רייטינג
'דייט בחשיכה' מתחזקת אחרי הנפילה - ורושמת כמעט 26%אחרי הנפילה בפרק הקודם, התכנית השנויה במחלוקת מזנקת ב-34%. 'לעוף על המיליון' עם 11.5%. 10.5% ל'המגזין'. בשישי: 20% ל'צחוק מהעבודה'בחירות 2013
דובר התאחדות הסטודנטים אייל בסון עוזב - ילווה את שמולי בפריימריז ב'עבודה'אחרי שנתיים בתפקיד, כשגולת הכותרת הייתה המאבק החברתי ב-2011, עוזב בסון כדי ללוות את מי שהיה יו"ר ההתאחדות עד לאחרונה, במפלגת העבודה- יועצת התקשורת תמי שינקמן: "אמרתי לנועם שליט שרצונו לרוץ לכנסת זו טעות"כך אמרה ל'מייבשים את הביצה' ברדיו ת"א. יוצרת הסרט על גלעד: "במהלך היצירה הרייטינג לא מעניין אותי. בגלל עלויות הסרט חייב להיות בגוף משדר"
רייטינג
20.3% לראיון המשותף של אריה דרעי ואלי ישי ב'חדשות 2'גם בעין בלתי מזוינת ניתן היה לראות כי אהבה רבה אין שם. 'כלבוטק' ניצחה את הערב עם כ-25%, המשחק של מכבי ת"א ביורוליג - עם מחצית מהרייטינגפרסום ראשון
מסתמן: ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל יסיים את תפקידו במשרדלאחר 5 שנים בקבוצה, רפואה מכוון לחו"ל ובוחן כעת הצעות מקבוצת מקאן העולמית. על הכוונת: תפקיד ניהולי בתחום הדיגיטל באזור מזרח אירופה- רמי שביט חוזר לפוגל אוגילבי: המשרד צפוי לטפל ברשת השיווק COST 365למרות שטרם הוכרז על כך רשמית, משרד הפרסום פוגל אוגילבי צפוי לטפל בתקציב הפרסום של רשת השיווק החדשה שתשיק קבוצת המשביר לצרכן
דעה
ינון לנדנדברג הכריז שהשיווק הדיגיטלי מת? נדב רביב מטרייבל במאמר תגובהסמנכ"ל הקריאייטיב של טרייבל ישראל מסרב להסכים עם הכותרת של מייסד אידיאולוג'יק. "הדיגיטל יעיף רחוק את הפרדיגמות הישנות, ואת הדינוזאורים"- אחרי 80 שנה: המגזין 'ניוזוויק' יפסיק לצאת בדפוס - ויעבור לגרסה דיגיטלית בתשלוםאחרי ירידה של 70% בתפוצה ב-9 שנים ל-1.2 מיליון, החליטו במגזין שיחגוג 80 ב-2013, לזנוח סופית את הפרינט. מ-1 בינואר יעלה בגרסה דיגיטלית בלבד
בחירות 2013
3 חודשים לפני הבחירות בישראל: תהיה רכבת אווירית של התקשורת הבינ"ל?חנני רפופורט מ'אולפני הבירה' מעריך כי בגלל המצב הכלכלי של התקשורת העולמית, פחות עיתונאים יגיעו. עורך רויטרס מספר כי הסוכנות תתבסס על כתבים מקומיים, ואילו ניצן חן מספר על תחילתה של התעניינות (מדור בחירות)- לאחר שנתיים במקסימדיה: איתי פז מונה למנכ"ל חברת ה-Indoor-media לוקיישןלאחר 10 שנים כעצמאי בתחום ההפקות וקידום המכירות, ושנתיים בחברת מקסימדיה כמנהל לקוחות אסטרטגיים עובר פז לניהול חברת המדיה לוקיישן