
צילום: התקבל על ידי פרפל
סוכנות הדיגיטל 'פרפל' מצרפת תקציב חדש: תחל לטפל בפעילות 'אנגלו-סכסון'
פרפל אינטראקטיב בבעלותם של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי. אציל: "הזדמנות להראות איך יוצרים קמפיין יעיל ויצירתי, בצורה חכמה ושונה"
סוכנות הדיגיטל פרפל אינטראקטיב, בבעלותם של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי זכתה בתקציב הפרסום של רשת תיווך הנדל"ן 'אנגלו-סכסון' - כך נודע לאייס.
רשת 'אנגלו-סכסון' נחשבת לאחת מרשתות התיווך הגדולות והוותיקות בישראל. היא מונה כ-80 סניפים ברחבי הארץ וכ-600 מתווכים. הקמפיין יכלול פעילות דיגיטלית רחבה עם דגש על הזירה החברתית לרגל חגיגות 50 שנה לאנגלו-סכסון.
דניאל אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב של פרפל אינטראקטיב: "אנחנו שמחים לעבוד לצד המותג אנגלו-סכסון המוביל את תחום התיווך בישראל ולהמשיך וליצור מהלכי דיגיטל קריאייטיביים ומרגשים, כמו שאנחנו אוהבים. ככל שלמדנו יותר על תחום הנדל"ן מהמומחים של אנגלו-סכסון, הבנו שזו הזדמנות להראות איך יוצרים קמפיין יעיל ויצירתי, בצורה חכמה ושונה מהרגיל, כדי להגיע לשיאים של כולנו, הלקוחות ופרפל".
- 3.לקוח סגול 24/04/2014 17:29הגב לתגובה זוכל הכבוד
- 2.גוני ווקר 24/04/2014 16:57הגב לתגובה זואוייי נו באמממתתתת
- 1.סקרנל 24/04/2014 12:29הגב לתגובה זולמה בכל ההודעות יח"צ שפרפל מוציאים לא מופיעה תמונה של יואב מאור אלא רק של השניים האחרים? או שהוא כן בתמונה פשוט לא רואים אותו כי הוא נמוך?