ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הגרלת הדירות הענקית במסגרת 'מחיר למשתכן' - צפו בטבלת הערים המלאה

 |  49
שוק הדיור
Share
שר האוצר משה כחלון הודיע היום כי במוצ"ש יפתחו להגרלות 15,000 דירות במסגרת התכנית מחיר למשתכן (לכתבה המלאה). כחלון ציין גם כי עד סוף השנה יתקיימו הגרלות על 10,000 דירות נוספות. מדובר במהלך אגרסיבי שמטרתו לשדר לזוגות הצעירים שכדאי להם להמתין עם רכישת דירות בשוק החופשי שכן הסיכויים שלהם לזכות בדירה מוזלת עולים.




החל מיום א' הקרוב בחצות (18.6.2017), ולמשך ארבעה שבועות, יוכלו זוגות צעירים וכלל זכאי מחיר למשתכן להירשם להגרלה הגדולה ביותר במסגרת התוכנית ולממש את זכותם לדירה ראשונה ב-24 יישובים בכל רחבי הארץ, בכ-85 פרויקטיםהשאלה הגדולה היא איפה נמצאים אותם פרויקטים עתידיים במסגרת מחיר למשתכן. אז הנה הטבלה שמציגה את פירוט ההגרלות שייפתחו במוצ"ש הקרוב.

כללי ההשתתפות בהגרלה הגדולה זהים לאלו החלים על נרשמי מחיר למשתכן וייעשו באמצעות הרשמה להגרלות באתר dira.moch.gov.il. עם זאת, להבדיל מהגרלות רגילות של מחיר למשתכן, ההגרלה הגדולה מאפשרת לכל זכאי להירשם לפרויקטים שונים בעד שלושה יישובים במקביל, וזאת על מנת להגדיל את סיכויי הזכייה ביישוב שבו הוא מעוניין לגור ולאפשר לו לבסס את חייו במקום המועדף עליו. ההגרלה הגדולה מגדילה את סיכויי הזכייה ומאפשרת להירשם ליותר מפרויקט אחד ביישוב.

ובינתיים המכירות מצד הקבלנים בשוק החופשי הולכות ומתכווצות. השבוע פרסמה חברת שיכון ובינוי שהינה חברת הנדל"ן למגורים הגדולה בארץ את מספר הדירות שמכרה במהלך חודש מאי האחרון - לכתבה המלאה לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 ברגר 19/06/2017 05:45 אין סיכוי שמישהו יקבל דירה. הכל על הנייר ובלוף (ל"ת)
28 G 15/06/2017 18:36 ההגרלות הן מוקש יזהרו דירות זולות סטנרט נמוך וקטנות (ל"ת)
ברגר 19/06/2017 05:55 עוד 5 שנים ועוד לא תראה דירה אחת
אומללים
גיא 18/06/2017 09:00 שכנעת אותי, אני כבר מגיע למשרד מכירות שלך (ל"ת)
27 G 15/06/2017 18:34 קזינו כחלון דירות למשתכנז בסטנדרט ירוד ודירות קטנות נבל (ל"ת)
26 עדן 15/06/2017 11:41 רשימה של כל המכרזים
אם אתם רוצים לראות את כל המכרזים והמחירים פשוט חפשו בגוגל "כל מכרזי מחיר למשתכן משכנתאמן"
25 איש 15/06/2017 08:01 העם מטומטם ולכן ישלם
הדרך זה לא ליצור שסע בעם בין הקבלנים והלקוחות ... הדרך היא לבנות היצע ותשתיות ובלי הגרלות .... משפחות עם ילדים משחקים במפעל הפיס על חשבון משלמי המיסים
אנטי חזירים 15/06/2017 09:53 אין ספק שמשלמים את מחיר הטמטום והאינטרסנטיות שלך (ל"ת)
24 יעקב 15/06/2017 02:10 הביאו את מפעל הפיס לשוק הדירות
מי שיש לו מזל עדיף לישחק בפיס ולא בהגרלות של דירות , זה פשוט עסק יקר ביחס למפעל הפיס. מה ההיגיון של ההגרלות , לפני מספר שנים מי שהיה זכאי לדירה קבל משכנתה מוגדלת ובא לציון גואל
23 חסרת דיור 14/06/2017 23:50 תתביש לך אבי. מי שלא קונה דירה אינו נחות ממך
ממשלת ישראל עשתה דור שלם לאנשים "עניים" . אנשים משכילים, חרוצים, עובדים שלא מסוגלים לקנות דירה. ושימותו הקנאים שמלהגים על כחלון שזאת כלכלת בחירות. את מי זה מעניין? העיקר שיפתור את הבעיה.נבחר בו שוב!
