ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפצצה של כחלון: הודיע על קיום הגרלות ל-15,000 דירות כבר במוצ"ש הקרוב

"החגיגה הזו שיזמים רואים את הזוגות הצעירים במצוקתם תסתיים, הניצול הזה נפסק" - הנה עיקרי הדברים
 |  93
רגע דרמטי
Share
שר האוצר מקיים כעת מסיבת עיתונאים בנושא הדיור בהשתתפות שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, סגן שר האוצר יצחק כהן, יו"ר מטה הדיור אביגדור יצחקי, מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, מנהל רשות מקרקעי ישראל, עדיאל שימרון ומנכ"ל משרד השיכון חגי רזניק.


הכותרת הגדולה היא הוצאה של 15,000 דירות ב-24 ישובים בארץ להגרלות כבר במוצ"ש הקרוב ועד סוף השנה יוגרלו כ-35,000 דירות. כלומר הרבה מאוד מהשיווקים שיצאו לאחרונה לקבלנים עוברים לשלב ההגרלות לציבור. לטבלת הערים המלאה לגביהן יפתחו הגרלות 15,000 הדירות במסגרת מחיר למשתכן במוצ"ש הקרובה - לחץ כאן

כחלון במסיבת העיתונאים: "הצעירים פתאום רואים שהעסק הזה עובד, הוצאנו 10,000 דירות בינתיים בהגרלות ובמוצ"ש נוציא עוד 15,000 דירות בהגרלות ולקראות סוף השנה נוציא עוד כ-10,000 דירות וככה אנחנו נמשיך. החגיגה הזו שיזמים רואים את הזוגות הצעירים במצוקתם תסתיים, הניצול הזה נפסק".כחלון שיגר עקיצה לעבר אלו הטוענים שהתכנית מחיר למשתכן זזה בקצב איטי ואמר כי "אני לא שמעתי שדירה בונים בחצי שנה, זה לוקח זמן אבל התשובה שלי היא המנופים שאתם רואים בכל הארץ. שאף אחד לא יעמוד לי עם סטופר. התשובה שלנו זה היצעים ואנחנו כל הזמנים לוחצים בכיוון הזה."  כחלון גם התייחס לאפשרות שיהיו בחירות, "שואלים אותי מידי יום מה יקרה עם התכנית מחיר למשתכן אם יהיו לפתע בחירות, אני אומר שאת הרכבת הזו כבר אי אפשר לעצור ולא חשוב מי יהיה באוצר או בממשלה. הרכבת של מחיר למשתכן חייבת להמשיך כי היא התקווה היחידה של הזוגות הצעירים בישראל". 

שר השיכון יואב גלנט אמר כך: "מה שקורה בתחום הדיור בשנתיים האחרונות הוא ללא תקדים לפחות בשני העשורים האחרונים. התהליך הזה יביא בסופו של דבר שיהיו פתרונות לזוגות הצעירים ובקרוב. 15,000 יחידות דיור זה בשורה גדולה מאוד ובאופן כללי המהלך אותו מוביל שר האוצר, לא היה כדוגמתו בישראל לפחות 10 שנים". 

ראש מטה הדיור, אביגדור יצחקי: "נרשמו כ-87 אלף זכאים עד כה לתכנית מחיר למשתכן, ובסופו של דבר כל מי שרשום היום בסופו של דבר יזכה בדירה. אנחנו מתקדמים במהירות בכל המישורים, גם בתהליך של הבאת עובדים מסין ולצערנו השביתה במשרד החוץ קטעה את הרצף. עד סוף השנה נגיע לכ-35 אלף הגרלות, וזה אומר שחלק גדול מהזכאים כבר יוכלו לקבל דירה. הזכאים חייבים לציין 3 ישובים בהם נפתחות הגרלות וזאת במטרה להגביר את סיכויי הזכייה. אני מציע לזוגות הצעירים להמתין עם רכישת הדירה ולהשתתף בהגרלות. אני חושב שדברים יקרו יותר מהר ממה שאנחנו חושבים, לקבלנים במחיר למשתכן יש את כל האינטרס לבנות מהר ככל האפשר". 

