ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מבול שיווקי מחיר למשתכן: 2,500 דירות יוקמו בראשל"צ - תראו את המחירים

בנוסף, 1,400 שווקו במסגרת התכנית בבאר שבע ושיווקים נוספים בנתניה ובסכנין. הנה כל הפרטים
משה כחלון, צילום: תמיר ברגיג; Getty images Israel
משרד האוצר מעדכן היום על מבול של שיווקים במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן'. השיווק הגדול ביותר הוא 22 מתחמים לבניית 2,510 יחידות דיור בשכונת הנרקיסים שבראשון לציון, בנוסף שווקו עוד 2 מתחמים לבניית 166 יחידות דיור בנתניה, עוד 2 מתחמים בסכנין לבניית 110 דירות ועוד מתחם גדול לבניית 1,400 דירות בבאר שבע. מחירי הדירות משקפים הנחה של 24%, של 22%, של 44% ושל 23% בהתאמה ממחירי השוק. 
שכונת הנרקיסים נמצאת בחלקה הצפון-מזרחי של העיר ראשון לציון בשטח שבו שוכן חלק ממחנה צריפין המפונה ומיועד למגורים. התכנית מציעה 250 יח"ד בדיור מיוחד (בית אבות, דיור מוגן ועוד), כ-1,000 יח"ד קטנות המיועדות לזוגות צעירים, וכ-70 אלף מ"ר מסחר ותעסוקה. ייחודה של השכונה החדשה הוא במיקומה על הגבול המזרחי של העיר, כך שהיא יוצרת דופן בינוי המהווה שער כניסה חדש לעיר מכיוון כביש מס' 44. במתחם התוכנית מצויים מבנים בעלי חשיבות היסטורית וערכית המיועדים לשימור.
מחיר דירת 85 מ"ר לזכאים יעמוד על- 990,280 שקל, דירת 100 מ"ר לזכאים יעמוד על 1,150,002 שקל, ומחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על- 1,362,966 שקל.
בנתניה בשכונת אגם 3 שווקו בהצלחה 2 מתחמים כאמור לבניית 166 יחידות דיור הכוללות מרפסת חניה ומחסן: מחיר דירת 85 מ"ר לזכאים יעמוד על-1,017,057 שקל מחיר דירת 100 מ"ר לזכאים יעמוד על- 1,178,324 שקל, ומחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על- 1,393,346 שקל.
סיכום המחירים:
סכנין: בשכונה הדרומית בסכנין שווקו שני מתחמים לבניית 110 יח"ד: מחירן של הדירות מבטא הנחה של בין 42% ל- 44% ממחיר דירה דומה בשוק החופשי:
מחיר דירת 85 מ"ר לזכאים יעמוד על 412,411 שקל.
מחיר דירת 100 מ"ר לזכאים יעמוד על 487,876 שקל.
מחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על 538,186 שקל.
שכונת המגורים נמצאת בדרום מערב סכנין וכוללת אזור סמוך השייך לשטחי מועצה אזורית משגב, בסמיכות לכביש מס' 99 מאסף סכנין. שכונת המגורים תכלול בסה"כ כ-400 יח"ד, שטחים למבנים ומוסדות ציבור, דרכים ושטחים פתוחים. בשכונה ישנם מגורים, דרך מוצעת, דרך מאושרת, שטח ציבורי פתוח, שטחים פתוחים ומבנים ומוסדות ציבור ושביל.
באר שבע: 1,400 יח"ד שווקו במסגרת מחיר למשתכן בשכונת "הפארק". התכנית שמשתרעת על שטח של כ-1150 דונם, תכלול בתים בבניה רוויה בהיקף של כ-4,010 יחידות דיור ובהם בניינים בני 8 קומות, בתים צמודי קרקע ו"בתי חצר" של 5 קומות. השכונה ממוקמת בדרום מזרח באר שבע, גובלת בפארק נחל באר שבע מצפון, באזור התעסוקה עמק שרה מדרום וכביש 40 עוקף באר שבע ממזרח. במכרז הנוכחי הוגשו 6 הצעות ושווקו בהצלחה 8 מתחמים.
מחיר דירת 85 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן יהיה 667,966 ש"ח, המגלם הנחה בשווי 194,224 ש"ח ממחיר דירה דומה בשוק החופשי.
מחיר דירת 110 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן יהיה 844,490 ש"ח המגלם הנחה בשווי 245,551 ש"ח ממחיר דירה דומה בשוק החופשי.
מחיר דירת 120 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן יהיה 915,099 ש"ח המגלם הנחה בשווי 266,082 ש"ח ממחיר דירה דומה בשוק החופשי.
בהתאם להנחיות התב"ע 33% מיחידות הדיור לפי תב"ע ימכרו בשוק החופשי. בשכונה החדשה יהיו שתי שדרות: השדרה המרכזית המובילה מכיכר הכניסה ועד לאגם ולפארק ושדרת האורך החוצה את השכונה ממזרח למערב. לאורך השדרה ממוקמות קריות החינוך המהוות נקודות ציון בשכונה החדשה. במפגש השדרות כיכר עירונית מרכזית סביבה מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת.
תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    על חשבון הצבור. ורק מעטים בני מזל זוכים בפיס שלו
    זה שוחד 08/05/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה כל העיתונאים "רודפי הצדק" זה לא צדק חברתי איפה הקשישים שהוא מקפח אותם. העלאת גיל הפרישה והקטנת בטוח לאומי בגלל זה. גם מי שדוחה את הפרישה מפסיד העלה קצבה ב 20 שח בקושי והעלה את מס הבריאות ב 70 ש"ח. ביבי השרדן מעדיף למכור את הצבור יחד עם השותף שלו.
