הכי טעים שיש חיים כהן יונתן רושפלד
צילום: עודד קרני

עוד לא אכלנו די: חיים כהן ורושפלד ב'קשת', שעשועון הכרויות קולינרי ב-10

חשבתם שנשאר רעבים בלי 'מאסטר-שף' ו'משחקי השף'? כהן ורושפלד יובילו את 'הכי טעים שיש', עודד מנשה ועדן הראל יובילו את 'אהבה על האש'
אלכסנדר כץ | (3)

אחרי ש-2 תכניות המגה-ריאליטי מאסטר-שף ומשחקי השף הסתיימו, החליטו זכייני הטלוויזיה השונים לא להשאיר אותנו בלי בישול ואוכל על המסך. הזכיינית קשת תעלה תכנית בישול חדשה בכיכובם של השפים חיים כהן ויונתן רושפלד, שתשודר בפרה-פריים ותיכרה הכי טעים שיש.

במסגרת התכנית הכי טעים שיש שתעלה לאוויר ביום חמישי הבא, יבחרו כהן ורושפלד את המתכונים הטעימים ביותר מבחינתם, כל פעם בקטגוריה אחרת המאפיינת את המטבח הישראלי - דגים חריפים, קציצות, קוסקוס, אורז ועוד. לאחר שלב האודישנים בו יטעמו מאות מנות, יבחרו השניים בכל קטגוריה את 10 המנות המוצלחות שיוצגו בתכנית, מתוכן תיבחר בסוף מנה אחת שתוכתר לתואר "הכי טעים שיש".

ואילו ערוץ 10 יעלה הערב (יום ה') את אהבה על האש, שעשועון הכרויות המשלב גם בישול, שעמד על המדף מזה תקופה ארוכה, עד שהובא לשידור כעת, עם סיומן של 2 תחרויות הבישול של 'קשת' ורשת.

את התכנית מנחים עודד מנשה ועדן הראל, ובמסגרתה ינסו 6 רווקים ו-6 רווקות להרשים את בני המין השני באמצעות הבישולים בלבד ולנסות ולמצוא את אהבתם במטבח. בכל תכנית יתבקשו המשתתפים להכין את המנה שלהם - המנה שמעידה על אופיים, ורק על פי אותה מנה הם יישפטו ויקבלו הזדמנות לעבור לשלב הבא. את התכנית מפיקה לוטוס הפקות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    תיקרה? (ל"ת)
    תתקנו 24/04/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לסגור את ערוץ 10 - בבקשה (ל"ת)
    24/04/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    24/04/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    טיפת בושה לא נשארה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.