הכנסות החברה נותרו יציבות על כ-505.8 מיליון שקל, הרווח התפעולי עלה ל-5.1 מיליון שקל, אבל ה-Adjusted EBITDA ירד והרווח הנקי הסתכם בכ-0.2 מיליון שקל בלבד; בחברה מצביעים על התאוששות
בלוגיסטיקה, צמיחה בשירותי הבריאות והשפעה נקודתית של מבצע "שאגת הארי"
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם בתשעה חודשים ב-422 מיליון שקל, לעומת 802 מיליון שקל אשתקד, בשל קיטון בהכנסות מעליית שווי. ההכנסות לרבעון גדלו ל-195 מיליון שקל
החברה צופה לרבעון השלישי רווח למניה של 59-60 סנט, כשבתחזיתה הקודמת הרווח למניה עמד על 66 סנט. ההכנסות צפויות לעמוד על 122.8-123 מיליון דולר, לעומת 136.9 מיליון לפני כן
החברה לא מצליחה לשפר את התוצאות בשורה התחתונה בצורה עקבית והמנויים לשירותי הסטרימיניג נמצאים בירידה; על רקע החששות מהחלפה על ידי בינה מלאכותית והמחאות הנוכחיות, חלק מעובדי החברה הכריזו היום על כוונתם להתאגד
החברה פרסמה את הדוחות לרבעון השני ועקפה את ציפיות האנליסטים - דיווחה על רווח למניה של 11 סנט והכנסות של 84.2 מיליון דולר, לעומת צפי האנליסטים לרווח של 5 סנט והכנסות של 82.96 מיליון דולר; התחזית: רווח למניה גבוה משמעותית מצפי האנליסטים
החברה שחתמה על הסכמי שכירות עם גופים ממשלתיים, תכניס 32 מיליון שקל רק מההסכמים שנחתמו עד היום. מעריכה שסך ההכנסות מהשכרת המשרדים במגדל בבני ברק יגיע עד 48 מיליון שקל
בגולדמן זאקס אומרים כי קטגוריית המכשירים החדשה צפויה להגדיל את רווחיה של אפל באחוז חד ספרתי החל משנת 2025. בבנק אוף אמריקה צופים תוספת של 36 סנט לרווח למניה עד שנת 2026 והרבה יותר מכך אם יהיה "אימוץ משמעותי"
החברה הציגה רווח למניה של 0.31 45% מעל צפי האנליסטים וגם ההכנסות היו מעל למצופה אך שיחת הוועידה קלקלה את החגיגות; חלק מהאנליסטים לא חושבים שיש ממה להתרגש