AMD

AMD
AMD מפתחת ומשווקת שבבי CPU, GPU ופתרונות AI. החברה
מתחרה באינטל ובנבידיה. AMD פועלת בכל העולם ומשלבת חומרה ותוכנה. החברה משקיעה רבות בחדשנות.
לקראת הדוחות AMD מדווחת היום: האם היא תצליח לאתגר את אנבידיה?למרות הזינוק במניה, AMD עדיין רחוקה מאוד מנתח השוק של אנבידיה בשוק המאיצים. המשקיעים מצפים לנתונים חזקים ולהוכחות שהחברה באמת בתמונה במרוץ על הבינה המלאכותית
פלנטיר מזנקת ב-7%, פייזר מזנקת, AMD לקראת דוחות - המניות הבולטות היום בוול סטריטמה הסוד של המלכה של וול סטריט, מה קורה בחוזים? ומניית התרופות שקורסת ב-16%
אנבידיה ממשיכה לזנק - הפעם בזכות מטא ומיקרוסופטשיא רודף שיא באנבידיה - המניה צפויה לזנק היום במסחר, בהמשך להצטיידות אגרסיבית של מטא ומיקרוסופט משבבי AI; וגם - המספרים של ה-AI בדוחות של מיקרוספוט ומה אמר סאטיה נאדלה מנכ"ל החברה בשיחת הוועידה
מניית אנבידיה ממשיכה לעלות - הפעם בזכות ביקושים מסיןשיא רודף שיא באנבידיה - אחרי שבוטלו הזמנות מסין של 10 מיליארד דולר בשני הרבעונים הקודמים, הן חוזרות בקצב מרשים. אנביידה מגבירה את הדרישה מהספקים כדי למכור שבבים לסינים
AMD מסתכלת לאנבידיה בעיניים ומעלה את מחיר מאיץ ה-AI ל-25 אלף דולרבהפגנת ביטחון מרשימה, החברה מעלה את מחירו של שבב ה-AI החדש שלה מ-15 אלף דולר ל-25 אלף דולר וטוענת שהיא חלופה אמיתית לבלקוול של אנבידיה
בלוגסטריט לאן שווה לפזול כשוול סטריט בשיא?בזמן שה-S&P500 מדשדש ברמות השיא, המשקיעים מחפשים רווחים בענפים מובהקים - ממנועים ומתכות ועד שבבים וקריפטו
המלצה המניות המומלצות בתחום השבביםאופנהיימר בסקירה מקיפה על מניות השבבים - התחום ימשיך לצמוח בזכות הבינה המלאכותית, על ההבדל בין מניות שבבים למניות ציוד לשבבים, על הישראליות בתחום, וכל התחזיות ומחירי היעד למעל 30 מניות בתחום
- מניות השבבים עולות לשיאים חדשים; מה מחיר היעד של האנליסטים?
אנבידיה עולה בטרום קרוב ל-1% ונושקת לשווי של 4 טריליון דולר; AMD עולה ב-1.3% - בתקווה שתיקח נתחי שוק מאנבידיה; גם ברודקום וקוואלקום בעליות וגם מניות השבבים הישראליות
- אפסייד של 35%: בוול-סטריט אופטימיים לגבי AMD
לאחר עשור של התאוששות מפשיטת רגל כמעט ודאית, החברה של ליסה סו מהמרת על המעבר לעידן ההסקת מסקנות בבינה מלאכותית כדי לשבור את המונופול של אנבידיה עם שבבי MI350 החדשים ופתרונות מלאים שכבר מושכים את מטא ואורקל
שבבים
הסיבה ש-AMD זינקה 20% בחודש והאם היא יכולה להתחרות באנבידיה?על התמחור של AMD, על השת"פ עם OpenAI ועל הסיכויים והסיכונים בחברה