להלן שידור ישיר ממסיבת העיתונאים:
 

מסיבת העיתונאים היום מגיעה רקע לפני פרסום מדד מחירי הדירות של הלמ"ס שיפורסם מחר. בחמשת הפרסומים החודשיים האחרונים של הלמ"ס נראה יציבות במחירי הדירות ואף ירידה קלה, לכן הנתון מחר צפוי לרכז עניין אדיר. אם הנתון שיפורסם מחר יציג ירידה במחירי הדירות ייתכן שהמצב לפיו מחירי הדירות אכן יורדים יתקבע בתודעה הציבורית, ובמנגד אם נראה עלייה במחירי הדירות הדבר עשוי לכווץ בצורה משמעותית את האופטימיות לגבי שינוי הכיוון בשוק הדיור. 

כחלון עשוי התייחס גם להאטה כיום בשוק הדיור. לפי הערכות במערכת הבנקאות שהגיעו לידי Bizportal היקף המשכנתאות שנטל הציבור בחודש מאי הסתכם בכ-4.3 מיליארד שקלים, ירידה משמעותית לעומת נטילת משכנתאות חודשית בהיקף של כ-5.5 מיליארד שקלים באמצע השנה החולפת. בתוך כך, חברת שיכון ובינוי שהינה חברת הנדל"ן למגורים פרסמה השבוע את היקף המכירות החודשי שלה לחודש מאי וסיפקה בכך אינדיקציה נוספת למצב שוק הדיור כיום - לכתבה המלאה

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

93 תגובות ב-74 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
74 טובה 17/08/2017 09:44 דיור צבורי
חיים שנים בדיור הצבורי אנשים חיים שנים בדיור הצבורי ורוצים לזרוק אותם מדירות ולא נותנים להם אפשרות לרכוש את הדירות כחלון אתה גדול מהחיים טטפל בזה גם ודחוף אנחנו יום יום במתח
73 ליכודניק לשעבר 19/06/2017 11:23 כחלון - בושה וחרפה למדינה
אין לו שום בושה להמשיך ולרמות את הציבור ! אין מאחורי ההגרלות האלו כלום, לא היתרי בניה ולא כלום, זה רק הגרלות כדי להשמיע כאילו הוא עושה משהו. פשוט שקרים לאורך כל הדרך !!!
72 קורמורן 18/06/2017 16:25 נטו הכנה לבחירות
היום נסענו בחיפה. על אחד הבתים ראינו מודעה בגודל של פרסומי אופנה. שלט שמכסה את כל הבניין עם תצלום של כחלון והמילים נטו משפחה. שלטים גדולים אחרים ראינו בעבר באזורי עבודה של המע"ץ החדשה עם שמותיהם של ישראל כץ ואחרים. שלטים אלו נפסלו ע"י היועה"מ בעבר. מוזר כיצד שרים מרשים לעצמם להשקיע הון בפרסום עצמי על חשבון המדינה. כל שר שמעשיו ידברו בעד עצמו. להבדיל לאילו שדבריהם מדברים בעד עצמם, תרתי משמע.
71 בלון הנדלו 18/06/2017 09:59 צריך לעלות ריבית ולבטל את המס על הבורסה (ל"ת)
70 בוריס 17/06/2017 15:50 אחותי "זכתה" בראש העין(גינדי)לפני 6 חודשים,כנסו....
אחותי "זכתה" בראש העין(גינדי)לפני 6 חודשים,אפילו לא הזמינו אותה עדיין להסבר מינימלי על הפרוייקט,פחלון נתן לקבלנים אדמות בהנחה על חשבונינו,ואת כל זכויות לתעללות בזוגות הצעירים,בניתיים היא משלמת שכר דירה 5000 כל חודש,ולאף אחד אין מושג מתי יזמינו אותה להצגת הפרויקט,התנהלות בזויה של פחלון!!רק עושה רוח וכותרות!!
