נוף עתאמנה-אסמעיל עידו קרוננברג מאסטר-שף
צילום: צילום: עודד קרני
רייטינג

הרייטינג ירד, מס' הצופים עלה: 42.7% לגמר מאסטר-שף - עם 1.35 מיליון איש

נוף עתאמנה-אסמעיל - הזוכה, עידו קרוננברג ומסרט וולד, הגיעו לגמר שרשם רייטינג נמוך מזה של השנתיים האחרונות. יום שישי: 28.3% ל'ארץ נהדרת'
אלכסנדר כץ | (6)
נושאים בכתבה מאסטר-שף

תכנית הגמר של העונה הרביעית של מאסטר-שף (קשת, ערוץ 2) אמש (מוצ"ש), הניבה 42.7% - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על נתון הנמוך מ-2 משדרי הגמר בשנים האחרונות.

מבחינת מספר צופים, מדובר ב-1.35 מיליון איש, כ-50 אלף צופים יותר מגמר העונה שעברה. בגמר אתמול זכתה נוף עתאמנה-אסמעיל, למקום השני הגיע עידו קרוננברג, ואת השלישייה סוגרת מסרט וולד מיכאל. השנה, לראשונה בתולדות הפורמט גם בישראל וגם בעולם, שודר הדו-קרב האחרון בשידור חי.

גמר העונה השלישית של 'מאסטר שף' רשם בשנה שעברה 46.6% ושיקף שיא רייטינג של 12 שנה מאז שנת 2000. גמר העונה השנייה רשם 46.1% ואילו העונה הראשונה הסתיימה עם רייטינג של 41.6%.

כעת נותר להמתין לגמר העונה הראשונה של משחקי-השף, התכנית המתחרה שהעמידה רשת, ותסתיים ביום שלישי השבוע.

מי שנהנה מההגשה של 'מאסטר-שף' היה נדב בורנשטיין וחי בלילה (קשת, ערוץ ), שרשמו רייטינג שיא של 27.1%. מנגד, בערוץ 10 הרימו ידיים: שידור חוזר של 'העולם שלא נעלם' קיבל 4%, 'מאמא ליגה' עם נתון שפל של 1.9%, שידור חוזר של 'שמועות' שקיבל 1.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) עם 27.3%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 7%, 'רואים עולם' (ערוץ 1) שרשמה 3.2%, ועוד לפני כן 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 2.5%. 'משבת עד שבת' (ערוץ 9) קיבלה 2.1%.

יום שישי

ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) רשמה נתון חזק של 28.3%, והעניקה מקפצה איכותית לתכנית מאחורי הקלעים של 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2) שזכתה ב-19.6%. 'לילה תירס' (קשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-6.8%.

מנגד, ים השידורים החוזרים של ערוץ 10 המשיך להניב רייטינג נמוך: שידור חוזר של 'כאן גרים בכיף' קיבל 3.4%, ופרק נוסף של הסדרה רשם 2.8%. מיד לאחר מכן שודר בשידור חוזר הסרט 'בליסטיק' שהניב 2.8%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה נתון פושר יחסית של 16.5%, מול 'שישי' (ערוץ 10) שקיבלה 7.7%, ועקפה את 'יומן' (ערוץ 1) עם 6.2%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סופית אפשר להכריז שנדב בורנשטיין הכי לוהט בtv (ל"ת)
    מריירת 06/04/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
  • חחח לוהט? הבן אדם מדקלם שטויות (ל"ת)
    ירדן 06/04/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
  • רשמית אפשר להגיד על הטוקבק שלך: פחחח (ל"ת)
    בולעת 06/04/2014 10:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איילי 06/04/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    כבר לפני כמה שבועות ידעתי שהערביה תזכה. זה היה משחק מכור מראש של ההפקה. עושים צחוק מציבור הצופים.
  • pix37 06/04/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    מכל האחרים בלי שום קשר לערביותה. המנה של עידו לא היתה מנת גמר - היא היתה טובה וטעימה אך גם חביתה היא טובה וטעימה ודורשת מיומנות קולינארית מסויימת, אבל זו לא מנת גמר במאסטר שף.
  • 1.
    משדר גמר מעולה (ל"ת)
    אייל 06/04/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״