- נאבקים על קהל הילדים: אתר 'נט-גיימס' משיק ספריית VOD לבני 5-15האתר הוותיק שנמצא בבעלות ynet, המשיק ספרייה שתכלול תכנים של ערוץ ZOOM, בין היתר פרקים של סדרות לילדים 'פאוור ריינג'רס' ו'הדרדסים'
טור
העולם הגדול של הכסף הקטן: מטבע הביטקוין - והשינוי הגדול בתחום הצרכנותהטכנולוגיה והרשתות יצרו פלטפורמה שהופכת את הצרכן למושקע במותג רגשית וכלכלית. יעל אלמור-ליאון וסמדר חדש על יחסי ארגון-מוצר-לקוחדעה
הפרסומאים התבלבלו: מפרסמים הם אויבי היצירתיות - אין להם מה לחפש ב'קקטוס'גינגי פרידמן על תחרות הקריאייטיב של ענף הפרסום הישראלי. "רק כאשר התחרויות ינפיקו זוכים ראויים יעלה קרנו של הקריאייטיב בעיני המפרסמים"- ערוץ RTE 2 האירי רכש את זכויות השידור של 'מחוברים'אחרי הודו, דנמרק, הולנד ועוד, אבי ארמוזה הביא את הפורמט של רם לנדס ודורון צברי לראשונה גם למדינה דוברת אנגלית. התכנית תעלה בסתיו 2014
- פונקציה חדשה ב'רשת': אייל אופנהיים ישמש כמנהל מחלקת בידור ואירוחאחרי שעזב את ערוץ 24 וניהל בעבר את ערוץ 8, מגיע אופנהיים ל'רשת' ויהיה אחראי בין היתר על תכניות קיימות, אירועי ספורט ותכניות עתידיות בפיתוח
רייטינג
ערב משולש: שיא שלילי ל'היפה והחנון', לקט פושר ל'X פקטור' וכדורגל סבבה17.5% ל'היפה והחנון' שניצחה את הלקט של 'X פקטור' עם 14.5%. 10.2% למכבי ת"א-קריית שמונה. 20.5% ל'תכנית חיסכון'. וכמה קיבלה הלווית שרון?פרסום ראשון
Y&R Israel מגייס לשורותיו את תקציב 'פלסאון' - מוערך ביותר ממיליון דולרהחברה נחשבת למובילה ואחת הגדולות בעולם בתחום התשתיות לחקלאות. Y&R ילווה את 'פלסאון' ביצירת הקו המותגי והתקשורתי לחטיבה החדשה- מקבץ היח"צ השבועי: מאפיה, ממרח שוקולד ותחרות ליזמים וסטארט-אפים'גיל-עד' קיבלה את מאפיית ברמן, השחר העולה והדר. רימון כהן שינקמן עם The Pears Challenge, ורון גרנות עם 'שקוף דיגיטל' ו'קורן פתרונות חזותיים'
radio
נתן זהבי קילל בשידור - 'רדיו ללא הפסקה' נקנסה ב-70 אלף שקלקנס של 25 אלף שקל שולש ל-70 אלף, לאחר ששדרנה הפרובוקטיבי התבטא קשות נגד ח"כ ישראל אייכלר. התחנה: "זו סתימת פיות, נערער לבית המשפט"ניתוח קמפיין
JCDecaux - קמפיין ההשמנה: כוונה טובה, מהלך רלוונטי, חלק מהתוצרים מביכיםאסטרטגית המיתוג בוחנת את הסערה סביב קמפיין ההשמנה. "החיים והמוות בידיו של הבריף. ההבדל בין נאורות ליצירת דעה קדומה חדשה הוא חוט דק"