ברגר 19/06/2017 05:47 הקומוניזם אף פעם לא פתר בעיות גם בקומוניזם לא
היה מחסור בדירות, אתה רוצה לגור בקוביות מרובעות בסאלמס של עוני?
22 אבי 14/06/2017 22:23 אנשים לקחו משכנתא של מליון שקל וכעת משכנים לידם עניים
יופי של תוכנית.וכן, זה עניים עם 90% משכנתא על הדירה, שלקח להם 8 שנים לצבור הון עצמי של 200 אלף שקלים. בפייסבוק שלהם הם מבלים בחו"ל ועושים חיים ואנחנו עכשיו מממנים אותם. זה לא פוגע במשקיעים שיכולים למכור. זה פוגע במי שבאמת קנה כדי לחיות במקום טוב. הפרזיטים החדשים של ישראל! זה לא החרדים שגרים בגטאות שלהם, זה אנשים באיכות נמוכה שיגורו בשכנות לנו ויקבלו 500,000 מתנה מהמדינה (5-7 שנות עבודה מתנה). שמישהו יעצור את הזוועה הזאת!!! שמישהו יעצור את הזוועה הזאת!!! את מי אפשר לתבוע?
אבי אבי 18/06/2017 19:55 קצת הבנה, אבי....
קצת הבנה אבי. מי שקונה דירה במחיר למשתכן, צריך גם כן כמה מאות אלפי שקלים במזומן, כך שלא מדובר בעניים. ההבדל הקטן ש-התמזל להם מזל ובמקום להשתעבד ל- 30 שנה, הם משתעבדים לבנק ''רק'' 25 שנה. אתה מסכן שלא זכית שכחלון יצטרך את הקול שלך לבחירות. העיקר ש-תירגע בינתים כל מי שרוכש דירה, הוא לא עני. עניים לא יכולים להרשות לעצמם לקנות דירה חדשה. אולי חורבה המטה ליפול בפריפריה העתיקה.
דור 18/06/2017 01:55 אבי
לא משנה איפה אתה קונה שינויים באיזור שקרוב אליך זה חלק מההימור בקניית דירה
אנטי חזירים 15/06/2017 09:54 מה לעשות שאתה מטומטם (ל"ת)
דניאל 15/06/2017 09:23 אבי
אולי לתבוע אותך. דפוק .גטאות ...אתה מתבטא כמו נאצי
21 איציק 14/06/2017 19:28 כחלון רע מאד
הפכת את האנשים לנרקמונים מחכים להגרלות , מה זה חיש גד אנשים רוצים לגור במקום שיש תשתיות ובתי ספר , תוקע אותנו במחיר למשתכן איפה שהקרקע יותר זולה באזורים הכי פחות טובים וההנחה לא משמעותית , לא פתרון לכלום רק מעלה את מחירי השכירות . 500 כתבות שהמחירים יורדים כבר שנתיים והכל עולה
20 בר 14/06/2017 18:42 מה איתי בן 26 לא נשוי
מר כחלון . מה איתנו רווקים האם אנו צריכים להתחתן כדי לא לפספס את הרכבת . אני לדוגמא קצין קבע בן 25 מה הסיבה שאני לא אוכל להיות זכאי ? יהיו הרבה גירושים עם זוגות ילחצו והתחתנו טרם בדלות רק בגלל שלא מרחיבים את הזכאיות .
