פרפל. דניאל אציל ואורי מנדי
צילום: התקבל על ידי פרפל

סוכנות הדיגיטל 'פרפל' מצרפת תקציב חדש: תחל לטפל בפעילות 'אנגלו-סכסון'

פרפל אינטראקטיב בבעלותם של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי. אציל: "הזדמנות להראות איך יוצרים קמפיין יעיל ויצירתי, בצורה חכמה ושונה"
משה בנימין | (3)

סוכנות הדיגיטל פרפל אינטראקטיב, בבעלותם של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי זכתה בתקציב הפרסום של רשת תיווך הנדל"ן 'אנגלו-סכסון' - כך נודע לאייס.

רשת 'אנגלו-סכסון' נחשבת לאחת מרשתות התיווך הגדולות והוותיקות בישראל. היא מונה כ-80 סניפים ברחבי הארץ וכ-600 מתווכים. הקמפיין יכלול פעילות דיגיטלית רחבה עם דגש על הזירה החברתית לרגל חגיגות 50 שנה לאנגלו-סכסון.

דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב של פרפל אינטראקטיב: "אנחנו שמחים לעבוד לצד המותג אנגלו-סכסון המוביל את תחום התיווך בישראל ולהמשיך וליצור מהלכי דיגיטל קריאייטיביים ומרגשים, כמו שאנחנו אוהבים. ככל שלמדנו יותר על תחום הנדל"ן מהמומחים של אנגלו-סכסון, הבנו שזו הזדמנות להראות איך יוצרים קמפיין יעיל ויצירתי, בצורה חכמה ושונה מהרגיל, כדי להגיע לשיאים של כולנו, הלקוחות ופרפל".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לקוח סגול 24/04/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 2.
    גוני ווקר 24/04/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    אוייי נו באמממתתתת
  • 1.
    סקרנל 24/04/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    למה בכל ההודעות יח"צ שפרפל מוציאים לא מופיעה תמונה של יואב מאור אלא רק של השניים האחרים? או שהוא כן בתמונה פשוט לא רואים אותו כי הוא נמוך?