69 סובלימציה 17/06/2017 15:13 הגרלות? מה זה טוטו? לוטו? שר אוצר? אין מדניות?
לא יאומן שר אוצר יוזם הגרלות - ומה עם מי שלא יוצא בגורל היכן הוא ישן? מה זה הדבר הזה? במקום לשנות מדניות . לוותר על מחיר הקרקע . מוכרים קרקעות ששיכים לכולם וקפצים את המחיר ונעלמים
68 רם 17/06/2017 08:31 מבחן התוצאה
הדיור ממשיך לעלות והליצן כחלון ממשיך בשלו
67 רם 17/06/2017 08:29 בדיחה
כחלון יכול לעשות הגרלה גם ל..300,000 דירות רק שיבנה אותם הכול בלוף שמטרתו לרמות ולתת תחושת זכיה ובמקרה של בירות אולי הזוכים האומללים יבחרו בו בתקוות סרק
66 רק תגובות נאצה מענין 16/06/2017 17:36 תפרגנו קצת יא מדינה של חארות (ל"ת)
65 דנה 15/06/2017 11:41 רשימה של כל המכרזים
אם אתם רוצים לראות את כל המכרזים והמחירים פשוט חפשו בגוגל "כל מכרזי מחיר למשתכן משכנתאמן"
64 רן 14/06/2017 23:04 ישר כוח, כל הכבוד לכחלון! (ל"ת)
63 חיים ה 14/06/2017 22:09 קקלון
אתם מאמינים לערבי?אני לא
62 שלוםש 14/06/2017 20:20 פתאום 15 אלף
מה קרה מחר ה15 לחודש ובום הבלון של כחלון מתפוצץ
61 שלום 14/06/2017 20:18 כחלון ילד ב15
15 אחוז ירידה 15 אלף דירות על הנייר 15 מטומטמים מגבעת אולגה
60 מנחם 14/06/2017 18:15 כחלון לא מוריד ולא מעלה,כוחות השוק קובעים-הריבית,ההיצע (ל"ת)
59 לימון סחוט 14/06/2017 18:14 פרפורים אחרונים - אחרי הבחירות יישלח הבייתה! (ל"ת)
58 אביהו 14/06/2017 18:12 למה אני צריך לרכוש דירה בהגרלה?זה לוטו?כחלון אתה דביל (ל"ת)
57 אבי 14/06/2017 18:06 כחלון גדול (ל"ת)
56 חי 14/06/2017 17:49 כחלון הטיפש הבריח משקחעים מי יקנה ?????זהירות מלכודת (ל"ת)
55 חי 14/06/2017 17:48 כחלון פתח קזינו למשתכן דירות רמה נמוכה מאוד זהירות.שקרן (ל"ת)
54 hhg 14/06/2017 17:44 כחלון פתח קזינו קומבינות לדירות סוג ד`לעוד 5שנים לפחות (ל"ת)
53 כחלון בלחץ 14/06/2017 17:16 מחירים עולים
פרסמו שמכל הבלון של מחיר למשתכן שנמשך כבר שנתיים מכרו בפועל 3200 דירות אז הוא בלחץ...כי מחירים עולים
52 יוסף 14/06/2017 16:42 הפצצות של הכלוניה הם פצצות סרק ...
עושות רק רעש ולא מזיזות דבר
51 שי 14/06/2017 16:22 כחלון יפיל את מחיר הדירות ויכניס את המשק לכאוס רע וכואב
סחרור חד יגרום נזק רב לכלכלה לבנקים לקבלנים לבורסה ולאזרחים כל צעד צריך להיות מדוד ומחושב ומי שיורה ללא הבחנה רק מזיק
50 לילי 14/06/2017 16:21 כחלון מחלק דירות על הנייר -התחלות הבניה יורדות
זה לא רציני -התחלות הבניה יורדות וזה אומר משבר ביקושים כבושים , עצירת בניה , מחסור ועליית מחירים
49 יש ר א לי 14/06/2017 16:14 פצצה? חחח אולי רימון עשן, או פצצת סירחון.
