- משרד פרסום "רכב" על קמפיין מתחרה - הרבנים הוציאו צו מניעה הלכתישוק הפרסום החרדי סוער. קמפיין טיזרים של משרד הפרסום קלמן V הסתיים בקמפיין תשובה של משרד הפרסום 'בראשית' שגנב את הקמפיין בשנייה האחרונה עבור המתחרה. בקלמן V צפויים להגיש תביעה על סך מיליון שקלים
- ערוץ 10 מאיים בתביעה אישית נגד בכירי זכיינית ערוץ 2 'רשת'ב-10 טוענים כי 'רשת' הציגה למפרסמים את 'הישרדות' בלוח השידורים שלה למרות החלטת ביהמ"ש. האיום מופנה נגד אבי צבי, אילן טוביהו וארז בן הרוש
TOP5 DIGITAL
איך משיקים קמפיין לגיוס תרומות כשאין כסף פרסום? הופכים את הקהל למדיהחכם וזול - ההודעה האישית בטלפונים בבלגיה הוחלפה בקריאה אישית של הומלסים לתרומה ב-SMS. עוד במדור: קונים אונליין? הפתרון לבעיית המידות- תחנת רדיו דרום חוגגת 17 שנה: תחנון אולפנים חדשים בהשקעה של חצי מיליון ש'התחנה שפועלת בפיקוחה של הרשות ה-2, מקיימת היום יום שידורים מיוחד, ותעביר את 'דידי לוקאלי' ותכנית הספורט של אופירה אסייג מהאולפן בדרום
פרסום ראשון
הבחירות הסתיימו - 6 כתבים ועורכים בקול ישראל זומנו לבירוריםעובדים זכו לנזיפות, בהם יואב קרקובסקי שרב עם פארלי שחר. רן בנימיני עבר שימוע, וזכה לגיבוי ועדת האתיקה. ואיזו הודעה נתלתה במערכת החדשות?רייטינג
שומרת על מומנטום: 'בית ספר למוזיקה' קיבלה 33.2%, מול ערב חלש בערוץ 10פצצת הרייטינג של 'קשת' ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים, מול שידורים חוזרים בערוץ 10. 'חדשות 2' עם 26.2%, 'אנשים' בשידור הליליי - עם 21.1%- המגזרים - יותר מ-40% מהאוכלוסייה: אז למה מנהלי השיווק לא פונים לציבור זה?מסקר שנערך לקראת כנס איגוד יועצי התקשורת ויח"צ, עולה כי למרות משקלם הסגולי של המגזרים הערבי, הרוסי והחרדי, לא מוקצים אליהם משאבים
TGI
סטטוס-קוו בעיתונות היומית וברדיו, מהפך בגזרת סוף השבוע'יתד נאמן' הוא החזק ביותר במגזר החרדי, הרחק מ'המודיע' ו'המבשר', אבל בסוף השבוע ירד למקום ה-2 לטובת 'המשפחה'. קול ברמה מתרחק מקול חי- גיימינג, תלת מימד ואקשן עם הקפטן: באומן וקפה טורקי עם צעד קדימה בדיגיטלבקפה עלית יודעים היכן לאתר את הקהל החדש כדי להגדיל את הקטגורייה ולצמוח יחד איתה. מנהל השיווק אמיר יפרח: "באומן ואנחנו רואים עין בעין"
- עסקים קטנים - הצלחה גדולה: הילה הרמולין-רונן נבחרה לאשת השיווק של ינוארהרמולין, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים נבחרה בזכות הצלחת המהלך "יום עסקים קטנים" בו השתתפו כ-19,000 בתי עסק מכל הארץ