- תובעים 2 מיליון ש' מ'כלבוטק': "לא פרסמו תגובה - והעסק קרס"בתחקיר על "עוקץ החיילים" הוצגו האחים גבריאלי כנוכלים שעוקצים חיילים במכירת שעונים. לטענתם, התחקיר המגמתי גרם לקריסה של מפעל חייהם
פרסום ראשון
מכרז 'הפתוחה': ליאו ברנט, פובליסיס, פוגל, שטרית ודרורי שלומיבשלב הראשוני התבקשו המתמודדים להוכיח כי הם עומדים בתנאי הסף שהגדירה האוניברסיטה, וכן הציגו בנוסף עבודות קודמות והמלצות מלקוחותמיוחד
כמעט 40 אלף ש' לשנה אקדמית בתואר ראשון בתקשורת: פרויקט מיוחדלימודי התקשורת פופולאריים גם כששכר הלימודים מגיע אפילו ל-40 אלף שקל בשנה או 10,000 לחוג. בחלק ב' של הפרויקט של אייס: המסלול האקדמי המכללה למנהל, המרכז הבינתחומי, הבצפר ואוניברסיטת חיפה. מחר חלק ג'ניתוח קמפיין
מלחמת הגבינות הצהובות: לפעמים לא פחות חשוב להזיק ליריב מאשר להועיל לעצמךטרה VS תנובה: הכפפות הוסרו וטרה שחררה את השד של החומר המשמר. כל האמצעים כשרים וכעת השוק מחכה לפתרון שלבטח יבוא מתנובהרייטינג
ערוצי הטלוויזיה הורידו הילוך - עם סרטי דוקו ושידורים חוזריםלקט של 'מה אתם הייתם עושים' רשם 25.3%, שלאחריו שודרו תכניות דוקו. שידור חוזר של הסרט על הרבי מילובביץ' הסתפק בקצת יותר מ-4% בערוץ 10- על המוקד - 25 אלף ד': יוצרים מוכרים ואנונימיים מתחרים על הפרס של ארמוזהמטרת Formagination היא לפתוח שווקים חדשים בפני המפיקים ויוצרי פורמטים. 5 יוצרים מוכרים יציגו מרכולתם, לצד יוצר חדש שיבחר מתוך שישה
- שנתיים לאחר "הפרשה": מרגלית צנעני חוזרת למסך – בתכנית בערוץ 10שופטת 'כוכב נולד' לשעבר שהורשעה בסחיטה באיומים וריצתה עבודות שירות, חוזרת למסך - הפעם לערוץ 10 בסדרה בת 3 פרקים בשם 'החיים עפ"י מרגול'
רייטינג האתרים
מספר הצופים בתכני הווידאו של mako צנח ב-18%, 'רשת' מתחזקתעפ"י נתוני הוועדה למדרוג באינטרנט, אתר רשת דווקא רשם ביוני עלייה מרשימה ב-2 הפרמטרים: מס' הגולשים באתר ומס' הצופים בווידאו, עם זינוק של 100%. בסה"כ רשמו רוב אתרי הטופ20 ירידה, וכך גם האתרים הכלכלייםפרסום ראשון
אלי עזור מחליף משרד: תקציב הפרסום של 'סופהשבוע' עובר לחברון זלצמן שביטעד לאחרונה טופל תקציב הפרסום על ידי אליקים הרמן. העיתון מקבוצת ג'רוזלם פוסט הושק בשלהי 2012 ויעלה בקרוב עם קמפיין בשווי 3 מיליון שקליםפרסום ראשון
יהושע TBWA תשלם ל'לעומק התודעה' 5 מיליון שקלים תמורת 33% ממניות המשרדהעסקה נחתמה לפי שווי של 15 מיליון שקלים למשרד הפרסום. און גולדשטיין, מבעלי המשרד: "כבוד גדול להיות חלק מקבוצת התקשורת הגדולה בעולם"