TV
מיי סופרמרקט: הקמפיין הראשון של מנצ' בבעלותם של מלינרסקי, נעים וצ'כנוברמשרד הפרסום מנצ' המורכב משמות השותפים - יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מ-Q דיגיטל יוצא לדרכו עם קמפיין TV ודיגיטל לרשת מיי סופרמרקט- החברים החדשים של נאור: מורן אטיאס, נטע גרטי, אניה בוקשטיין ורותם זיסמןהארבע יככבו בסדרה החדשה של נאור ציון 'עממיות' בזכיינית ערוץ 2 'רשת', שמזכירה בנגיעה את הדמות "הפרחה הסמויה" בסדרה שלו בערוץ 10
מיוחד
הסקר שהדליק את התעשייה: איפה התמקמו דוברי משרד החוץ, ומי בתחתית הרשימה?תומר אביטל מ'כלכליסט', ורותם סלע - אקס 'מעריב', יזמו מדד לבחינת התנהלות הדוברים במגזר הממשלתי. מאות כתבים נשאלו ומיקמו 42 דוברים ומערכי דוברות. אייס חושף את תוצאות הסקר, שלע"מ כבר רוצה לאמץניתוח קמפיין
GoDaddy, דודג' ואוריאו: הסופרבול הוא חלון הראווה המוקצן של התקשורתאסטרטגית המיתוג עטרה בילר על גישות פרסום מוקצנות, אפילו קריקטורות שראינו בערב הסופרבול. "אפשר להסיר את הכובע מול הפרסומת של דודג'"- בעקבות עזיבת 'כלבוטק': 'רשת' דורשת לסלק תביעת 'הישרדות' של ערוץ 10'רשת' פנתה הבוקר מחוזי וטענה כי "ערוץ 10 פועל ופעל בדיוק בשיטות עליהן הלין - במחשכים". "ערוץ 10: רשת לא מוכנה להשלים עם הפסדה"
פרופיל אישי
"מפרסמים מפחדים לנסות מדיה אחרת - רק כי מעגל החברים שלהם לא נותן להם פידבק"סמנכ"ל השיווק והמכירות של ערוץ 9 טל סיטון, וסמנכ"ל הפקה וחדשות יורי קגנוביץ', הם האורחים שלנו בפינת under 40, לרגל עשור לקיומו של הערוץ. על ההישגים בערוץ 9, העבודה מול מפרסמים, וחשש הלקוחות מערוץ נישה- מפגש החירום: "לא ייתכן שעובד יחשוב שתוצאות טובות ללקוח הן פאול קריאטיבי"כך לדברי יורם דמבינסקי, מבעלי JWT שנכח אמש במפגש הקריאייטיב שהתקיים בבית גראביטי. מעל ל-100 אנשי התעשייה הגיעו ונכחו בדיונים
רייטינג
קרב שירים: The voice עם רייטינג של 30.4%, כמה לאייל גולן?אחרי השפל בשבוע שעבר, תחרות המוזיקה של 'רשת' מתחזקת במקצת. 12% ל'פגוש'. ובשישי: 'כלוב הזהב' יורדת, אבל עדיין נהנית מ-22.3%