• הקמפיין, באמצעות גלר נסיס, עולה תחת הסיסמא: "שם גדול. מחיר קטן"
    |02/08/2007
  • שנת 2007 מסתמנת כשנה חיובית עבור החברה, אשר עברה מהפסד חצי שנתי של למעלה מ-3 מיליון דולר בששת החודשים הראשונים של 2006 לרווח של 694 מיליון דולר השנה
    |02/08/2007
  • החברה משיקה סדרת מוצרי ניקיון לבית תחת מותג פרטי בשם EXTRA בהשקעה של כ-2 מיליון שקל; בשלב ראשון יושקו חומרי ניקוי, אביזרי מטבח ואביזרי ניקיון
    |02/08/2007
  • הקמפיין נועד להסביר את חשיבות הדגנים המלאים בתזונה נכונה ולהדגיש כי נסטלה מתחייבת כי כל דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים
    |02/08/2007
  • טרנד הבריאות תופס חזק בישראל. בפועל, רק כ-1.7% מהאוכלוסיה בארץ צורכת מזון אורגני. עם זאת, ישראל מייצאת כ-80% מהתוצרת האורגנית. אלעד להב מרשת אורגניק מרקט מאמין שהתחום יתפתח ורשתות השיווק יצמיחו אותו
    |02/08/2007
  • כותב בין השאר: "מכפיל EV/EBITDA (שווי פעילות מחולק ברווח התזרימי התפעולי) של כ-5.3 הנמוך ביחס לחברות דומות בעולם ונמוך משמעותית מזה של חברות הסלולר, הנסחרות במכפיל של 6.6 לאחר הירידות האחרונות"
    |02/08/2007
  • האירו נחלש אף הוא ב-0.3% ונסחר כעת סביב 5.9075 שקל; נזכיר כי היום יפורסמו שערי הריבית בגוש האירו ובבריטניה
    |02/08/2007
  • לא כל בורסות המזרח מתנהגות באופן זהה אלא שיש חוט עבה שמקשר בין התנהגות השווקים; כל בורסה וההתנהגות שלה אך המסחר הוא ברור. רמת הסיכון במגמת עלייה
    |02/08/2007
  • שני הדברים שמדברים עליהם בשוק ההון הם הירידות בשוק ומשבר הסאב-פריים. דווקא בנקודה זו כאשר הציבור בורח מן הבורסה מסתתרות הזדמנויות קנייה בענפים אשר אינם מושפעים מהמשבר ומניות החברות הופכות לאטרקטיביים
    |02/08/2007
  • 7 בני אדם נהרגו ועשרות אחרים נפצעו כשגשר מרכזי החוצה את נהר המיסיסיפי קרס בשעת שיא התנועה, ועשרות כלי רכב צנחו אל המים. המשרד לביטחון המולדת: לא נראה שמדובר בפיגוע
    |02/08/2007
מציג דף 5963 מתוך 10175