ביג

ביג
ביג היא חברת נדל"ן מניב שמתמחה בקניונים ומרכזים מסחריים. החברה מפעילה פורטפוליו גדול של נכסים. תחום העיסוק העיקרי שלה הוא נדל"ן מסחרי. בעלי השליטה המרכזיים הם משקיעים מוסדיים. ביג מתחרה
מול עזריאלי ואאורה. לקוחותיה המרכזיים הם רשתות קמעונאות. החברה נחשבת לחברת ערך. היא נסחרת במדד ת"א-35.
למידע רחב על מניית ביג, שווי שוק וחדשות אחרונות
לדוחות כספיים של ביג- ביג יוצאת מארה"ב ונכנסת לאירופה - סאמיט עשתה לאחרונה את ההיפךביג מדווחת על מימוש שלושה נכסים בארה"ב בשווי 72.65 מיליון דולר; ביג נפגעה פחות ממתחרותיה בקורונה
- צרוף מקרים או מזל? היו"ר של ביג קנה מניות רגע לפני העסקהבר זאב רכש בפעם הראשונה, לפני מספר ימים, מניות ב-20 מיליון שקל. היום אפי זינקה ב-9% אחרי שביג רכשה מניות של אפי - בר זאב הוא היו"ר של שתי החברות האלו, ועל הנייר הוא הרוויח היום כ-2 מיליון שקל. בר זאב: "לא ידעתי על עסקת אלטשולר"
- ביג מגייסת 300 מיליון שקל בהנפקת מניות מאלטשולרההקצאה מתבצעת לפי מחיר המניה בבורסה, חברת ביג הייתה החברה שנפגעה הכי פחות ממשבר הקורונה מבין חברות הנדל"ן הגדולות
- ביג קונה שני מרכזים מסחריים בסרביה בכ-61 מיליון יורוהחברה תרכוש קניון בעיר קראגויבאץ' ומרכז מסחרי פתוח בעיר קרושבאץ'. ה-NOI השנתי המצרפי של הנכסים מסתכם בכ-5.2 מיליון יורו, ובשניהם זכויות בנייה נוספות בהיקף 8,300 מ"ר בשווי 1.5 מיליון יורו מסך התמורה
- אפסייד של 26% למניית ביגההמלצה מבוססת על חוזי שכירות חדשים, חידוש חוזים והארכת אופציות בשטח, ועל מימוש נכסים בארה"ב
דוחות
ביג עברה מהפסד של 166 מיליון ש' לרווח של 62 מ'; ה-FFO עלה ל-99 מ'החברה מדווחת על עליה של 41% בהכנסות שהסתכמו ב-270 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה, לעומת הכנסות של 191 מיליון שקל ברבעון המקביל; ה-NOI ברבעון הסתכם לכ-215.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-140.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקדדוחות
אפי נכסים: ה-FFO צמח ב-16% ועמד על 60 מיליון שקלחברת הנדל"ן שבשליטת ביג מדווחת על גידול של 21% בהכנסות שעמדו על כ-102 מיליון שקל, לצד מעבר לרווח של כ-50.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה; ה-NOI מהשכרת והפעלת נכסים עלה בכ-12% והסתכם בכ-123 מיליון שקל- ביג יוצאת מארה"ב - מממשת נכסים ב-200 מיליון דולרהמימוש הוא לפי השווי בספרים והוא בהתאם לאסטרטגיה של החברה לצאת מהשוק האמריקאי
- ביג חזרה לקצב ה-FFO שהיה לפני הקורונה - 93 מיליון שקל ברבעוןאלמלא הנחות לשוכרים בחודשים אוקטובר-נובמבר (ההנחות נפסקו בדצמבר), ה-FFO היה מגיע למעל 110 מיליון שקל