חברת ה-IT מזנקת בכ-9% לשווי של כ-468 מיליון שקל, אחרי רבעון ראשון חזק יחסית שהציג שיפור בהכנסות וברווחיות; למרות העלייה היום, המניה עדיין יורדת בכ-13% מתחילת השנה, אחרי שנפלה בסוף פברואר יחד עם הסקטור
שי אוזון, מנכ"ל אברא על הרבעון השלישי של החברה: אנחנו רואים את המשך היציאה מהמשבר, הצגנו צמיחה מהגבוהות בענף"; על רכישות נוספות בעתיד: "הריבית היורדת בהחלט משפיעה לטובה, יש האצה בישחות"
ההכנסות ברבעון צמחו ב-9% והסתכמו ב-113.5 מיליון שקל; החברה דיווחה על רכישת חברה בתחום ישום, הטמעה ופיתוח של מערכות מידע ארגוניות בתמורה ל-25 מיליון שקל
החברה המספקת פתרונות בתחום המידע ומתמקדת ברכישות לא ביצעה רכישות מהותיות במהלך הרבעון; המלחמה השפיעה על החברה עם שיעור מגויסים של 12% בתחילתה שהתמתן ל-3% נכון לחודש אפריל
בשיא, 10% מעובדי אברא היו מגויסים למילואים: "זה הקשה עלינו, אבל אנחנו כבר לא שם" אומר לנו בשיחה המנכ"ל שי אוזון; עיקר הפעילות של החברה היא רכישות, ואוזון מציין שהמלחמה גם יכולה לייצר הזדמנויות במובן הזה: "המלחמה יכולה לייצר קשיי נזילות אצל חברות קטנות"
אברא הציגה ירידה בהכנסות ברבעון הרביעי כמו גם בשורו הרווח הגולמי והרווח התפעולי - אבל מיזוג של 3 חברות בת לתוך החברה האם הביא לקיטון בהוצאות המס ולזינוק ברווח הנקי