- סוגר מעגל: אייל כרמי מצטרף לצ'כנובר ב-QDigital; ימונה לסמנכ"ל קריאייטיבלאחר פחות משנה בחוץ ולימודי קיימות במכון השל, אייל כרמי שב לתעשייה ומצטרף לדני צ'כנובר עימו עבד באידיאולוג'יק. ימונה בעתיד לשותף במשרד
Extreme Concept
תחרות Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודותתחרות הפרסום של אייס נמצאת בשלב הדירוג על ידי השופטים. 30 העבודות המתמודדות הוצגו בפני עשרות הסטודנטים של אונו המשמשים כנק' שיפוטפרסום ראשון
ליאון רוזנברג לא לבד: נקבע פאנל המשתתפים ב'חדשות הבידור' של HOTארי שמאי, עדי שילון, דניאלה סמרי, שי פרץ ואסף אטדגי, מצטרפים לתכנית בהגשת רוזנברג, שתחזור ב-3 בפברואר, עם עליית תכניתה של ירדן הראל- Effie 2014: תאפשר התמודדות בתחרות הבינלאומית ותציג קטגוריית דיגיטל חדשהנפתח שלב הגשת העבודות בתחרות. הנחה של 15% תוענק למגישים עד ל-18 במרץ. גופים הפועלים במספר ארצות יוכלו להתמודד ב-EURO AWARDS
- 'עסקים כרגיל' במעריב? איחוד מערכות, והפצת העיתון החינמי גם מחוץ לגוש דןהמו"ל בן-צבי והמנכ"ל גולדשטיין נערכו לנתוני TGI הקשים, ושלחו מכתב הרגעה לעובדים, בו סיפרו על איחוד מערכות, וגידול ההפצה מחוץ לגוש דן
סקר TGI
סקר TGI: זינוק לרשתות קול ישראל וגל"צ, עליה לתחנות האזוריותסקר TGI חושף: גל"צ עקפה בחשיפה החצי שנתית את רשת ב', שעלתה אף היא משמעותית. 88FM בלמה את הקריסה עם זינוק של 50%, רדיו חיפה ואמצע הדרך זינקו ב-60%, ומה קורה בגזרה הלוהטת של התחנות הדתיות?סקר TGI
סקר TGI חושף: קריסה של 50% בחשיפה לעיתון 'מעריב' - בתוך שנהסקר TGI חושף: 10.8% חשיפה ב-2012 ל'מעריב' - מול 4.6% בשנה החולפת. 'ישראל היום' ו'ידיעות' שומרים על ססטוס-קוו. 'סופהשבוע' של אלי עזור ממשיך להתחזק. 'כלכליסט' מוביל בכלכליים - אבל כולם ירדו משמעותיתניתוח קמפיין
הפרסומת למיצובישי 'אטראז'' בנתה עולם חדש עם זווית רעננה וקונספציה שלמהעטרה בילר בוחנת את האתגר הפרסומי שמציבה קטגוריית הרכב, על רקע הפרסומת החדשה למיצובישי אטראז'. "מתמקדת באתגרי המשפחה החדשה"רייטינג
19.9% ל'בייבי בום' בערוץ 10 - שפגעה בהשקת 'משחקי השף''משחקי השף' קיבלה 27.9%%, נמוך משמעותית מהשקת 'מאסטר שף' השנה, וגבוה מהשקת העונה הראשונה של 'מאסטר'. שאר הנתונים יפורסמו בהמשךפרסום ראשון
לתגובתכם אודה: רשת 'Care שירותי רפואה' שכרה את שירותי ארד תקשורתעד כה הסתדרה רשת המרפאות להסרת משקפיים בלייזר, ללא משרד יח"צ או דובר פנימי. כעת, לקראת התרחבות בשנה הקרובה, היא שכרה את אייל ארד