- דירוג יפעת למגזר הדתי חרדי: 'בולטון' המשרד המוביל; 'אפיקים' במקום ה-2המחאה החברתית הגיעה גם לבני ברק. נתי יעקבי: "המגזר מונה 25% מהאוכלוסייה, אך ההוצאה לפרסום עומדת על כ-5-6% בלבד מהמגזר הכללי"
TV
הפרסומת שעקפה בצפיות את הנשיקה הלוהטת של בר רפאלי - צפו בקטעיש גם פרסומות מחוץ לסופר-בול, והנה אחת שעלתה השבוע לאוויר ועשתה יותר צפיות מהפרסומת בהשתתפות בר רפאליTV
לא רק בר רפאלי: פרסומות סופרבול 2013נכון, בר רפאלי גנבה את ההצגה אבל זה לא הכל. אתם חייבים לצפות גם בפרסומת המשעשעות של סמסונג, קיה פורטה, Century 21, אולד ספייס ועודפרסום ראשון
אחרי העסקה הרוסית: אופציות לפורמט עם פרופ' רפי קרסו נמכר ל-6 מדינותהאופציות ל-House call של אולפני הרצליה, נמכרו בין היתר לארה"ב וגרמניה, במקביל לרכישת הזכויות ע"י CTC הרוסית. על ההפצה אחראי אבי ארמוזה- לא מוותרים בקלות: לאחר ביטול הקקטוס - אנשי הקריאייטיב יערכו מפגש חירוםבמוצ"ש ייערך מפגש שהחל ביוזמת פייסבוק של ערן גפן ואושר על ידי 280 חברים. המפגש יתנהל במתכונת של קבוצות חשיבה בהנחיית בכירי הענף
- גדי ודפנה נוסעים לאמריקה: abc תפיק פיילוט לפורמט של 'החיים זה לא הכל'בחודש אפריל יצולם הפיילוט לסדרה הישראלית ששודרה בארץ 9 עונות. את הפיילוט יכתוב היוצר דניאל לפין, עם מייק סיקוביץ, תסריטאי 'חברים'
פרופיל אישי
"כולם באו לראות מי זה אורן זריף - אולי יציאת הליהוק הכי מקורית שלי"המלהק שחתום על 'גוללסטאר', מורן מרציאנו, הוא האורח השבוע באייס. על הפספוס עם סער שיינפיין, הכישלון של 'בובות', והתיאטרון הקווקאזי באשדודניתוח קמפיין
yes ממציאה מחדש את ההצעה המשעממת בעולם ו'מידטאון' הופך את ת"א לעיר שווהקמפיין מידטאון מצליח משום שמדובר בתכסיס אסטרטגי יפה ונקי. ב-yes הצליחו להמציא מחדש את הצעת המכר העתיקה ביותר והמשעממת בעולםרייטינג
נחלשת: The voice עם 28.8% בלבד, 'לעוף על המיליון' הסתפקה ב-6.5%איפה, איפה נתוני הצפייה של שלב האודישנים של תחרות השירה של 'רשת', עם כ-40%? ובשישי: שיא עונתי ל'כלוב הזהב' עם 25.3%, נתון גבוה ל'אולפן שישי'ראיון
תת מקלע טן ברינק: "רון ירון עורך לא מוכשר, ורואים את זה בשנתיים האחרונות"בראיון לאייס סוגר ירון טן ברינק חשבון עם העיתון שלא רצה אותו ("בלי להסביר למה"), ומספר על המאבקים שניהל, והעבודה עם מרצ. ומה אומרים בידיעות?