סתם כותרת, על מה המהומה? מדובר במכרזים שיצאו, זה לא תוספת, מה עושה כחלון? בסוף שנה מפרסם הרבה פרסומי מכרזים ומראה מספרים מרשימים, אך מה לעשות שלחלק גדול מהם אין אפילו חוברות מכרז כך שזה שיווק בכאילו, שנה אחרי מפרסמים את החוברות וקבלנים יכולים לגשת סוף סוף למכרזים, ומה קורה? סופרים זאת שוב וכחלון ואנשיו מפזרים כותרות. אחר כך לוקחים את כל המכרזים שסוף סוף יצאו, עושים מסיבת עיתונאים גדולה ומכריזים שיהיו הגרלות על המכרזים שספרו אותם כבר פעמיים קודם. אז כמו שאומר נחמיה-שלא יעבדו עליכםםםםם.
48 טון 14/06/2017 16:02 הבטחת בחירות נטו - בטוח לא יקיים
כחלון מריח בחירות ומפריח הבטחות חסרות כיסוי. במקרה הטוב הדירות יהיו מוכנות עוד הרבה שנים. זה בנוסף לעובדה שהדירות יהיו סלאמס בגלל תכנון הזוי ולא אנושי.
47 הפרויקט הזה - כשלון 14/06/2017 15:49 כחלון מאחז עיניים ומוליך שולל את כולנו! נמאסת בלבלן מוח (ל"ת)
46 יוסי 14/06/2017 15:23 רשימה מלאה של כל המכרזים
מי שרוצה לראות את כל המכרזים יכול לעשות את זה באתר של משכנתאמן http://mashcantaman.co.il/%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%9B%D7%A8%D7%96%D7%99-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9B%D7%9F/
45 אזוב מצוי 14/06/2017 15:05 דיור לזוגות צעירים
כחלון מאמינים לך ובך נגמרו החזירים עם מס דירה שלישית בכלל תחזיר הרבה ילדים טובים מהעולם העם אתך לא קם שר אוצר שעשה הרבה כמוך בזמן קצר
44 YL 14/06/2017 14:57 על איזה תקן היה גלנט ב פגישה? אולי מלשן של ביבי (ל"ת)
חיים 14/06/2017 16:45 מלשן ?
איזה תוצאה כחלון הביא עד היום ? בתקופתו יש עליה של 16%%...
43 עוז 14/06/2017 14:39 כחלון ושות תמשיכו לפתח את המדינה ואזרחיה וביתר שאת
ביושר ואמת . כל הכבוד על הנחישות, המלאכה מרובה ואתם רק בתחילת הדרך והעם איתכם. חזק חזק ונתחזק....
ליאורה 18/06/2017 17:04 עם כל הכבוד. נכנסתי לאתר ההגרלות אחוז גבוהה מהדירות
הן דירות גדולות מאוד . מה שאומר אם לא זכית בין הראשונים לפרויקט לא תוכל לבחור דירה במחיר שתוכל לעמוד בו. ואם תבטל תרד לסידרה ב'. בקיצור זה ממש לא ורוד. ולא בדיוק עוזרים לשכבות החלשות.
42 זוג צעיר 14/06/2017 14:18 אז כחלון נותן תמורה! איפה כל הטוקבקיסטים בתשלום?
רכשנו דירה 3 חדרים בלוד, במחיר למשתכן, ב-600 אלף ואנחנו נכנסים אליה באוגוסט. הקבלן הקדים את המסירה. השכונה כבר מוכנה לאיכלוס.
אחמד 14/06/2017 16:30 אין כמו לוד
ברוח הבא ללוד העיר הכי טובה
41 יורם 14/06/2017 13:44 כחלון הולך להוריד את מחירי הדיור בעשרות אחוזים
חכו ותראו
יוסף 14/06/2017 16:46 כחלון לא יוריד את מחירי הדיור .....
הם פשוט הרדו לבד כאשר שהאינפלציה תרים את הראש לעבר תשוגה לממוצע (אין דבר בעולם שרק עולה ) כחלון זורק פצצות סרק לאויר שלא מזיזות דבר כחלון ליצן החצר עם שיני תנין שמפחידה רק את הפנסיונריים .
