתכם ב-9 סנט למניה; החברה ממשיכה לדבוק בהערכתה להכנסות שנתיות של כ-145-150 מיליון דולר - בדומה לצפי האנליסטיםוול סטריט
- ננולוק סקיוריטי הישראלית גייסה 11 מיליון דולרחברת הסטארט-אפ הישראלית, שעוסקת באבטחת סייבר דיווחה על השלמת סבב גיוס B - בסבב השתתפו משקיעים קיימים, לצד משקיעים חדשים; החברה גייסה עד היום 16 מיליון דולר
- בגלל אמזון: בוטל חוזה של הפנטגון עם מייקרוסופט ב-10 מיליארד ד'משרד ההגנה ביטל את החוזה בגלל טענות להטייתו, וייצא למכרז חדש כדי לקבל שירותי ענן חזקים שיעמדו בדרישותיו; מנוסח הודעת הפנטגון ברור כי למעשה גם הפעם יוכלו להתחרות רק הענקיות ולא חברות אחרות
- ג'ייפרוג רכשה חברת סייבר ישראלית תמורת 300 מיליון דולרהחברה הנרכשת היא ודו (Vdoo) המספקת אבטחה עבור מגוון טכנולוגיות; מדובר באחת הרכישות הגדולות של חברה ישראלית שרכשה חברה ישראלית אחרת.
- חברת הסייבר אקרוניס פותחת מרכז חדש בארץ ומגייסת 100 עובדים
חברת הגנת הסייבר, שגייסה לאחרונה 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר, תשקיע 260 מיליון שקל במרכז מחקר ופיתוח חדש בהרצליה; "הכניסה האסטרטגית לישראל היא ביטוי לאמון הרב שיש לנו בתעשיית ההיי-טק הישראלית״
- Claroty השלימה גיוס בסך 140 מיליון דולרשוויה של החברה מתקרב ל-500 מיליון דולר; Bessemer Venture היתה הדומיננטית בגיוס
סקירה
נעילה בירידות: ת"א 90 ירד ב-0.6%, חלל קפצה ב-20%סלקום הוסיפה 6%, פרטנר עלתה ב-2.6%, שמיים עלתה ב-17%, פינרג'י זינקה ב-23%, אינפימר ירדה ב-6%, משק אנרגיה נפלה ב-9%וול סטריט