רייטינג
אפטר-שוק בחירות: יש של שידורי אקטואליה מיוחדים, The voice עם 31.2%'המקור' הצליחה לחצות את רף 10 נק' הרייטינג במשדר מיומד על הבחירות. כמעט 11% למשדר הבוקר המוקדם של 'חדשות 2'. וכמה עשה אייל גולן?- אירוע הסיום של קורס הקופי ב'הבצפר' - בסימן 7 שנים לערוץ HOT בידור ישראליהסטודנטים שפעלו בהנחיית רוני אפלבוים ועופר גולן ובשיתוף באומן בר ריבנאי, יציגו עבודות אינטגרייטד הכוללות מהלך שלם של קמפיין במס' מדיות
- באומן בר ריבנאי משיק אפליקציית משחק בשיתוף העובדים ויתחלק איתם ברווחיםאפליקציית ScratchMatch היא חלק מפרויקט שהושק לפני כמה חודשים במשרד הפרסום ואחת ממטרותיו - לקדם פיתוח מוצרים דיגיטליים במשרד
בחירות 2013
הצלחת הקמפיין של לפיד: "היה סחף בימים האחרונים, בשטח וברשתות החברתיות"מגיש פופולארי עוזב מהדורה מצליחה, וכובש את הפוליטיקה. דוברת 'יש עתיד' נילי רייכמן והקמפיינר יורם באומן, מסכמים קמפיין שיצר 19 ח"כים חדשים- משרד הפרסום לם-מרגלית זכה בתקציב הפרסום של 'המכללה האקדמית צפת'לם-מרגלית יחליף את משרד הפרסום ירקוני שליווה את מכללת צפת ב-3 השנים האחרונות. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים
TOP5
מקרה או שת"פ מבוים? 2 מותגים מתגרים אחד בשני וילדי בית היתומים מרוויחיםהשבוע ב-TOP5: ננדו'ס יוצאת בטייק-אוף על פרסומת של בן קינגסלי לחברת ביטוח, ובתגובה מקבלת אתגר חברתי שיפצה על המעשה - ועומדת בו יפהTGI
זהו, נגמרו הבחירות: סקר TGI יפורסם בשבוע הבא – מה יקרה עם מעריב וגל"צ?התעשייה סוערת כל חצי שנה. כמה תושפע החשיפה למעריב ממצבו ב-2012, ואיך גל"צ בעידן המפקד ירון דקל. וגם: ידיעות-ישראל היום, והתחנות האזוריותדעה
סיכום הבחירות בדיגיטל: מי המפלגה שקיבלה ציון נכשל ומי המנצחת הגדולהמי התחיל טוב ואיבד גובה; מי לקח את הסאטירה צעד אחד רחוק מדי ומי הפתיע בגדול למרות תקציב נמוך? מיכאל פינגרוט עם הסטטיסטיקה והציוניםראיון
"במשרדים הגדולים ניסו לקפוץ על הזדמנות בדיגיטל; זה מונע מקפיטליזם חזירי"השנה המוצלחת של מוליאן וטוויסטד: "תוך 3 שנים נכנס לעשירייה ה-2". על השוק: "הרף נמוך". על הקולגות: "עזבו משרדים גדולים - וצאו לדרך משלכם"רייטינג
מדהים: 45% לערוץ 2 עם פרסום המדגם, ערב הטלוויזיה הנצפה אי פעםהציבור נדבק למסכים, אבל באופן מאסיבי למשדר המשולב של 'חדשות 2' ו'קשת'. בסה"כ צפו במדגמי 1,2 ו-10 כ-62%. 'ארץ נהדרת' קיבלה 38.7%