חיים 14/06/2017 16:45 שקרן
הולך...הולך........עד מתי ולאן ?
1 14/06/2017 21:19 הולך על הליכון ולא מתקדם לשום מקום (ל"ת)
40 איש אחד 14/06/2017 13:42 לא זוכר מתי ראיתי כל כך הרבה
תגובות בתשלום. להקת מעודדות מוזרה מפציצה כאן בטוקבקים.
39 איזה כיף 14/06/2017 13:36 כחלון פשוט מלך שלטון נאור (ל"ת)
38 סוף סוף 14/06/2017 13:35 כל הכבוד לשר (ל"ת)
37 ברק 14/06/2017 13:17 כחלון העם איתך
שאפו
36 חן 14/06/2017 13:10 גדוללללללללל ידעתי שכחלון יצליח כמו עם הסלולרי (ל"ת)
35 ינשוף 14/06/2017 12:12 ביבי מבין שהמשחק שלו נגמר (ל"ת)
34 מילארד בעסקי הימורים 14/06/2017 12:11 בתגובה ישראל היום פיטר את מוטי גילת (ל"ת)
33 מדינת משטרע 14/06/2017 12:10 כחלון נכנס לרשימות החיסול של הטייקונים (ל"ת)
32 הקיסר מקיסריה 14/06/2017 12:10 כחלון זהירות! לביבי יש הרבה נכסים! הוא לעלול לפטר אותך! (ל"ת)
31 מנתח 14/06/2017 12:09 מפולת בביטקוין ובדירות (ל"ת)
30 רק רבע עם ליכוד 14/06/2017 12:08 ביבי לכלא ביחד עם טראמפ (ל"ת)
יוסף 14/06/2017 16:47 יחד עם כל השמואלנים כמוך ...... (ל"ת)
29 העם 14/06/2017 12:08 כחלון הצליח וביבי נכשל (ל"ת)
28 יש ר א לי 14/06/2017 11:58 הגרלות? אז מה? יחכו שנים לדירה,ישלמו שכירות ומשכנתא
תכנית גרועה, סטנדרט בנייה נמוך, למשל: תקן חנייה מקובל לדירה 1.5-2, במחיר למשתכן 0.7, בבניין נורמלי של 30 דירות יש 2 מעליות, במחיר למשתכן 45 דירות עם מעלית אחת, ועוד ועוד. מה חשבתם? שהקבלן יפסיד? חכו חכו ותראו בעוד כמה שנים את הביזיון, בתקווה שמרפסות לא יפלו בשכונות הפחונים=שכונות הכחלונים.
ממי 14/06/2017 12:42 תאכל את הלב. רק אם אפשר בשקט בבקשה (ל"ת)
גיא 14/06/2017 12:12 אף אחד כבר לא נכנס למשרד תיווך/מכירות שלך?
אז אתה בא להפחיד אותנו עם סיפורי מעשיות?
יש ר א לי 14/06/2017 12:35 מאיפה המצאת את זה? שרלטן. אינני קשור לתחום.
תפעיל קצת שכל ישר במקום לפזר תגובות של סיפורים והמצאות. צא לשטח ותבדוק מחירים ותראה שאינם יורדים.
27 ממי 14/06/2017 11:57 כחלון לשלטון! כחלון לשלטון! כחלון לשלטון! כחלון לשלטון!
מתווכים ללשכת האבטלה!!!!
26 רונן 14/06/2017 11:56 בסוף גם מחיר למשתקן ירדו (ל"ת)
25 עליות 14/06/2017 11:53 ניחוש פצצה כן דיור לא (ל"ת)
24 צעיר 14/06/2017 11:48 רמאות למשתכן
מתי ההגרלות יתפוצצו לנו בפרצוף. מחיר למשתכן נכשל בגדול. מי שממתין מפסיד
23 יעקב 14/06/2017 11:47 העלאת ריבית הערב בארהב
זה הדבר הכי חשוברבית, ריבת ושוב ריבית
22 גל מכירות לפנינו.. 14/06/2017 11:36 יפה עד עכשיו רק הפחד ראשוני גורם לחשיבה
מחודשת,מעתה שכולם כבר הבינו את כיוון השוק המירוץ למכירת דירה יהיה עניין של זמן קצר מאוד בו נוכל לראות כבר לחץ מכירה גדול.