19 ן 14/06/2017 16:29 כחלון הטיל היום את אם כל הפצצות על מחירי הדיור. 25 אלף
דירות שמתווספות להיצע קיים של 30 אלף חדשות שלא נמכרו + 80 אלף דירות ביד 2.... צריך להיות מטורף כדי לקנות דירה היום בשוק הרגיל.
איציק 14/06/2017 19:29 על מה אתה מדבר
בתל אביב על כל דירה או דיר שמתפנה קופצים 20 , בירחם וערד אולי המחיר יורד
18 ישראלי מצוי 14/06/2017 16:01 למה לא קניתי ב-2008??? למה לא מכרתי ב-2016??? (ל"ת)
17 יותר במרכז. 14/06/2017 15:39 תביאו חברות בניה זרות אחרת יקח שנים.
יותר במרכז. המחירים במחיר למשתכן המיליונר אולי. שיתחילו להוריד מחירים
שמטוב 14/06/2017 20:44 לא יבואו וימכרו יותר יקר
בהעיה אינה מי שבונה אלא המיסוי ומניעת קרקעות במרכז. גם ב"הגרלות" של השר משה כשלון אין כמעט בניה במרכז, לכן התוכניות שלו תכשלנה כמו התוכניות הקודמות שלו.
16 שי יעקב 14/06/2017 15:29 מכירת דירה לאחר הזכייה.
מדוע להקשות על הזכאים? ולאלץ אותם להשכיר את הדירה , בה זכו למשך 5 שנים?, הרי זה לא מעשי שכל הזוכים יצטרכו לנדוד לעיר בה זכו, ולא למקום בו הם נמצאים ועובדים, אז אנא שר אוצר, בטל את הקנס הגבוה , על מוכרי דירה יחידה שיש ברשותם, כידי לגור במקום האורגני שלהם. תודה.
נועם 14/06/2017 16:13 המטרה של הדירות האלו עבור זוגות מחוסרי דיור ולא לספסרים (ל"ת)
15 קורמורן 14/06/2017 15:14 מפעל פייס לדירות
45000 זכאים ינסו להגריל 15000 דירות ב 85 יישובים. זה נראה משהו משהו. כאילו מחרתיים בבוקר 15000 זוגות נכנסים לדירותיהם החדשות... אז לא בדיוק. לדירות הללו אין עוד אישורים להתחלת בניה. חברות הבניה הזוכות ממתינות לגמר אישורים. לאחר מכן הן תאסופנה את הזוכים לכנס הסבר. לאחר מכן הזוגות יבחרו ע"פ סדר הגשת הבקשה (תאריך) את הדירות הרצויות להן, למעט אלו שכבר נבחרו ע"י הקודמים להם ורק אז ניתן יהיה לפתוח בהליך הפיננסי שעוד לא ברור אם נעשה בו סדר. לא מזמן דרשה חברה קבלנית הקדמת התשלומים. בעיקרון, תשלומים אמורים להיות מותנים באבני דרך של התקדמות הבניה והמצב האידאלי הוא להשאיר את הקבלן המצב של תת רווח עד להשלמת הפרוייקט. זאת בכדי למנוע בריחת קבלנים עם הכסף. מעניין שבתקופת שלטונה של מפא"י השנואה, הממשלה ידעה להרים פרוייקטים כאלו בכמויות גדולות בהרבה יחסית והרבה פחות קשיים לכל המעורבים.
14 בן אהרון 14/06/2017 15:10 חלק מהרוכשים הם המשקיעים החדשים: לא יגורו בדירות. (ל"ת)
13 זוג צעיר 14/06/2017 15:10 סידרה א
אני כבר שנה במחיר למישתכן ועדין לא זכיתי אף פעם ..
