אדיר בן עמי

אדיר בן עמי הוא כתב ותיק בביזפורטל. הוא מתמחה בכיסוי הבורסה האמריקאית עם תובנות ועומק בסיקור על מניות טכנולוגיה, שבבים, AI ועוד.
הוא בקיא באירועים השוטפים ומעביר לגולשים מידע ותובנות בזמן אמת באופן שוטף לצד פרשנויות, ניתוח דוחות כספיים וניתוח של אירועי מאקרו.
- נובוקיור מזנקת ב-20% - קיבלה אישור FDAהטיפול נמצא כעת נמצא תחת בדיקה מעמיקה של ה-FDA, כאשר נובוקיור צפויה לקבל את החלטתו הסופית של הרגולטור במחצית השנייה של 2024
- חברת התרופות תרו נמחקת מהבורסה בניו יורקסאן החזיקה עד היום ב-78.5% ממניות תרו, כאשר בחודש שעבר הציעה החברה לרכוש את יתרת המניות ב-43 דולר למניה, הצעה שהתקבלה פה אחד על ידי דירקטוריון החברה
- שוק ההנפקות מתחמם: רדיט מתכננת לצאת להנפקה במרץהחברה, שמייצרת כיום את הכנסותיה בעיקר באמצעות פרסום ודרך מנוי פרימיום בעלות של 5.99 דולר לחודש, עדיין לא הצליחה להגיע לרווחיות וחיכתה לרגע שתתקרב ליעד על מנת לצאת להנפקה
- המלצת מכירה למניית סולאראדג' - תרד ל-50 דולרמניות הסולאר עוברות תקופה קשה, כאשר ב-12 החודשים האחרונים תעודת הסל Invesco Solar ירדה ב-48%. בעקבות הריבית הגבוהה, מימון של פרויקטיים ביתיים כמו התקנת פאנלים סולאריים הפך ליקר יותר ופגע בביקושים וחברות הסולאר ממשיכות להרגיש את ההשלכות
- מיזוג חברות התעופה נחסם: ספיריט נופלת ב-24%, ג'ט-בלו יורדת ב-7%לפי הערכות, בפני ספיריט עומדות שתי אפשרויות: מציאת קונה אחר או פשיטת רגל; החברות פרסמו הצהרה משותפת כי הן בוחנות "את הצעדים הבאים"
- אינסטקארט קופצת ב-7% - תתמזג עם אובר?לפי הערכות, אובר יכולה להרשות לעצמה לשלם עד 40 דולר למניה עבור החברה וזה עדיין יחשב עסקה טובה מבחינתה
- היולט פקארד יורדת ב-4% לאחר הורדת דירוג של ברנשטייןבעוד בוול-סטריט לא מתלהבים מעסקת הרכישה, HPE מצידה אמרה כי העסקה תועיל לבעלי המניות. "מנקודת מבט של בעלי המניות, זהו השימוש הטוב ביותר במזומנים שלנו בכדי לספק צמיחה לטווח ארוך"
- חבר מועצת הנגידים של הפד מאשר: הורדת הריבית תתרחש, התזמון לא ברורהפדרל ריזרב בפגישתו האחרונה החליט להשאיר פעם נוספת את הריבית כשהייתה על 5.25% - 5.5%. הגבוהה ביותר ב-22 השנים האחרונות. תחזית הפד האחרונה שיקפה צפי לשלוש הורדות ריבית ב-2024