חברת הביוטי-טק שבבעלות אורן הולצמן היתה סיפור הצלחה ישראלי שהגיע לשווי של 4.3 מיליארד דולר מאז ההנפקה לפני 3 שנים. אבל מאז פברואר השנה קרסה המניה
בעשרות אחוזים ולא בטוח כי ההסבר שסיפקה ההנהלה בכלל ברור לרוב המשקיעים. גם האנליסטים מעדיפים לשבת על הגדר, בהמתנה לראות אם תחזיות ההתאוששות יתממשו