S&P 500

מדד הכולל את 500 החברות הגדולות בארצות הברית. הוא משמש כמדד ייחוס מרכזי לשוק האמריקאי. המדד משקף את מצב הכלכלה האמריקאית ואת מגמות הטכנולוגיה והצמיחה, ומשמש כלי חשוב לפיזור גלובלי בתיקים ישראליים.
רבים מהחוסכים הישראלים חשופים אליו דרך קרנות מחקות, ולכן ביצועיו משפיעים ישירות על החיסכון הפנסיוני המקומי. בעמוד זה מסוקרות תנועות המדד, החברות והענפים שמובילים את כיוונו, השפעת החלטות הריבית ועונת הדוחות, השוואות לביצועי הבורסה
בתל אביב והגורמים שהופכים אותו לעוגן בתיקי ההשקעות בכל העולם.
לעדכונים, גרפים וניתוחים של S&P 500
ניתוח טכני
מדד ה-S&P 500 - שעת מבחןבניתוח האחרון הערכתי שאזור הבלימה יהיה בין 2,780 – 2,880 הנקודות; ללא הצטברות ראיות נוספות, חיוביות כמובן, היא תהפוך ללא רלוונטית- ראלי בוול סטריט: הנאסד"ק קפץ ב-2.3%, נטפליקס עלתה ב-3.8%המדדים מחקו את הירידות של תחילת השבוע. תשואות האג"ח תיקנו. רוקו זינקה ב-20.7% לאחר הדו"חות. אפל עלתה ב-2.1%, פריגו נפלה 6.1%, פייבר איבדה 8.1%, סייברארק קפצה 6%, פריון עלתה עוד 6.8%, אורמת קפצה 10%
- מדד ה-S&P 500 - היכן נקודת העצירה?הירידות האחרונות, אגרסיביות, בוטות ובמיטב מסורת האטליז האמריקאי, תפסו חלק מהעוסקים בתחום מופתעים. אם אתם מכירים את דעתי על השוק אתם יכולים לתאר לעצמכם שאני לא ממש מופתע
- האנליסט שצופה צניחה של 20% במדדי וול סטריט במהלך הסתיווינסנט דלווארד מעריך כי חולשה של הדולר, מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין, הברקזיט המתקרב, עימות אפשרי עם איראן והמירוץ המתחמם לנשיאות ארה"ב, יובילו לטלטלה בשווקים בחודשיים הקרובים
ניתוח טכני
מדד ה-S&P 500 - שבירת רצף בדרךפריצה לשיא של כל הזמנים היא עניין הדרגתי שכולל מספר שלבים. מיותר לצאת במחולות כל אימת שנשברת לה רמת התנגדות, אלא להמתין בסבלנות להתמלאותם של התנאים- פריצה לשיא כל הזמנים היא אירוע משמעותי - האם המוכרים יחזרו?אפשר לומר שהמוכרים הקשו על השוק האמריקאי לעלות מתחילת 2018. פריצה לשיא כל הזמנים אמורה לגרום להם להבין שטעו, לחזור לשוק ולעזור להזניק אותו מעלה
ניתוח טכני
האם הפריצה אמיתית או שמא מדובר במלכודת?הסיפור הגדול של השבוע האחרון הוא חציה של רמה היסטורית על ידי שלושת המדדים המובילים, כאשר דשדוש שהחל בשוק האמריקאי מאז השיא של 2017 על סף שבירה- סגירה אדומה בוול סטריט: הנאסד"ק ירד ב-1.5%, נטפליקס השילה 2.9%מניית אלרגן טסה ב-25.5% על רקע הצעת הרכש של AbbVie שמצידה צנחה ב-16%. טבע הושפעה מהדיווחים וזינקה ב-6.8%. הזהב עלה ב-0.6% ונסחר ברמה של 1,460 דולרים לאונקיה. פריגו הוסיפה 3%
הטור של גרינברג
"לקראת שיא כל הזמנים הבא תשחררו חלק מהתיק"התקשורת חוגגת את המיתון שלטענתה מתקרב, אבל ישנן גם העובדות. ההתאוששות הכלכלית היא הבסיס לעליות ושום דבר לא השתנה מלבד להט הכותרות. זה רק עוד תיקון
ניתוח טכני
שוק המניות האמריקאי - על סף רמת תמיכההירידות האחרונות לא מפתיעות. אפשר לתלות את קולר האשם בסיבות שונות כפי שאנו עושים מדי ירידה. אלא שבמשך פרק זמן ארוך היה שוק המניות האמריקאי על שלושת מדדיו המובילים, מתוח בצורה קיצונית