מניית אלקטריאון
4,449
0%
נכון ל: 25/06/2026
- -2.38%
- -4.81%
- -23.49%
- 665,825
- הפסד
חדשות אלקטריאון

דנסו שמה עד 29 מיליון שקל על אלקטריאון - זה עדיין חוזה פיתוח ולא מסחורעד 29 מיליון שקל נפרסים על פני שלוש שנים עבור פיתוח רכיבי “Board-On” שמותקנים על הרכב, עם בדיקה שנתית שיכולה להגדיל או לצמצם את ההיקף בכל שנה. כשמפרקים את הסכום לרבעון הוא נראה קטן מול קצב שריפת המזומנים, ובינתיים הטעינה האלחוטית עדיין לא מתורגמת למכירות
בהיקפים

היצירתיות של אלקטריאון: רוכשת חברה עם מוצר כמעט זהה כדי לגייס הוןתרכוש את InductEV האמריקאית, ותקצה לבעלי מניותיה 4.1% ממניות אלקטריאון, בתמורה ל-6 מיליון דולר בלבד כלומר המוכרים מקבלים דיסקאונט של 50% על אלקטיראון; השאלות כאן רבות: האם טכנולוגיית הטעינה כבר קיימת אצל אלקטריאון? האם כל זה הוא תירוץ לגייס עוד 60 מיליון
שקל ולדלל? והאם כל זה ביחד הוא בכלל "רמז עבה" לתוצאות חלשות לרבעון השלישי?
ראיון מציג דף 1 מתוך 39




