רייטינג
כמעט 39% לריאליטי של 'קשת', ערוץ 10 בנוהל שידורים חוזריםפצצת הרייטינג של 'קשת' התחזקה ב-2.5 נקודות ביחס לפרק הקודם, והעלימה את ערוץ 10. 4.7% לגמר היורוליג בערוץ הספורט בין אולימיפאקוס לריאל- דגנית ברטוב עוברת מ-mako לנענע10: תנהל את הפרויקטים הטכנולוגיים באתרמנהלת הפרויקטים הטכנולוגיים של mako בשנתיים האחרונות, עוברת לתפקיד זהה באתר האינטרנט של ערוץ 10, דווקא על רקע עזיבות באתר
TV
סטנדאפיסט תובע חצי מיליון שקלים מירון ברלד ו'ארץ נהדרת'אדם שרון טוען כי דמות האב שגילם ירון ברלד, שהפכה למרכזית בעונה ה-10, מבוססת על קטעי סטנדאפ מקוריים שיצר, מבלי שקיבל על כך קרדיטדעה
הטלוויזיה והפרינט כאן - אך שעון החול החל לפעול וכל הדרכים מובילות לדיגיטלמנכ"ל חברת 'גרין מדיה' מקבוצת פישמן על הגשת הפרסום ללקוח הקצה. "זה יקח שנה, שנתיים או חמש, אך במוקדם או מאוחר זה יקרה. הכל יהיה דיגיטל"- 14 משרדי פרסום, 66 חברות ו-86 מהלכים: הסתיים שלב הגשת העבודות לתחרות האפיזהו מספר העבודות הגדול ביותר בתולדות ה-Effie ישראל. התחרות נערכת זו השנה ה-13, על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל
פרסום ראשון
ממשיך לקבל קרדיט: גליקמן יטפל בתקציב משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזיתחזק בתמונה: לאחר השקת פיוז-טי רושם גליקמן נטלר סמסונוב הישג נוסף עם תקציב CRANERGY ומחזק את מעמדו בחברה המרכזית למשקאות קלים- 450 עובדי ההפצה של העיתון יפוטרו, רשת המקומונים צפויה להיסגראחרי שהפיילוט עם עובדי 'גל מעתון' הופסק, הוחלט לסגור את החברה ועובדיה טרם קיבלו את שכר אפריל. המקומונים שמעסיקים 65 עובדים, לא יופצו השבוע
- חצי שנה לאחר שהוקמה: וואלה סוגרת את חברת Quando ותפטר מעל ל-10 עובדיםביום חמישי החליט דירקטוריון וואלה לסיים את פעילותה של חברת הפרסום שהוקמה על בסיס atom media ונוהלה על ידי יוצא 'יוניברסל מקאן' ליאור דורי
ניתוח קמפיין
הקמפיין הנכון עם הספר הנכון: סטימצקי מצליחה ללכוד את חווית הקריאהאסטרטגית המיתוג עטרה בילר על קמפיין ה'גיבורים' של סטימצקי: "קרקע אינסופית לבנייה של 'סיפורים' בתקוה שסטימצקי תדע להמשיך לחקור אותה"- HOT נקנסה ב-200 אלף ש' לאחר שהסתירה מלקוחות את החבילה הצרהחצי שנה לאחר שהחל פיילוט החבילה הצרה, מועצת הכבלים והלוויין קנסה את HOT על שלל תרגילים שנועדו למנוע מלקוחותיה להתחבר לחבילה זו