- פטרושקה אפקט: מי המותג שעומד מאחורי הקמפיין המסחרי שפוזל לתיק התיירות?לאחרונה עלה קמפיין טיזר בשילוט חוצות עם הכיתוב: "תיק התיירות שלנו". בהנחה שלא מדובר בקמפיין פוליטי, כנראה שמדובר באחת מחברות התיירות
דעה
פחד ושנאה - המניע העיקרי בבחירות. הימין מנצל את זה, והשמאל לעולם לא ילמדגינגי פרידמן על אהבה ותקווה מול פחד ושנאה. אם שלי חפצת שלטון עדיף שתתמקד בכל מה שצפוי לנו בממשלת הליכוד-ביתנו - יותר מסים ופחות דיוררייטינג
נתון מטורף: שיא כל הזמנים אמש ל'מאסטר-שף' – רייטינג של 41%המהדורה המרכזית של ערוץ 2, שקוצרה ל-45 דקות, רשמה יותר מ-27%, והערב העלה חיוך על פניהם המוטרדות של אנשי הערוץ. ומה קרה בערוץ 10?- מנכ"ל רשת אבי צבי: "אני מתבייש ש-33 יום לפני הבחירות אני מכווץ את החדשות"אחרי החלטת חברת 'חדשות ערוץ 2' לקצר את המהדורה ולהוריד תכניות, אמר צבי לרזי ברקאי בגל"צ כי זכייניות ערוץ 2 דורשות השוואת תנאים לערוץ 10
- לרגל יום ההתרמה לארגוני החירשים וניצן: התכנית של רזי ברקאי בשפת הסימניםהתכנית הבוקר, שמשודרת גם ב-mako, תלווה במתרגמת לשפת הסימנים. אתר NRG מעריב ישנה את הלוגו שלו לקראת יום ההתרמה שיתקיים מחר
תעשייה במשבר
ועכשיו גם ב'רשת': הזכיינית הודיעה על ביטול תכניות לשנת השידור 2013מוקדם יותר הודיעה קשת על פיטורים וביטול הפקות, וחדשות 2 קיצצה את המהדורה והורידה תכניות. רשת תבטל 6 הפקות בהם עונה 2 ל'דייט בחשיכה'תעשייה במשבר
יום קשה ברמת החייל: קשת מקפיאה 6 הפקות; פיטרה עשרות עובדים ויוצאת בהתקפה נגד ערוץ 10 והממשלהבקשת מכריזים על הקפאת 6 הפקות בנוסף ל'האח הגדול VIP'. הזכיינית מסירה כפפות: "הממשלה עוזרת לערוץ 10 למרות שהפר חוק במשך שנים"- סרטון 'תפוזינה' של ראובני פרידן נבחר לפרסומת היום באתר הפרסום ADFORUMאתר הפרסום הבינלאומי מעניק את הכבוד לסרטון הפרסומת שעלה במהלך חודש אוגוסט 2012 והציג את נערת תפוזינה החדשה של המותג לירז דרור
תעשייה במשבר
הגרזן נחת: מהדורת 'חדשות 2' תקוצר לחצי שעה, אילו תוכניות יירדו?זכייניות ערוץ 2 'קשת' ו'רשת' הודיעו לחברת החדשות על הפחתה של 20 מיליון ש', ודירקטוריון 'חדשות 2' קבע היום תכנית קיצוצים- דואר ישראל יוצאת במכרז פרסום חדש: מרחיבה את טווח המשרדים שיוכלו להשתתףבמכרז הקודם (שבוטל) הוגבלה ההשתתפות למשרדי פרסום בסדר גודל בינוני לפי פעילותם השנתית. במכרז שפורסם אתמול הורחב טווח הפעילות הכספי