- עבודי והמסך הקטן: "גיליתי טריטוריה חדשה במרחב - והצבתי עליה את דגלי"הפרסום במגרשי הכדורגל בסוף שנות ה-60, הקפיץ את אהרון עבודי ל"מגרש של הגדולים". אייס מגיש לקוראים פרק מ'עבודי - הספר' של הפרסומאי הוותיק
- וואלה תמכור שטחי פרסום עבור מותגי מיקרוסופט - סקייפ ו-MSNוואלה תמכור פרסום עבור MSN, סקייפ, הוטמייל ומסנג'ר בישראל. אילן ישועה: "השותפות יוצרת חשיפה של למעלה מ-3 מיליון גולשים מידי חודש"
בחירות 2013
איך הופכים את הלייקים לקולות בקלפי: אקטיביות ואטרקטיביות זה שם המשחקדנה קול, מנכ"לית DIBOOR על המדיה החברתית ובחירות 2013. איך הפך הרב חיים אמסלם להפתעה מרעננת בפייסבוק, ואיפה נכשל הצוות של ביבי- שבוע חדש, יח"צ חדש: טלפוניקה, ועידת הקניונים, 'כיכב השבת' ומינוף עריםדוניצה לקח 3 תקציבים, רייבנבך תייחצן את ועידת ענף הקניונים, דני לוי יעבוד עם 'כיכר השבת', אביטל זלמנוביץ עם אמנים מחו"ל, ו'ומרום' עם ועידה בי-ם
- סזכות האפליקציה: איש השיווק לאוקטובר - סמנכ"ל השיווק הבינ"ל של GetTaxi נמרוד מאיסמנכ"ל השיווק הבינ"ל נבחר בזכות האפליקציה באמצעותה ניתן להזמין מונית ולדרג שירות. 600 מוניות הצטרפו לשירות, 200 אלף הורידו את האפליקציה
ניתוח קמפיין
ביטוח ישיר, פלאפון ומפעל הפיס: מכנה משותף של רעיון טוב שלא מומש עד הסוףג'ונתן הווארד, 'פסיכולוג פרסום' שמאבחן 'מחלות' במשרדי פרסום, עבד בעבר ברשת סאצ'י ו-BBDO בלונדון, מנתח עבור אייס 3 פרסומות חדשות. על מפעל הפיס: "נראה שהצוות היה כל כך מרוצה מהנרטיב ששכח לעשות משהו מעניין"פרסום ראשון
גיא פינס שולח זרועות: יפיק תכנית שבועית על ספורטאים עבור ערוץ הספורטמה הם עושים בשעות הפנאי ואיך נשות הכדורגלנים יבזבזו כסף. 'פינס גלעדי' עובדת על תכנית חדשה בהגשת לירון ויצמן, שצפויה לעלות בדצמבר- הקיצוצים מגיעים ל'רשת': שכר העובדים יופחת ב-3% עד 10%; לא יהיו פיטוריםמ-1 בנובמבר ייכנסו לתוקף שורת קיצוצים שיכללו גם 5% קיצוץ בעלויות הפקה. המנכ"ל אבי צבי: "נתקשה להתמודד אם הרגולטור לא יתאים עצמו למצב השוק"
TV
כמעט כמו במושבה: 'רעידת האדמה' של אוהדי בוקה ג'וניורס - 6.4 בסולם ריכטראוהדי "בוקה" מקבלים מנייקי סיבה נוספת לגאוות יחידה. לא עוד מחמאות על תצוגת עידוד מרשימה אלא כמעט רעידת אדמה שנמדדה במכשירים. צפופרופיל אישי
under 40: " אנחנו רוצים להיות אחד המשרדים המובילים בחילופי הדורות הבא"זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין מ'לעומק התודעה', הם האורחים השבוע של אייס. על הפרסום בדיגיטל, הצ'אנס שקיבלו מבנק איגוד, ומה לא ידענו עליהם