ראיון סופ"ש
מי יתן קונטרה לאלדסונים והמוזסים? ב'מגפון' בונים על ורטהיימר ואודי אנג'ללפני כשנה וחצי הקים טובי פולק את קואופרטיב 'מגפון'. לאייס הוא מספר על הסיבות להקמת המיזם נטול ההכנסות והמשכורות, המו"לים האינטרסנטים, הנפילה של העיתונות הממוסדת, והתקווה לשינוי פני התקשורת. דון קישוט?- חגיגות ה-60 לתעשייה האווירית: גיתם, מקאן, באומן ו-Y&R מגישים הצעותהחברה שמעסיקה מעל ל-16 אלף עובדים הזמינה מספר משרדי פרסום להציג בפניה רעיונות למיתוג התעשייה האווירית, לקראת ציון 60 שנה להיווסדה
פרסום ראשון
המשטרה תרצה מדוע אסור לה לשלוח תמונת הרוצח; בלילה סיפקה צילום למערכותכך כתב בכנות דובר במשטרה לכתבים שביקשו לקבלת תמונת הרוצח מב"ש, שהמשטרה סירבה בתחילה לספק. בהמשך היא גם סיפקה את צילום מצלמות האבטחה. וגם: המשטרה פרסמה כי רה"ע יהוד נעצר, לפני שהוא הובא לבימ"ש- אחרי Y&R וברוקנר: יריב טוויג יוצא לדרך עצמאית ומשיק סוכנות פרסום חדשהלאחר קריירה בת כ-15 שנים במשרדים כמו מקאן אריקסון, שלמור אבנון עמיחי Y&R וברוקנר נטע יער, יריב טוויג משיק סוכנות פרסום חדשה בבעלותו
- נא להתנהג בהתאם: 'קשת' תפצה את אסף אבידן על שימוש בשירו בפרומו ל'אח הגדול'תפצה ב-85 אלף ש' את הזמר ששיר שלו שולב בפרומו לתכנית "נמוכה ורדודה" לדבריו, דבר שפגע במוניטין ובתדמית שלו. "הפרה - בתום לב אבל ברשלנות"
פרסום ראשון
שתיקת הארכיון: רוצים לרכוש קטעים ששודרו מערוץ 1 ? כרגע תשכחו מזההרשות מסרה לגורם שביקש לרכוש קטעי ארכיון מערוץ 1, כי בשל מעבר לפורמט HD, לא יכול ארכיון הטלוויזיה למכור תכנים ששודרו מינואר השנהTV
מבריק: מחסום אלכוהול שמחובר לינשוף ביציאה מהחניון - רק מי שנקי יוצאבמסגרת קמפיין בלגי למניעת נהיגה בשכרות, אלפי בליינים נאלצו להשתמש בינשוף שמחובר למחסום כדי לצאת מהחניון. חלקם נשארו לישון באוטופרסום ראשון
העיתונאים מתלוננים: "ועדת חוץ וביטחון הפסיקה לתדרך אותנו"טוענים כי מאז שליברמן מונה ליו"ר הוועדה לפני 3 חודשים, חדלו התדרוכים ונאסר על הח"כים לדבר עימם. תא כתבי הכנסת צפוי לשלוח מכתב מחאה- 'פלא-פה' של עומר אסף ומיכאל מור יוסף תטפל ב-5 תקציבי דיגיטל חדשיםחברת השיווק הדיגיטלי תחל לנהל את תקציבי המדיה החברתית של אוקלי, פולאר, אופיר טורס ופעילות השיווק הדיגיטלי של מרכז מיכל דליות לחינוך
דעה
שיווק דיגיטלי בעידן ה'אינסוף': במותג שיחבר ביננו למידע העצום - ינצחכשה-Big Data פוגש את ה-Digital me . מהו מקומם של מותגים בעידן המידע. "אנחנו חכמים בחיפוש אבל מאבדים את הידע והזכרון הטבעי שלנו"