רייטינג
רייטנג בשמיים: 'ארץ נהדרת' עם 36%, 'עובדה' זינקה לשיא עונתיערוץ 10 לא ממש הציב תחרות והשאיר את הבמה כולה לערוץ 2, 'בחירות אישיות' שאירחה את נתניהו רשמה 23.4%. וכמה למשחק הכדורגל?דעה
פחות מחודש ימים לפני הבחירות, עוד לא ראינו סיסמא אחת שהיא יותר מבינונית"פעם ססמאות נצחו את הבחירות, כעת הקסם הלך ונותר שעמום מפוהק". על פי גינגי "הפרסום סתמי, כפי שהתווה האסטרטג, מילה במילה ללא ניצוץ יצירתי"- AndromediA זכתה במכרז משרד התיירות: תטפל בתקציב הדיגיטל של ים המלחבמכרז משרד התיירות והמועצה האזורית תמר זכתה סוכנות הפרסום. יוסי רובינשטיין, מנכ"ל הסוכנות: "ים המלח הוא מותג ישראלי חשוב בזירה הבינ"ל"
- שפ"מ מציעה 'ביטוח קמפיין': חבילת פרסום שלא יורדת משידור עד להשגת היעדיםהמהלך כולל חבילה בעלות של 350 א' שקל עם התחייבות לשדר עד להשגת היעדים שנקבעו במשותף עם שפ"מ: שיחות טלפון למוקד, מכירות, זכירות ועוד
פרסום ראשון
צועדים בדרך הנכונה: Y&R ישראל פותח את 2013 עם 4 תקציבי פרסום חדשיםמשרד הפרסום מצרף לשורותיו את תקציבי איגוד האינטרנט הישראלי, PayPal ישראל, אתר הקניות buy2 מבית mako ומותג המשקפיים קרולינה למקה- שלוש בראש: הפורמט של הסדרה '3' נמכרה לקבוצת PROSIEBENSAT הגרמניתאחרי 'חטופים' ו'סברי מרנן', 'קשת' רושמת מכירה נוספת. הסדרה תופק לשידור בין היתר בגרמניה ואוסטריה, אחרי שהצליחה באנגליה, ונכשלה בארה"ב
- שותקים למען חולי תסמונת רט: גיתם ממלא את הפייסבוק בסטטוסים ללא מיליםהמשרד יוצא במהלך התנדבותי דיגיטלי. באמצעות אפליקציה שפותחה ע"י 'מונולית' יוכלו גולשים לפרסם פוסט ריק מתוכן למען "מלאכיות הדממה"
פרסום ראשון
לאחר פרישתו של טל רביב: עמית סטולר מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב ביהושע TBWAסטולר, מנהל קריאייטיב בכיר המשמש ב-3 השנים האחרונות בתפקיד רוחב במשרד, זוכה להבעת אמון מרמי יהושע ויכנס לתפקיד הסמנכ"ל באופן מידירייטינג
'מאסטר-שף' ממשיכה להפגיז ברייטינג: הרבי מלובביץ' עם פחות מ-10% בערוץ 10'קשת' עם רייטינג גבוה ומזניקה גם את נתוני הצפייה של 'חדשות 2' ו'תכנית חיסכון', כמעט 23% ליעקב אילון, 'אנשים' עם 13.8%- בערב ובשידור החוזר- שנה וחודש הספיקו לו: טל רביב, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA פורש מהמשרדרביב הגיע ליהושע ממקאן בקול תרועה רמה, באחד ממהלכי הרכש הבולטים בענף הפרסום. לאחר שנה וחודש בלבד הוא מסיים את דרכו. רביב סירב להגיב