פרסום ראשון
אחרי הבחירות - עזיבות באבן גבירול: טל שלו ופנחס וולף התפטרו מוואלההתזמון בהתפטרותם של הכתבת המדינית והכתב הפוליטי, מעורר לא מעט סימני שאלה, אבל גורמים באתר טוענים כי הסיבה היא תחושת מיצוי של השנייםדעה
משרד 'הכל כלול': 3 אלטרנטיבות לשינוי שיטת התגמול בענף הפרסום העתידיהמפרסמים לא מוכנים לשלם פרמיה על הדיגיטל ומשרדי הפרסום לא יודעים להרוויח מהמדיה הזו כסף. השיטה חייבת להשתנות - גינגי מציג את האופציות- המסך עולה: דנה סוחולוצקי מונתה לדוברת ומנהלת היח"צ של תיאטרון החאןתקציב היח"צ נוהל עד כה ע"י משרד חיצוני. כעת הוחלט על דוברת אין-האוס, ומינו את סוחולצקי, שהייתה אחראית על מחלקת הטלמרקטינג בתיאטרון
- הבעת אמון בדור הבא: ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים בראובני פרידןחורש וקורן קודמו לאחר ששימשו בשנתיים וחצי החולפות כמשנים למנכ"ל. משה ראובני ואודי פרידן האריכו חוזיהם מול IPG העולמית וישמשו כיו"רים פעילים
רייטינג
תום פרנץ בישל 46.6%: מאסטר שף - התכנית הכי נצפית משנת 2000המתמודד הקתולי שהתנדב בארץ והתגייר, זכה בגמר תחרות הבישול של קשת שקיבלה 46.6%. 'אנשים' הרוויחה מפצצת הרייטינג, ערוץ 10 הסתפק בפירורים- בעקבות הצלחת העונה הראשונה: ITV הבריטית הזמינה עונה שנייה ל'שלוש'מספר שבועות לאחר שהפורמט של 'קשת' נמכר להפקה בשפה הגרמנית, ב-ITV סיימו עונה בערוץ ITV2 עם תוצאות משביעות רצון - כחצי מיליון צופים לפרק
TV
רשת הטלוויזיה CBS פסלה פרסומת של סודהסטרים בסופרבולהחברה הישראלית מתקשה לפרסם גם בארה"ב לאחר שפרסומת שלה נפסלה באנגליה. תשדר פרסומת מרוככת, שלא תלגלג על קוקה קולה ופפסי- לאחר הפרישה מענבר מרחב ניסן: גיא קלנר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בפובליסיסקלנר יהיה כפוף ישירות ליורם באומן, נציגה הבכיר של קבוצת פובליסיס בישראל. קלנר: "זכות גדולה להצטרף לקבוצת הפרסום המצליחה והמעניינת בארץ"
דעה
קצר וצולע - ארוך וקולע: תוצרי הפרסום חייבים להתאים לשינויים בצריכת התוכןלא עוד סדרות פרסומות אלא סדרות של ממש, לא עוד פודשוט של 10 שניות אלא תכנית אירוח של 3 דקות. למכור רעיון בשיחת מעלית? הימים האלו עברוTV
30 השניות היקרות בעולם: קבלו טעימה מהפרסומות שישודרו בגמר הסופרבול 2013פחות משבוע לגמר וקשה להתעלם מהפרסומות, החלק הלא פחות חשוב באירוע הטלוויזיוני ביותר בארה"ב, עליהם שולמו כ-4 מיליון ד' ל-30 שניות