- פרויקט הגמר של תלמידי 'הבצפר': קמפיין להעלאת מודעות להסחות דעת בזמן נהיגהבשיתוף 'אור ירוק' - 'הבצפר' חתם מחזור נוסף של לימודי קופי בתערוכה שהוקדשה לזכרו של אבנר רוז, תלמיד שנהרג בתאונת דרכים במהלך לימודיו
פרסום ראשון
נא לא להתקשר מוקדם בבוקר: איתי בן ניסים יערוך את 'החדשות הלילה'אחרי שלל תפקידי עריכה בטלוויזיה, חוזר בן ניסים ל'חדשות 2' כדי לערוך את מהדורת הלילה, במקום רותם דנון שפרש לטובת מיזם התקשורת של נבזלין- בסיעתא דשמיא: שי יהלום מונה לסמנכ"ל לקוחות ומנהל מגזר חרדי-דתי ב'מגזרים'יהלום מצטרף למשרד לאחר 7 שנים בבנק 'מזרחי טפחות'. גלית בן שמחון: "שמחה על הצטרפותו, הוא איש בעל ניסיון רב שנים בתחום השיווק והפרסום"
- אייל גולן ביטל מסיבת עיתונאים: "הפרקליטות טרם סיימה עבודתה"בצל הפרשות המביכות - הקטינות, הריב עם אנשי המכס, הבקשה לשדרג כרטיס טיסה והאיום בתביעה, הודיע הזמר באמצעות יחצנו, על החלטתו
- לא הייתם מנחשים: איש השיווק של ינואר - עיתונאי ופרשן 'סופהשבוע' בן כספיתכספית נבחר לאחר שיחד עם מנכ"ל 'הג'רוזלם פוסט' רונית חסין-הוכמן, הוביל את האסטרטגיה השיווקית של עיתון 'סופשבוע' ובתוכה הגדרת קהלי היעד
ניתוח קמפיין
קמפיין האפליה: חשוב ורלוונטי, אבל מנומס מדי ושומר עלינו מהסטירה המצלצלתעטרה בילר על קמפיין "אפליה היא עבירה" של לפ"מ: "מבטא את הצביעות באמצעות הפער הצורם בין המציאות המכוערת לבין ההמנון הנאיבי והזחוח"רייטינג
'המערכת' ו'עממיות' נחתכו, 'היפות והחנון' של ערוץ 10 מובילה'המערכת' ירדה ל-16.2%, 'עממיות' ל-15.5%, והשתיים נעקפו ע"י 'היפות והחנון' עם 18.2%. הניצחון של מכבי בגביע הניב 5.9%, 'מבט' זינקה ל-7.7%רייטינג בינ"ל
המשדר הכי נצפה אי פעם בארה"ב: 111.5 מיליון צפו בסופרבולהמשחק ששודר אמש ב-FOX בו הביסה סיאטל סיהוקס את דנבר ברונקוז, שבר את השיא מלפני שנתיים, אולם מבחינת רייטינג - התמקם במקום החמישיTV
'הארץ' - תלמדו: ככה באמת עושים סרטון פרסומת לעיתון לאנשים חושביםהסאנדיי טיימס יתמקד בפברואר בטרנדים המסתמנים של 2014 באמנות, מוסיקה, קולנוע וטלוויזיה. ללא שמץ פרובוקציה - הפרסומת פשוט מרשימהדירוג יפעת
משרד 'בולטון' בליגה משלו; 'קלמן V' רושם את הפתעת השנהבפער ניכר, בולטון ראשון זו השנה התשיעית. 10 המשרדים רשמו עליה של 8% בהיקף הפרסום. יו"ר בולטון: "גבולות המגזר מתרחבים מעבר לבני ברק וי-ם"