פרופיל אישי
"שלא יהיה ספק: אשמח להימכר לגוגל, אבל כרגע עיקר החשיבה היא למוצר עצמו"כשמכירת ווייז מהדהדת ברקע, החלטנו לארח ב-under 40 את היזם יניב רוזן מאפליקציית 'פרופיינדר'. על הרעיון, רמי לוי, ומה יקרה אם תבוא הצעה מחו"לפרסום ראשון
יהושע TBWA פותח את חגיגת קאן: פיינליסט לקידום Smart qr בדיירקטיהושע זוכה בפיינליסט הראשון שלו אי פעם בקאן. פסטיבל הפרסום הגדול בעולם נפתח עם השורטליסט של הדיירקט, הפרומו, החדשנות והאפקטיביות- כבש עוד גוף תקשורת: דני לוי ינהל את מערך הדוברות והיח"צ של ערוץ i24Newsערוץ החדשות הבינ"ל של דרהי מלול, ייוצג בחטיבת גופי התקשורת של המשרד בניהולו של יניב לייבוביץ', שמטפלת גם במפיקת הערוץ, 'סלוצקי אפיקי תקשורת'
radio
"מספיק שליח אחד שיעביר את ההקלטות והצילומים ממשרד רה"מ לרשות השידור"האזינו ותשפטו בעצמכם: אריה גולן דיבר ב'הבוקר הזה' ביום ו' על מצבה של רשות השידור היוונית. האם רמז בעיקר להתנהלות הרשות הישראלית?- מקבל את הכבוד המגיע לו: פרס מפעל חיים יוענק לראובן אדלר בטקס פרסי האפימייסד אדלר חומסקי, בוגר 'בצלאל' ואחד הקמפיינרים הפוליטיים המובילים בישראל יקבל את הפרס לאור תרומתו לענף הפרסום, לאורך 4 עשורים רצופים
- לראשונה: סדרה אינטרנטית עוברת לטלוויזיה - ערוץ 10 רכש את 'גולני' של ynetynet שידר סידרה בת 10 פרקים בני 12 דקות כ"א, שעוקבת אחרי הטירונות של חיילי ומפקדי גדוד 51 של גולני. כעת הסדרה עוברת לטלוויזיה ב-2 פרקים
רייטינג
28.7% ל'המרוץ למיליון' - שהביסה את 'הרווק' ו'אקסטרים מייקאובר''הרווק' ירדה אל מתחת לרף 10% רייטינג, 'אקסטרים' ירדה ל-12.2%. סוער בערב שישי: 'אולפן שישי' נחתכה ב-4 נקודות רייטינג, 'שישי' נחלשה ל-4.6%מיוחד
פיצוח פרשת הברנוער: "המקרה האחרון הכריז על מותו של צו איסור הפרסום"השופטת דורנר קוראת לעמיתיה להיות פרקטים יותר, עדי מאירי מרשת ב' מאמינה כי המחוקק צריך לצמצם למינימום את הצו, וניצן חן מהאקדמית אונו מייחל לשולחן עגול. אבל כולם יודעים - את הטכנולוגיה לא ניתן להשיג. מיוחדרייטינג
הסנסציה בחיפה הניבה 4.3% לערוץ הספורט; ערב צמוד בשעות הפריים-טייםירידה חדה למותגים של הזכיינית 'רשת' - 14.8% ל'דייט בחשיכה' בפרק גייז מיוחד, ו-16% ל'מצב האומה'. 'כלבוטק' כבר שבוע שני ביום ה', ורשמה 14.2%ראיון סופ"ש
"צריכה להפיץ מסיבה? ג'ודי תעשה זאת יותר טוב, אבל רולניק ישכנע יותר טוב"שגיא חמץ עשה מסלול נאה בשוק העיתונות עד שלפני 7 שנים עבר לעולם הפרסום, וכעבור שנה הקים את סוכנות האינטראקטיב 'בלינק'. לאייס הוא מספר על פחד המפרסמים מחדשנות, פגיעה בפרטיות באינטרנט, ותוכן שיווקי