TOP5 DIGITAL

יוניצף מזרימה בפייסבוק מים לאפריקה, ואורנג' עם התערוכה המהירה בעולם

כך מפרסמים מהירות גלישה: תוך מספר שעות תמונות של אושיות אינסטגרם מצרפת הפכו לתערוכה ב-LA, שצולמה וחזרה אל היוצרים כסרט וידאו אישי
משה קרסיק |

שבוע חדש מתחיל עם מדור TOP5 דיגיטלי בסימן מובייל. השבוע במדור: גוגל כרום, Qualcomm, אורנג', Ray Ban ו-יוניצף.

.

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

תן לאצבעות להתחרות באולימפיאדה בשבילך

הגימיק החדש של גוגל כרום הוא התחלה של מהפכה קטנה. דפדפן כרום מאפשר לך לשחק ולהתחרות עם הסמרטפון שלך נגד 3 חברים (עם הסמרטפונים שלהם) ולראות את הכל בזמן אמת במחשב שלך, כשהטלפונים בעצם משמשים בתור הג'ויסטיקים של המשחק. עם הטכנולוגיה הזו, השמים הם הגבול.

כל דבר בחיים פשוט יותר טוב עם מובייל

Qualcomm רצו להמחיש שהם הופכים את החיים לטובים יותר עם המובייל, אז הם יצרו את תחנת האוטובוס המפתיעה בעולם. כל מה שאתה צריך זה לגלוש עם הסמרטפון שלך ללינק שמופיע בפוסטר שבתחנה, מתוך סקרנות או שעמום, והחיים יחייכו אליך פתאום.

מהאינסטרגם למציאות פיקטיבית וחזרה

Orange השיקו בצרפת את הרשת החדשה שלהם ורצו לעורר באזז על המהירות הגבוהה של הרשת. הם בחרו קבוצה של מובילי דעה צרפתים באינסטגרם, לקחו את התמונות העדכניות שלהם, פתחו לכל אחד מהם תערוכה בגלריה בלוס אנג'לס, צילמו את התגובות החמות של המבקרים בתערוכה ושלחו לכל אחד מהם סרט וידאו אישי מהתערוכה שלו. את כל זה הם עשו תוך שעות ספורות מהרגע שהתמונות התפרסמו באינסטגרם.

פילטר דיגיטלי OUT פילטר אנלוגי IN

Ray Ban רצו להשיק מחדש את משקפי הרטרו שלהם. לכאורה, הדרך המתבקשת בימינו כדי להמחיש איך נראה העולם דרך העדשות של Ray Ban היא ליצור פילטר דיגיטלי כמו באינסטגרם שיוסיף לתמונות שאנחנו מצלמים את האפקט של העדשות של Ray Ban, אבל זה לא ממחיש איך זה "באמת" נראה דרך העדשות של המשקפיים, אז מה הם עשו? תלחצו ותראו :)

עם טיפה עזרה מהגולשים

ביוניצף רוצים להפוך את הרשת החברתית לרשת של צינורות מים נקיים לילדים באפריקה.

הכותב הוא סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל בראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.