12 סקפטי 14/06/2017 14:25 אלפי מחסורי הדיור הזכאים יתעסקו עם ההגרלות
וכך יגרמו להורדת הביקושים משוק הדיור.
11 זוג צעיר 14/06/2017 14:17 אז כחלון נותן תמורה? איפה עכשיו כל הבכיינים?
רכשנו דירה 3 חדרים בלוד, במחיר למשתכן, ב-600 אלף ואנחנו נכנסים אליה באוגוסט. הקבלן הקדים את המסירה. השכונה כבר מוכנה לאיכלוס.
10 סתם אחד מהעם 14/06/2017 14:16 האם ההגרלות יהיו פתוחות גם לסדרה ב?
תודה לעונים.
יוסי 14/06/2017 23:46 לא
רק לסדרה א פרט לבית שמש לא מבין למה לא מצרפים גם את סדרה ב
9 הופך סלמס 14/06/2017 14:10 ליותר סלמס (ל"ת)
8 למה אין 14/06/2017 14:10 סביון, יהוד, גני תקוה , אור יהודה, חחחחחחחחח (ל"ת)
7 הכי אהבתי 14/06/2017 14:09 12 דירות במצפה רמון חחחחחחחחחח. (ל"ת)
6 פתח תקווה 14/06/2017 14:08 ראש העין וסירקין יהפכו את פתח תקווה לעיר סלמס
גם ככה מרכז העיר מלא אריתראים וסודנים וראש העיר מזניח את מרכז העיר. בעתיד מרכז העיר יהיה מרכז לשימור כולם יגורו בסירקין וראש העין . ראש עיר גרוע ושר אוצר שיכון הרסני .
אסון תחבורתי 14/06/2017 14:42 צריך להאריך את הצהרונים עד 17:00
כל כך קשה לצאת מאזור פ"ת לת"א ועכשיו עם תוספת של עוד 24,000 אלף רכבים מה יהיה?!
בן אהרון 14/06/2017 22:45 כנראה שיהיה עוד יותר קשה. אין תכנון ארוך טווח.
נותנים פתרונות לעכשיו ומייד. את הבעיות כנראה שמישהו אחר יצטרך לפתור.
בובו 14/06/2017 16:21 תעשה פחות ילדים וטיב לכולם וגם תבכה פחות (ל"ת)
5 ראש העין 14/06/2017 14:07 כאילו חסר שם דירות. (ל"ת)
4 אין 14/06/2017 14:06 רמת גן, תל אביב, בני ברק, גבעתיים חחחחחחחחח
מקומות שלא חסר בהם דירות גם ככה.
רן 14/06/2017 18:34 נפלת על התחת??
בבני ברק לא חסר דירות? אנשים גרים שם בחניונים בלי חלונות
3 כחלון השתגע 14/06/2017 13:34 זה כבר לא מוריד מחירי דירות זה גורם נזק למדינה
הקבלנים יאטו בצורה קיצונית את הבנייה דבר שיביא למיתון עמוק במשק. המדינה זה לא רק זוגות צעירים שיכולים היום בקלות לקנות דירה זולה בשוק יד 2 ופשוט לא רוצים.
אבי 14/06/2017 14:42 כחלון המלך
ועל אלה שחגגו על חשבון הדור הצעיר, שישמשיכו להתבכיין שהרסו להם את החגיגה.
ALFA 14/06/2017 17:05 איך אמרו הגששים ???? אבי אתה דביל מושלם !! (ל"ת)
2 הפנסיונר 14/06/2017 13:27 חזרנו לשיכונים
דירות זולות עם מפרטים נמוכים הם שיכוני העתיד שלנו . התחלפו המשקעים בישראל , מי שזכאי הוא המשקיע החדש . מעטים יגרו בדירות האלו בספו של דבר . הרוב יהיה עם שוכרים שלא אכפת להם מהדירה והסיביבה. בקצור שיכוני סלאמס החדשים בזכתו של פחלון.
1 שי 14/06/2017 13:20 טבריה נמחקה? (ל"ת)