21 אחד שמבין 14/06/2017 11:28 עד שלא יפתרו את בעיות הדיור במגזר החרדי כלום לא יעזור (ל"ת)
20 אביב 14/06/2017 11:22 לא קונים דירה בלי התחייבות קבלן שהמחיר רק יעלה!!
רק חתימה בכתב ידו של בעל חברת הבניה, שבמידה ומתישהו ב 7 השנים הבאות ערך הדירה יהיה נמוך מהערך ביום הקניה, החברה תפצה את רוכש הדירה בכל ההפרש, כולל ערבות אישית של בעל החברה! אם הם בטוחים שהמחיר רק יעלה לא צריכה להיות להם בעיה
זוג צעיר 14/06/2017 12:53 רעיון טוב. אודיע עוד היום לאיש המכירות שמנדנד לי (ל"ת)
19 אדי 14/06/2017 11:20 כחלון סומכים עליך. רק בזכותך אני עדיין בארץ מחכה.
בכל מקרה המזוודות ארוזות ומחכות ליום פקודה. אם תוריד את הדיור תשאיר הרבה צעירים בארץ.
18 אדי 14/06/2017 11:20 כחלון סומכים עליך. רק בזכותך אני עדיין בארץ מחכה.
בכל מקרה המזוודות ארוזות ומחכות ליום פקודה. אם תוריד את הדיור תשאיר הרבה צעירים בארץ.
17 אזרח מרוצה 14/06/2017 11:20 כל הכבוד לממשלה. (ל"ת)
16 ללה לנד 14/06/2017 11:13 האיש חי בללה לנד .חושב שכולם מחכים למוצא פיו
ברור שהכתבות על הנדלן 3 פעמים ביום הם פרי יוזמנו שחס וחלילה לא ישכחו אותו. הפוסטרים המרוחים בקירות נועדו לפולחן אישיות חדש. מה השלב הבא שלו פסל בככר או מחנות חינוך מחדש למי שמזלזל בו (וזה כוווווווולנו) ולא נשכח את הבוס שלו ביבי שלא עושה כלום עם
15 איפה ביבי 14/06/2017 11:08 על פחות מזה הוא פיטר את האפס לפיד. וכחלון ממשיך
לתעתע בצבור. בושה וחרפה
14 פתי 14/06/2017 11:06 נראה מה יעשה
אולי סופסוף יעשה את הצעד הנכון ויתחיל לשחרר קרקעות בזול ובכמויות ויפסיק למרוח אותנו עם ה- 2% שלו ועם מחיר למשתכן. שיביא מכולות ב- 50 אלף לסטודנטים וזוגות צעירים כל השוק התרסק בדקה יחד עם המשקיעים.
13 נכה מחוסר דיור 14/06/2017 11:05 הוא מגיש את התפטרותו (ל"ת)
12 איש אחד 14/06/2017 10:56 המגיבים בתשלום שיש כאן
רק מעידים עד כמה מצבו נואש.
11 זוג צעיר 14/06/2017 10:55 כחלון אתה התקווה של הצעירים בישראל!!!
כולם אינטרסנטים חוץ ממך כחלוןלכן אל תוותר לבנק ישראל שדואג לבנקים ומפקיר הזוגות הצעירים שילכו לגור בברלין דירת 4 חדרים במחיר של בלוקים מזהב,חומרי הגלם ברזל בטון ירדו בב50 אבל אצלינו הכל עולה ממספי עם "החזירות "כל העוסקים בענף הנדל"ן,הצעירם לא יקנו דירות והשוק יתרסק...
