פרסום ראשון
מראובני פרידן לליאו ברנט: אסא שפירא מצטרף למשרד וימונה לסמנכ״ל אסטרטגיהלאחר 3 שנים בראובני פרידן בהן שימש כפלנר בכיר ממשיך שפירא לתחנה הבאה בליאו ברנט, ויצטרף לרפורמה הארגונית שמבצע גיא קלנר במשרדפרסום ראשון
אמנות בסגול: תקציב הדיגיטל וסושיאל של בצלאל יטופל בפרפל אינטראקטיבסוכנות הפרסום של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי תחל לעבוד עם מוסד האמנות בגזרת הדיגיטל/סושיאל, לאחר מכרז עליו התמודדו מספר משרדים- מדור המקבץ: דפנה גרינבוים תדברר את 'הפתוחה' - וגם מי קיבל איזה תקציבגרינבוים תחליף את עליזה אלרהנד, שפורשת לגמלאות לאחר 31 (!!!) שנה. 'וילדר' יעבור עם 'אפרודיטה', רייבנבך עם קיווי, ומאיה וזנה עם Genuine
טור
הטור שיעצבן את אנשי השיווק באינטרנט: איך החברות מוליכות שולל את הלקוחותתחום שמתעדכן באופן תדיר, השוני בין בנייה לקידום אתרים, ולקוחות שלא מבינים את התחום. און יבין ממליץ על דרכים איך לא ליפול בבחירת ספק- שמים דגש על הכלכלה: מוסף בהגשת מתן חודורוב - ישודר במהדורה המרכזיתהמוסף ישובץ בפרק המגזין של המהדורה, בה ינסה מתן חודורוב לחשוף בפני הצופים שיטות כלכליות הפוגעות בצרכנים, בחוסכים ובמעמד הביניים
רייטינג
עושים מאסטר ברייטינג: 'מאסטר-שף' עם 35.6% - מול 6.9% ל'המקור' בערוץ 10התחרות הקולינרית של הזכייינת 'קשת' ממשיכה לשמור על נתוני צפייה גבוהים מאד, ולהשאיר למתחרים שביבי אחוזים. 10% לטקס פרסי ספיר לספרותTV
ענבר מרחב ניסן מציג: בכורה בלעדית לסרט הדרמה-מתח-פעולה-קומי של מנחם גולןמשרד הפרסום גייס את מנחם גולן לסרט סיכום השנה שלו, והפיץ היום את ה"טריילר" לסרטו החדש של הבמאי הוותיק שמבוסס כולו על פרסומת המשרד- הישג מרשים ל-JWT ישראל: זכה באתגר של קאן וביל גייטס ויקבל 100 אלף דולרהקרן של ביל ומלינדה גייטס בשיתוף קאן הציגה לקהילת הפרסום העולמית בריף "לסיום העוני הקיצוני בעולם". הרעיון שהציג JWT ישראל נבחר כאחד מ-8 הטובים בעולם. בשלב הבא יתמודד על הפרס הגדול - מיליון דולר
- 'סאטלניק' תפיץ את שידורי Fashion TV; צפויה לשדר את הערוץ ב-HD משופר'סאטלינק תקשורת' תחליף חברה ישראלית אחרת - RRSAT שעבדה עם FTV של איש העסקים מישל אדם. השידורים יופצו לאסיה, אמריקה ואירופה
TV
מבריק, וקשה לצפייה: פרסומת בארה"ב מראה לנוער מה המחיר האמיתי של עישוןמחירה של חפיסת סיגריות הוא הסכום הנקוב שאתם משלמים למוכר, או שיש מחיר נסתר מן העין וקשה הרבה יותר? זה הקונספט של הקמפיין החכם. צפו