- twentythree בפעילות קד"מ ודיגיטל לחברת Kata: בואו לשלוף מול הקאובוימשרד הפרסום ומחלקת המרקום של Kata - יצרנית תיקי המצלמה משיקים מהלך בינ"ל המדמה תחרות שליפות לצילום תמונות בדו קרב מול 'קאובוי'
- הלוואי שזה יעזור: אדלר חומסקי - במקום הראשון בתחרות 'עוצרים את האלימות'אמש התקיים אירוע הסיום של התחרות בהשתתפות תלמידי 'הבצפר' שהתחרו במסגרת פרויקט הגמר. Y&R זכה במקום ה-2 וגיתם BBDO במקום ה-3
הפרסומאי העירום
מילה אחת שווה אלף תעלולי פוטושופ: AXE והנסיך הארי במודעה פשוטה ומבריקהאסי שביט, שותף בחברון זלצמן שביט, בטור שבועי חדש המציג מודעות כמו שהיו עושים פעם וחבל שלא עושים יותר כאלו היום. "עשר מילים שמנצלות הזדמנות ומספרות סיפור שלם. "המודעה הרעה, הכי טובה שראיתי השנה"TV
מדברים למיקרופון, האצבעות מסמסות: 'מייבשים את הביצה' בעידן של משברעובדי ערוץ 10 בסכנת פיטורים, מעריב בסכנת סגירה. בשעה שדירקטוריון העיתון דן בעתידו בשישי האחרון, ביקרנו אצל כידון וגולדן ברדיו תל אביב. צפו- ספי שקד פורש מהשותפות במשרד הפרסום דרורי שלומי שקדהשידוך בין שקד ליורם דרורי וטובית שלומי הוותיקים מסתיים בקול ענות חלושה. שקד: "הענף בנוי על מודל שכבר לא מאפשר למשרדי הפרסום המסורתיים להמשיך להתקיים כמו בעבר; כשהייתי עצמאי נהניתי יותר"
רייטינג
19% לסדרת דוקו של צבי יחזקאלי על האיסלאם באירופההסדרה של הכתב לענייני ערבים של 'חדשות 10', ניצחה את טבלת הרייטינג של אתמול, והביסה את 'הסיפור', שהורידה את הפריים של 'רשת' לכ-14%- בג"צ יכריע: האם הכתבה של 'כלבוטק' על עד המדינה בפרשת הולילנד תשודר?אחרי שהשופט המחוזי דוד רוזן דחה בקשת הפרקליטות להרחבת צו האוסר פרסום פרטים על העד, פנתה המדינה לעליון - כדי למנוע שידור הכתבה מחר
- הטוקבקיסטים פותחים את הלב על שוק הפרסום: "המשרדים מבקשים חיוך על הפנים ומנציחים שעות עבודה של סווטשופ קובני"ללא פנים, אבל מכל הלב. תמונת המצב האמיתית על שחיקת תדמית ענף הפרסום והיחס לעובדים בו, כפי שהיא מתבטאת בטוקבקים שלכם באייס
- קוקה קולה במפגן עוצמה: חוגגת את סיום האולימפיאדה עם המכונה הגדולה בעולםמותג המשקאות היומרני בתבל חגג את סיום האולימפיאדה עם יום 'משקאות בחינם' בלונדון, ועשה את זה בסטייל, עם מכונת שתייה שנבנתה במיוחד
דעה
המשבר בשוק הפרסום: תדמית הענף מעולם לא היתה חיובית ולכן אין מה שישחקגינגי פרידמן כבר היה בסרט הזה. לדעתו נדרש שינוי מהותי ב-4 מישורים: העובדים - "התחום הכי מזולזל בענף", הדימוי, המעמד המקצועי והרווחיות