- יממה לאחר הגמר: 552 אלף שקל קנס ל'רשת' - בגלל תוכן שיווקי ב'X פקטור'הקנס הענק שהטילה הרשות ה-2 על הזכיינית, נובע מסדרה של הפרות לאורך העונה, בין היתר קידום המותג 'קוקה קולה', וחריגה מזמן הפרסום המותר
רייטינג
בדיקה
מי הזיז את הגבינה שלנו? 5 מהלכי יח"צ ששינו את סדר היום השיווקי ב-2013הם זכו לכותרות בעיתונים, דקות יקרות במהדורות החדשות, שיחה ערה ברשת ובסופו של יום גם השפיעו על שורת ההכנסות. מחלקת מחקרי המדיה ב'יפעת' מסכמת את 2013 עם מבט על כמה ממהלכי היח"צ הבולטים והמצליחים- לא רק רשות השידור: ועדת לנדס תבחן גם את עתיד הטלוויזיה החינוכיתשרי התקשורת והחינוך הקימו ועדת משנה לבחינת תפקודה של החינוכית, והאם היא תשלוב ברשות השידור. בין חבריה: שמוליק שם טוב ומשה שלונסקי
פרסום ראשון
מוזיקת טראנס ושעשועון ביום הזיכרון: הקנס לרדיו א-שמס הוגדל ל-30 אלף ש'זו השנה השנייה שהתחנה נקנסת ע"י הרשות ה-2 בשל התנהלות בעייתית ביום הזיכרון. יו"ר ועדת הערר זליקוביץ': "דבר מינימלי לכבד את רגשות הזולת"- "מנהלי השיווק מפחדים פחד מוות מהמילה 'כישלון'; זו צביעות וחוסר בגרות"כשניסתה בת-חן גרינברג לגייס חסויות לכנס 'פיילקון', מנהלי שיווק שונים ניסו לשכנע אותה לשנות את השם ל"הצלחה". לאייס היא מספרת מה עברה
רייטינג
רוז הביאה צופים - גמר 'X פקטור' השיג רייטינג נאה של 38.4%אחרי עונה עם נתוני רייטינג נאים מאד, הגמר בו ניצחה רוז פוסטאנס הניב נתון גבוה, ויותר ממיליון צופים. התכנית הסתיימה עם ממוצע עונתי של 34.2%- בקשה לייצוגית נגד 'מאסטר-שף': "האודישן - תרמית של ממש"אסף הלפרין תובע 16 מיליון ש' בשם 1,000 משתתפים ששימשו כ"תפאורה" להפקת התכנית. וגם: כך נראה החוזה בן 19 העמודים שקיבלו המשתתפים
פרסום ראשון
אודי הירש חוזר לשמש כמשנה לעורך וואלה - לאחר שנתיים וחצילאחר שנתיים וחצי במעריב, NRG ונענע10, חוזר הירש לוואלה לתפקיד שלא אויש בתקופה האחרונה. ועוד שינויים בוואלה: שי מגל החליף את דודו בקרTV
זה חורף זה? גלידות שטראוס ו-Great Interactive במהלך חדש עם אנגלמאיירחברת שטראוס יצאה במהלך פייסבוק ויוטיוב חדש לקידום מכירות הגלידות, דווקא בחורף. הקמפיין מבוסס על שפתו הוויזואלית הוייחודית של אנגלמאייר