ראיון
רצה לכנסת: "אנשים חושבים שאישה עם דעות ולא נשואה - שווה ביצ'ית מעשנת"מרב מיכאלי מתכוננת לפריימריס של מפלגת העבודה, מתמודדת עם הדעות הקדומות עליה, ונעזרת בניסיון שלה בהתמודדות מול הציבור, כאשת תקשורת במשך 17 שנים. על הפריזורה, 'הארץ', 'שישי חי' וכמובן - פמיניזם. ראיוןרייטינג
רייטינג של אחרי מלחמה: מהדורות החדשות יורדות, ניסים משעל מארח את לבניכ-50% צפו ב-3 המהדורות של יום ד', ואילו אתמול - רק 38%. 'כלבוטק' ממשיכה לרשום רייטינג גבוה עם 27.1%. ערב חלש לערוץ 10 ללא מכבי ת"א- מתחילים לבדוק נזקים: ערוץ 10 הפסיד כ-13 מיליון ש' ב-8 ימי מבצע 'עמוד ענן'יומיים לאחר סיומו של המבצע, בערוץ שוברים את הראש כיצד לממן את אובדן ההכנסות והגידול בהוצאות. המנכ"ל יואב הלדמן לרדיו ת"א: "נצטרך לקצץ"
דעה
מופע האימים של אחמד טיבי בתקשורת: זה לא כל כך נעים לראות ח"כ בלי יחצ"ןטיבי, שאין לי שום חיבה מיותרת אליו, מוזמן לאולפנים לשם מטרה אחת בלבד - לשמש כמטרה. נדמה שהאיש לא הצליח למצוא יועץ תקשורת ראוי במגזר הערבי, או בכלל, שיגיד לו "סתום את הפה, כנס לממ"ד והמתן עד יעבור זעם"פרסום ראשון
ZEYA digital של צדר יריב יטפל בתקציב האקדמיה למסחר מבית ברק קפיטאלתקציב הפרסום של האקדמיה למסחר יעמוד על כ-2.5 מליון שקלים. רווית עובדיה מנכ"לית ושותפה ב-Zeya digital: "התפקיד שלנו, למנף את המותג"- הניאון השרוף של אדלר למחסני תאורה: מ-5 העבודות הטובות השבוע בעולםאתר הפרסום BEST ADS ON TV בחר בשילוט החוצות של אדלר לאחת מ-5 העבודות המוצלחות בתחום. טל ריבן: "כבוד גדול לקבל הערכה בינלאומית"
בדיקה
בשבוע של עמוד ענן: ירידה משמעותית בהוצאה לפרסום; הטלוויזיה נחתכת בשלישמבצע עמוד ענן שיתק את ענף הפרסום. פרסומאים גויסו, קמפיינים ירדו מהאוויר והמפרסמים השהו את הפעילות. סקירה על פי נתוני יפעת בקרת פרסוםרייטינג
צמודים למסכים: 1.3 מיליון ישראלים צפו אמש בנאום של נתניהוחדשות 2 מובילה עם הנאום לקראת השעה 21:00; מצב האומה לא מנצלת את המקפצה; חדשות 10 בנתון גבוה מהממוצע ופנים אמיתיות שומרת על מומנטוםפרסום ראשון
זרוע הדיגיטל של זרמון - טרייבל DDB זכתה בתקציב הדיגיטל של אוניברסיטת ת"אלפני כ-3 חודשים יצאה האוניברסיטה במכרז על חלק הדיגיטל מתוך תקציב הפרסום שעומד כולו על כ-10 מיליון שקלים. כ-10 משרדים ניגשו להתמודדות- מיליארד סינים לא טועים: 'קשת' תציע פורמטים בשוק הטלוויזיה האסיאתיהזרוע הבינ"ל של קשת תשתתף לראשונה ב-ATF פסטיבל התוכן והטלוויזיה של אסיה שייערך בסינגפור. בין המותגים שיוצגו: "יום האם", "יצאת צדיק" ועוד