- סמנכ"ל קריאייטיב חדש בזרמון DDB: רן קורי יחליף את עידן יעקובוביץ' שפרשבתפקידו האחרון שימש קורי כמנהל קריאייטיב ב-גלר נסיס Publicis. אילון זרמון: "קורי הוא שחקן חיזוק יוצא מן הכלל לכוורת הניהולית של זרמון DDB"
פרופיל אישי
under 40: "הקולגות בערוץ 10 נלחמו על הדבר הכי בסיסי - המאבק עורר השראה"שי גל מ'אולפן שישי', שהצטרף לתכנית לעיתונאים בארה"ב, הוא האורח של אייס. על נעמה מרגוליס מבית שמש, האחים קורידו, ומה הוא לעולם לא מבטיחניתוח קמפיין
השמאלנים שחזרו מברלין, פרס וקיציס ו"יוגב": 3 סרטוני בחירות ב-3 אסטרטגיותעטרה בילר על הדרכים השונות בהן פועלת אסטרטגיית עידוד ההצבעה. על פרס וקיציס: מה יותר גירוי מאשר להפוך את הבחירות למשחק ריאליטי חברתי- השעשועון 'נראה אותך' של יגאל שילון נמכר לשידור ברשת TBSשעשועון המצלמה הנסתרת שיצר יגאל שילון והופק ע"י קשת ואולפני הרצליה, נרכש לשידור ב-13 מדינות, ושודר ב-7. יעלה לשידור בארה"ב בקיץ הקרוב
רייטינג
The voice עם 35.5% - כמעט פי 5 מהפריים-טיים של ערוץ 10ח"כ אריה אלדד כיכב ב'מצב האומה', עם כמעט 28%. בשישי: כלוב הזהב ממשיכה לרשום רייטינג גבוה גם בפרק השני. בחמישי: 'משעל חם' נופלתפרסום ראשון
בשל חילוקי דעות מסחריים: לפ"מ מחרימה את ערוץ 10 - ולא תשבץ בו קמפייניםהמגעים בין לשכת הפרסום הממשלתית לבין הערוץ לגבי מחירי המדיה ל-2013, נקלעו למבוי סתום. קמפיינים שכבר נמצאים באוויר - ימשיכו להיות משודריםראיון
"פוליטיקאים אוהבים שיהיה חומר על עיתונאים - ואני לא רוצה לתת להם נשק"שבועיים לאחר הצלת ערוץ 10, ופחות משבועיים לפני הבחירות, פגשנו את הכתב הפוליטי של 'חדשות 10' נדב פרי לשיחה על פוליטיקאים, ספינים, חציית קווים, אמריקה, אלדד יניב, ומצבו של ערוץ 10 - בעיקר מול המחוקקים. ראיון- השופטים בתחרות Extreme Concept 2012תחרות הפרסום של אייס בשיאו של שלב הגשת העבודות. בעוד כשבוע הן יועברו לפאנל השופטים הרחב שיעניק להן ציונים. בואו להכיר את האנשים
- נו אפסטור פור יו: אפל מקשיחה את המדיניות כנגד אפליקציות פיראטיותשינוי המדיניות מגיע בעקבות ניסיון לעצור גל של זייפני אפליקציות אשר מטעים במכוון את המשתמשים בנוגע לאפליקציה אותה הם עומדים לרכוש
פרסום ראשון
תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט יעבור משמעוני פינקלשטיין ברקי ל-LEADלאחר 4 שנים בהן טופל התקציב בשמעוני פינקלשטיין ברקי הוחלט על ידי הרשת לרענן את מערך הפרסום. במגה ספורט ומשרד הפרסום סירבו להגיב