TOP5 DIGITAL

יוניצף מזרימה בפייסבוק מים לאפריקה, ואורנג' עם התערוכה המהירה בעולם

כך מפרסמים מהירות גלישה: תוך מספר שעות תמונות של אושיות אינסטגרם מצרפת הפכו לתערוכה ב-LA, שצולמה וחזרה אל היוצרים כסרט וידאו אישי
משה קרסיק |

שבוע חדש מתחיל עם מדור TOP5 דיגיטלי בסימן מובייל. השבוע במדור: גוגל כרום, Qualcomm, אורנג', Ray Ban ו-יוניצף.

.

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

תן לאצבעות להתחרות באולימפיאדה בשבילך

הגימיק החדש של גוגל כרום הוא התחלה של מהפכה קטנה. דפדפן כרום מאפשר לך לשחק ולהתחרות עם הסמרטפון שלך נגד 3 חברים (עם הסמרטפונים שלהם) ולראות את הכל בזמן אמת במחשב שלך, כשהטלפונים בעצם משמשים בתור הג'ויסטיקים של המשחק. עם הטכנולוגיה הזו, השמים הם הגבול.

כל דבר בחיים פשוט יותר טוב עם מובייל

Qualcomm רצו להמחיש שהם הופכים את החיים לטובים יותר עם המובייל, אז הם יצרו את תחנת האוטובוס המפתיעה בעולם. כל מה שאתה צריך זה לגלוש עם הסמרטפון שלך ללינק שמופיע בפוסטר שבתחנה, מתוך סקרנות או שעמום, והחיים יחייכו אליך פתאום.

מהאינסטרגם למציאות פיקטיבית וחזרה

Orange השיקו בצרפת את הרשת החדשה שלהם ורצו לעורר באזז על המהירות הגבוהה של הרשת. הם בחרו קבוצה של מובילי דעה צרפתים באינסטגרם, לקחו את התמונות העדכניות שלהם, פתחו לכל אחד מהם תערוכה בגלריה בלוס אנג'לס, צילמו את התגובות החמות של המבקרים בתערוכה ושלחו לכל אחד מהם סרט וידאו אישי מהתערוכה שלו. את כל זה הם עשו תוך שעות ספורות מהרגע שהתמונות התפרסמו באינסטגרם.

פילטר דיגיטלי OUT פילטר אנלוגי IN

Ray Ban רצו להשיק מחדש את משקפי הרטרו שלהם. לכאורה, הדרך המתבקשת בימינו כדי להמחיש איך נראה העולם דרך העדשות של Ray Ban היא ליצור פילטר דיגיטלי כמו באינסטגרם שיוסיף לתמונות שאנחנו מצלמים את האפקט של העדשות של Ray Ban, אבל זה לא ממחיש איך זה "באמת" נראה דרך העדשות של המשקפיים, אז מה הם עשו? תלחצו ותראו :)

עם טיפה עזרה מהגולשים

ביוניצף רוצים להפוך את הרשת החברתית לרשת של צינורות מים נקיים לילדים באפריקה.

הכותב הוא סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״