כחלון 14/06/2017 12:05 דיור
הצחקתם אותי תיקונים של מי? של החברים שלו לא הצעירים
10 איפה ביבי 14/06/2017 10:39 על פחות מזה הוא פיטר את האפס לפיד. וכחלון ממשיך
לתעתע בצבור. בושה וחרפה
9 הכרזה 14/06/2017 10:38 מחכים שהוא יכריז על שלום עולמי? (ל"ת)
8 yan 14/06/2017 10:31 כחלון תמשיך הצעירים איתך
השר היחיד שמנסה לעזור לצעירים! תומכים בך ומקוים להצלחתך אחרת רבים מהצעירים של היום הם העניים של מחר!!!!
7 עמי 14/06/2017 10:30 15,000 יחידות דיור לשיווק
זו ההודעה
6 ליאור 14/06/2017 10:30 יאאלה כחלון , לך תמעך אותם !!
כחלון מלך !!
איש אחד 14/06/2017 10:55 מלך? עד עכשיו כשלון מוחלט. (ל"ת)
5 eby 14/06/2017 10:29 הפחלון צריך ...
לבטל ומיד את הצעת דירה 3.למסות כל אחד לפי שוויו הכללי.(דירות.חשבונות בנק .קרקעות ועוד.להעלות את הריבית גם אם כרוך במלחמה נגד פלוג.הבנקים וסיכון לווים מטומטמים שחיים בלאלאלנד.אם הטיש הזה פחלון עם החוק ההזוי שלו יגרום לקריסת שוק השכירות.נבוא אתו חשבון וכמובן ביבי ישכיל לנצל זאת לצבירת 60 מנדטים שיהיו בתוכם הרבה אורן חזנים.ביטונים ומירי רגבים.אבל טיפשים כמו פחלון לא ממש קשובים לסכנות.
סמי 14/06/2017 14:01 השווי לא מעניין צר עין מה שחשוב להחזיר דירות לשוק (ל"ת)
4 AVI 14/06/2017 10:28 שימו לב לפרסומי החוצות של כחלון למרות שאין בחירות.
כחלון נמצא במצב לא טוב, הבטיח עשה את המקסימום אבל זה לא מספיק. מחשש לירידה במנדטים הוא עושה פרסומי חוצות ומסיבות עיתונים. אגב אני אוהב את האיש, ובאמת מאמין שהוא עושה את המקסימיום.
איש אחד 14/06/2017 10:55 עשה את המקסימום?
הביורוקרטיה אותה ביורוקרטיה. רמ"י אותו רמ"י. המסים אותם מסים. הירוקים אותם ירוקים. לא עשה כלום. כ-ל-ו-ם!!!
סמי 14/06/2017 14:01 אתה אטום עשה המון (ל"ת)
3 דניאל 14/06/2017 10:06 פחלון הזבל...
תתחיל לדאוג לנכים ותפסיק לחרטט עם המס הזה. ומעבר לכך תקשיב למנכל הבורסה... תוריד מס ולא ישקיעו בדירות.אבל אחד כמוך שבטח לא סיים תיכון לא מבין.
סמי 14/06/2017 14:02 נגד אחד כמוך החוק מצויין (ל"ת)
1 14/06/2017 14:20 אתה יודע קנאי כמוך אני שמח שיגור ברחוב ...
או בדיר חזרים
2 צחי 14/06/2017 10:02 קריסה במחירי הדירות. (ל"ת)
טוני 14/06/2017 17:14 מחירים ממשיכים לעלות
מחירים עולים: כנסו לאתר רשות המיסים וחפשו עסקאות במקום מגוריכם בחודשיים אחרונים. עכשיו תשוו לעסקאות לפני שנה ותראו כמה עלה...
1 כחלון יאללה 14/06/2017 09:58 חוק 3 דירות או לא,תתחיל להריץ את מחיר למשתכן ברצינות.
תמסה שכירות משקל ראשון, תעלה מס להשקעה מדירה 3. תוריד מיסוי לני״ע שילכו לשוק הון. יש 20 צעדים שאתה יכול לעשות....יאללה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש