- לא הייתם מנחשים: איש השיווק של ינואר - עיתונאי ופרשן 'סופהשבוע' בן כספיתכספית נבחר לאחר שיחד עם מנכ"ל 'הג'רוזלם פוסט' רונית חסין-הוכמן, הוביל את האסטרטגיה השיווקית של עיתון 'סופשבוע' ובתוכה הגדרת קהלי היעד
ניתוח קמפיין
קמפיין האפליה: חשוב ורלוונטי, אבל מנומס מדי ושומר עלינו מהסטירה המצלצלתעטרה בילר על קמפיין "אפליה היא עבירה" של לפ"מ: "מבטא את הצביעות באמצעות הפער הצורם בין המציאות המכוערת לבין ההמנון הנאיבי והזחוח"רייטינג
'המערכת' ו'עממיות' נחתכו, 'היפות והחנון' של ערוץ 10 מובילה'המערכת' ירדה ל-16.2%, 'עממיות' ל-15.5%, והשתיים נעקפו ע"י 'היפות והחנון' עם 18.2%. הניצחון של מכבי בגביע הניב 5.9%, 'מבט' זינקה ל-7.7%רייטינג בינ"ל
המשדר הכי נצפה אי פעם בארה"ב: 111.5 מיליון צפו בסופרבולהמשחק ששודר אמש ב-FOX בו הביסה סיאטל סיהוקס את דנבר ברונקוז, שבר את השיא מלפני שנתיים, אולם מבחינת רייטינג - התמקם במקום החמישיTV
'הארץ' - תלמדו: ככה באמת עושים סרטון פרסומת לעיתון לאנשים חושביםהסאנדיי טיימס יתמקד בפברואר בטרנדים המסתמנים של 2014 באמנות, מוסיקה, קולנוע וטלוויזיה. ללא שמץ פרובוקציה - הפרסומת פשוט מרשימהדירוג יפעת
משרד 'בולטון' בליגה משלו; 'קלמן V' רושם את הפתעת השנהבפער ניכר, בולטון ראשון זו השנה התשיעית. 10 המשרדים רשמו עליה של 8% בהיקף הפרסום. יו"ר בולטון: "גבולות המגזר מתרחבים מעבר לבני ברק וי-ם"טור
הבעלים הבא של הניו יורק טיימס? על המיליארדר הסיני הצבעוני - והבעייתיכתבים שביקשו לפרסם פרטים על צ''ן גואנג-ביאו, אוימו. תושבים פונו בכוח מבתיהם. עורך 'אפוק טיימס' איל לוינטר, על האיש שמכר פחיות אוויר לסיניםפרסום ראשון
מסתמן: תקציב הפרסום של כרמל מזרחי יעבור משטרית מדיה גרופ לבאומןלפני מספר חודשים קיימו בכרמל מזרחי מגעים עם מספר משרדי פרסום, כשעל הפרק מכרז צפוי - לבסוף הוחלט כי באומן יהיה מי שיטפל בתקציב, ללא מכרזפרסום ראשון
"איש האירווזיונים" עוזב את רשות השידור: יצחק זוננשיין עובר למשרד התרבותזוננשיין, שמילא שורה של תפקידים בכירים בערוץ 1 ובאיגוד השידור האירופאי, יוצא שוב לחל"ת, הפעם לטובת משרת מ"מ מנהל מרכז ההסברה- כבר לא פרוינדסטר: סוכנות המיתוג והאינטראקטיב יוצאת לדרך חדשה כ-Awesomeלדברי מעין פרוינד, המנכ"ל והבעלים: "היום, שהסוכנות גדלה והתפתחה הגיע הזמן להחליף לה את השם לכזה שקצת יותר מרמז על מי שעובד פה"