רייטינג
38.3% ל'מאסטר-שף', 30% לפרק ההשקה של 'ארץ נהדרת' בשישימול השקה חלשה ל'מאמא ליגה' בערוץ 10. קשת יכולה להיות מרוצה מהרייטינג בסופ"ש: 30% להשקת 'ארץ נהדרת' בשישי, 25.1% ל'עובדה' בחמישיראיון סופ"ש
"הטכנולוגיה משרתת את הסיפורים - היא לא הסיפור עצמו"שחר שפלטר, מנהל הקרוס מדיה של 'קשת' ו-mako, צריך לתפור הכל נכון כדי להפעיל את הקהל בכל המסכים - TV, סלולר וטאבלט. לאייס הוא מסביר איך למשל בונים יחסים עם הקהל בהפקות כמו 'מאסטר שף' ו'הכוכב הבא'- מצרים בודקת האם VODAFONE המקומית שתלה מסר סמוי לפיגוע בפרסומת?חברת Vodafone המצרית פרסמה סרטון בו מככבות בובות המסבירות על שימוש במוצר החברה. בתגובה, פתחה התביעה במצרים כנגד החברה בטענה לקריאה סמויה לביצוע פעולות טרור במדינה. Vodafone: "אין בזה כל הגיון"
- תחקיר 'עובדה' על "האלמן הכפול" שמעון קופר - ישודר כסדרוהתחקיר על האלמן שחשוד ברצח 2 נשותיו אורית וג'ני, ישודר הערב כסדרו. זאת, לאחר שקופר משך את בקשתו לבית המשפט למנוע את שידור התכנית
- שנה חדשה, מקבץ חדש: על מיליארדר, מכון התקנים, מרצפות וטיפוח אישייגאל גלאי יעבוד עם המיליארד פויו זלבדוביץ'. מכון התקנים יעזר ב-AVIV AMCG. 'רייבנבך' תעבוד עם 'אלוני', ורוני ארנון' קיבלה 2 תקציבי טיפוח
- "כבר שנה וחצי אנחנו מנסים לראיין את יאיר לפיד - והוא מסרב"הכתבת הפוליטית של 'בחדרי חרדים', שרי רוט, יחסה את דבריה בכנס חיפה לתקשורת, גם לשר בנט. "הם מתפתלים ומסרבים. הם מפחדים לדבר איתנו?"
- מי נגד מי בתחרות Extreme Concept: רשימת העבודות והמשרדים המתמודדיםתחרות הפרסום השנתית של אתר אייס עוברת לשלב הבא. השנה יתמודדו בה 17 משרדי פרסום, שהגישו יחד 29 עבודות. לפניכם רשימת העבודות המלאה
פרסום ראשון
החדשות המקומיות נסגרו: אומ"ץ מאיימת בהגשת בג"צ נגד משרד התקשורתהשבוע הוחשך המסך על מהדורות 'חדר החדשות' ופיטורי 70 עובדיה נכנסו לפועל. יו"ר אומ"ץ, אריה אבנרי: "ועדת הכלכלה לא פעלה לטעמנו כראוי"- לא מאמינים: האמון בציבור כלפי עיתונאים - במקום ה-21 מתוך 32 משרות ציבוראמון הציבור באנשי גל"צ עומד על 3.47, מה שממקם אותם במקום השמיני, האמון בכתבי הערוצים המסחריים עומד על 3.1, מה שממקם אותם במקום ה-14. כך לפי המדד השנתי לביצועי המגזר הציבורי שנחשפו בכנס חיפה לעיתונות
רייטינג
מאסטר שף פותח בענק עם 37.4% - השקת שיא לתכניתזכיינית ערוץ 2 'קשת' מסתערת על 2014, עם המעבר ל-4 ימי שידור, והשקת העונה ה-4 של ריאליטי הבישולים המצליח. 940 אלף איש צפו אמש בתכנית