- המתיחה המבריקה של DHL: איך היא גרמה למתחרות לצאת בקמפיין פרסום עבורהבעוד ש-DHL מכחישה קשר ישיר למהלך, הקמפיין של משרד הפרסום 'יונג וון מאט' "שורף" את הרשת וזוכה לחשיפה בכל אתר פרסום. כך הם עשו את זה
- יום עמוס ברפיד: חברת החוצות מסיימת את עידן הבורסה ונכנסת לתחום הקירותלאחר כשנתיים ברשימת השימור של הבורסה, ממוזגת רפיד לתוך חברת בת של הכשרת הישוב. במקביל היא משיקה חברת בת שתתחרה בתחום הקירות
- לאחר שגליקמן בחר במכרז כללית: מכרז הפרסום של קופ"ח לאומית יוצא לדרךגליקמן שליווה את לאומית בשנים האחרונות מנסה את כוחו במכרז הפרסום של הקופה המתחרה. תנאי הסף להשתתפות - היקף פרסום של 45 מיליון דולר
רייטינג
סוף השבוע של 'קשת': 'מאסטר-שף' קיבלה 37.8%, כמעט 28% ל'ארץ נהדרת'ושוב ערוץ 10 נכנע: 2.8% לש.ח. של 'אמבוש' במוצ"ש, 2.9% ל'המתנחל' בש.ח. בשישי. 6.4% למכבי בליגה האירופית בערוץ 9, 5.8% ליורוליג בשישיראיון סופ"ש
"התמקדנו ב'אנשים השקופים', צריך סיפור אנושי שיעורר רגשות"כשהחרב על צווארם, והם בלי משכורות, יצאו עובדי ביה"ח למאבק. מאחורי הקלעים עמד יועץ האסטרטגיה טל גודלפינגר, שמספר לאייס על ניהול המאבק המשברי, על הדרמות מאחורי הקלעים, ואיפה התקשורת טעתה- פרשת התנצלות 'חדשות 10' לאדלסון: הרשות ה-2 תפרסם חלק מתמלילי הדיוניםלאחר שנתיים וחצי של מאבקים, החליטה מועצת הרשות ה-2 לפרסם תמלילים בדיונים על פרשת ההתנצלות שטלטלה את ערוץ 10. חלקים רגישים יושחרו
טור
עסקת הענק של 2 ילדי הפלא: אז למה בתכלס צריכה פייסבוק את וואטסאפ19 מיליארד ד' - זה הסכום שתשלם פייסבוק, במזומן ובמניות, על אפליקציית הודעות החינם. שגיא חמץ מונה את הסיבות למהלך, והוא דווקא אופטימי- רשת NBC האמריקאית תקבל 22 מיליון שקל עבור צילום סדרה בישראלאת DIG שכתב גדי רף, יצלמו בין היתר בירושלים. התנאי למענק הגבוה: השקעה של 25 מיליון ש' בישראל. את המענק יתנו משרדי ממשלה ועיריית י-ם
- רשות השידור דרשה אלפי שקלים מעיוורת - והטילה עליה עיקוליםאגף הגבייה הטיל עיקולים על רכושה וחשבון הבנק שלה, ופגע ביכולתה לקיים עצמה. מבקר המדינה ביטל את דרישת התשלום, וקבע לעיוורת פיצויים
- מכה ל-HOT ו-yes: ערוץ המורשת הייעודי ישודר באפיק 20 – במקום 'האח הגדול'היום קבעה מועצת הכבלים והלוויין כי בניגוד לרצונן של HOT ו-yes, ערוץ 'הישראלי-יהודי' ישדר באפיק 20. הערוץ יעלה לאוויר בחודשי הקיץ