- לאחר הפרישה מענבר מרחב ניסן: גיא קלנר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בפובליסיסקלנר יהיה כפוף ישירות ליורם באומן, נציגה הבכיר של קבוצת פובליסיס בישראל. קלנר: "זכות גדולה להצטרף לקבוצת הפרסום המצליחה והמעניינת בארץ"
דעה
קצר וצולע - ארוך וקולע: תוצרי הפרסום חייבים להתאים לשינויים בצריכת התוכןלא עוד סדרות פרסומות אלא סדרות של ממש, לא עוד פודשוט של 10 שניות אלא תכנית אירוח של 3 דקות. למכור רעיון בשיחת מעלית? הימים האלו עברוTV
30 השניות היקרות בעולם: קבלו טעימה מהפרסומות שישודרו בגמר הסופרבול 2013פחות משבוע לגמר וקשה להתעלם מהפרסומות, החלק הלא פחות חשוב באירוע הטלוויזיוני ביותר בארה"ב, עליהם שולמו כ-4 מיליון ד' ל-30 שניותTOP5 DIGITAL
אסירים, יחידה לפיזור הפגנות ואלביס: ההפתעה הדרמטית חוזרת בגדול - להולנדמה שכפתור אחד אדום באמצע הרחוב יכול לחולל: לאחר ההפתעה הדרמטית הראשונה שהתרחשה בבלגיה, עוברת הסצנה להולנד, בגרסה פרועה עוד יותר- משרד הפרסום גיתם BBDO יטפל בתקציב חברת מערכות המים הסולאריות 'כרומגן'מערכות החברה מקיבוץ שער העמקים מותקנות בלמעלה מ-40 ארצות. מיכל המאירי: "בטוחה שפתיחת הדלת לעולם זה תחזק את החברה בדרך למובילות"
- אחרי מערכת בחירות עם כ-20%: ניסים משעל יעלה תכנית אקטואליה חדשה ב'רשת'בנט מצהיר על סירוב פקודה, לפיד מתעמת עם דרעי, וסרט נע של פוליטיקאים ביישורת האחרונה. 'רשת' החליטה לנצל את ההצלחה, לטובת תכנית חדשה
רייטינג
'עובדה' עם לפיד קיבלה יותר מ-31% רייטינג, כמה ל'ארץ נהדרת'?התכנית לקידום העונה החדשה של 'בי"ס למוזיקה', הסתפקה בפחות מ-20%. בערוץ 10 ערב חלש - כרגיל. נתוני צפייה גבוהים ל'תכנית חיסכון' ו'חדשות 2'- גולן יוכפז נבחר רשמית למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10אחרי שנה של ממלאי מקום, מינה דיר' החדשות את עורך 'אולפן שישי'. על הפרק של יוכפז: המעבר לנווה אילן, מגזין שישי החדש והתחרות מול 'חדשות 2'
- הזוכים בפרס הישראלי לביקורת התקשורת: 'העין השביעית' וחני לוז מתדמי"תמדי שנה ב-13 השנים האחרנוות מעניקה האגודה לזכות הציבור לדעת את פרס ביקרת התקשורת ע"ש אברמוביץ. לוז נבחרה ע"י קהל הגולשים
- חצי מהאמריקאים מדווחים על צפייה חוזרת בפרסומות הסופרבולמחקר שנערך ע"י משרד פרסום מגלה נתונים שהופכים את ההשקעה האדירה בזמן אוויר למשתלמת. וגם: על הקשר בין אלכוהול לשיתוף פרסומות ברשת