בינת תקשורת מחשבים הטמיעה את שירות 'לאומי V' בבנק לאומי: יאפשר שיחת וידאו עם בנקאי
חברת בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, השלימה לאחרונה את הטמעת שירות שיחות הוידאו 'לאומי V' עבור לקוחות בנק לאומי, המבוסס על מוצרים וטכנולוגיות של חברת רדוויז'ן. הפרויקט מוערך בסכום של יותר מחצי מיליון שקל.
השירות, אשר הושק לפני כחודש, מאפשר ללקוחות שירותים בטכנולוגיית דור שלישי, כולל: שיחה עם בנקאי ושיתוף קבצים באמצעות וידאו דרך האינטרנט, ולראשונה בארץ - דרך טלפונים ניידים בכל זמן ומכל מקום. בנוסף, תרגום השיחה בזמן אמיתי לשפת הסימנים, על מנת להגביר את הנגישות לשירותי הבנק מרחוק עבור אוכלוסיית לקויי השמיעה והחירשים.
ששון מרדכי, ראש אגף ייצור ותקשוב, בנק לאומי: "המערכת החדשה מהווה פריצת דרך בתחום הבנקאות הישירה, ומספקת ערך בונה אמון ביחסי הלקוחות עם נציגי השרות בבנק. המערכת מאפשרת אספקת שירותי בנקאות גם עבור לקוחות בעלי ליקויי שמיעה, אשר נמנעו מהם עד היום. זוהי דוגמא מובהקת של חיבור טכנולוגיות שונות ליצירת ערך מובהק ללקוח".
אלדד ניסני, מנהל מכירות למגזר הפיננסי, בינת תקשורת מחשבים: "פתרונות תקשורת בעולם הוידאו מתפתחים בקצב מואץ ונתפסים כאטרקטיביים בקרב הלקוחות. אנו משלבים יכולות של Voice, Videoו-Data בשיחה איכותית, המאפשרת לכל לקוח נגישות לבנקאי מכל מקום ובכל זמן - קפיצת מדרגה בקשר בין בנקים ולקוחותיהם בישראל".
בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות מקיפים בתחום רשתות התקשורת מחשוב ואבטחת מידע. החברה הוקמה בשנת 1975, ומאז מספקת פתרונות ושירותים עבור מאות ארגונים בכל הגדלים, במגזרי הביטחון, התעשייה, הטלקום, התשתיות, הממשלה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים, האקדמיה ועוד.