    סגור
  • 36.
    קהילת פודלאץ תעבור לסכנין (ל"ת)
    פסטרנק צבי 07/05/2017 08:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    מתי האכלוס (ל"ת)
    זוג 05/05/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    למה רק 166 בנתניה?אפשר 1660
    ישראלי 05/05/2017 07:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש הרבה שטח ואין בעיה להרים מגדלים גבוהים. כמו כלום אפשר לשווק פי 10 דירות - 1660, והכל יחטף.
    סגור
  • 33.
    הסיבה לעליה במחיר הדירות היא הריבית ואנשים טיפשים
    תל אביב 03/05/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החישוב שלכם מוטעה, אם הדירה עולה בסכנין 400 אלף ובראשון לציון מיליון שקל, זה הפרש של 600 אלף שקל על שטח של 85 מטר... וזה לפני הבניה לגובה שעל ה 85 מטר האלה עומדות 8 או 12 דירות אחת מעל השניה... אז כמה אמרנו? 600 על 12 ל 85 מטר בראשון? לי יצא 86 מליון שקל לדונם אדמה בראשון. אבל בחישוב עדין שהבניין בן 40 דירות ויושב כולל כל השטחים על 2 דונם, עדיין יוצא 12 מיליון שקל לדונם בראשון.
    סגור
  • 32.
    למה אין באיזורים ת"א-ר"ג-ב"ב-גבעתיים?? (ל"ת)
    אבי 01/05/2017 19:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אז תעבור לנתניה או ראשל"צ
    ישראלי 05/05/2017 07:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא חייב לגור במרכז גוש דן. גם ראשל"צ או נתניה זה סבבה לגמרי.
    סגור
  • 31.
    מליון זמן רשומה ועדיין לא זכיתי (ל"ת)
    הילה 30/04/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    דירה קטנה בבאר שבע (ל"ת)
    200$K 29/04/2017 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    כחלון דואג לעם ראש הממשלה הבא (ל"ת)
    כבוד לשר 26/04/2017 16:09
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    המחיריםשלמעלה לפני מעמ,תוסיפו מעמ ואז הכלה כבר לא כהיפה
    בהתחשב בסיכונים. 26/04/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הבלוף של להציג לציבור מחירים ללא מעמ כאילו יש"בשורה "גדולה במחיר למשתכן...בעיקר הבשורה היא לכיס של הקבלנים.הנחת המוצא באוצר שהציבור לא אינטלגנט מספיק לשאול שאלות כה אלמנטריות ולשקלל סיכונים וקומבינות עד שיקבלו את המפתח לדירה שלכאורה הם קונים.
    סגור
  • מי אמר לך שזה לפני מע""מ? (ל"ת)
    thmhe 26/04/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 27.
    בעיות במחיר למשתכן. הפירוט המלא. כנסו
    טוני מקרוני 26/04/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 9
    1. רוב הדירות שמוגרלות באיזורי המרכז הם ללא היתרי בנייה, לדוגמא בראשלצ בהגרלות שנערכו לפני שנה עדיין אין היתר בנייה. = שנה עיכוב2. בין שיווק לקבלן להגרלה עוברת בממוצע חצי שנה. 3. כמחצית מהקבלנים הם לא מנוסים ודי קטנים, זה סיכון גדול בעמידה פיננסית בפרויקט ולפי דעתי מגלם עיכוב נוסף בפרויקט. כזכור אתה ניגש להגרלה והמתחם והקבלן נבחר עבורך= בעיה .4. סדר גודל מהגרלת דירה ועד כניסה לפרויקט כ-5 שנים לפי פירוט הבא:סעיף 1 להלן סעיף 2 להלן זמן בנייה ממוצע שנתיים וחצי סיכון להלן סעיף 3.3. מחיר הדירות צמוד בכל הגרלה ולא משנה אם הייתה לפני שנה או תהיה בעוד שנתיים למדד תשומות הבנייה לחודש 10/2015 שהוא 107.1 והיום 109.2 כלומר בשנה וחצי 2.1 נקודות שזה בערך 2% תוספת למחיר. דירות שיוגרלו היום צריך להוסיף למחירם עשרות אלפי שקלים. דירות שיוגרלו בעוד שנה צריך להוסיף כ50000 ש"ח.4. לא ניתן בכלל לשנות את הסטנדרט ...אפילו ברז להזיז 20 ס"מ בשביל ארון רחצה רחב יותר לא ניתן רק כדי שתבינו ולכן המשמעות היא שאחרי קבלת הדירה בעוד 5 שנים מרגע ההגרלה תצטרכו לצאת למקצה שיפורים וזה עולה כסף והרבה כי זה כמו שיפוץ רגיל: לחצוב קירות להרים בל
    סגור
  • לא רוצה לא צריך
    ישראלי 05/05/2017 07:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם תמצא לי דרך אחרת לקמבן דירה חדשה בנתניה במיליון שקל אז תאמר לי. זה אחלה אחלה מחיר. מציע לך לבדוק את המחירים ההזויים בנתניה, כתוצאה מהתנפלות של צרפתים עשירים. מדובר בעיר גדולה במרכז הארץ עם הרבה זוגות צעירים, שהזינוק במחירים מקשה עליהם לקנות דירה בעיר. חבל רק שמציעים רק 166 דירות ולא 1660. הולכת להיות הסתערות המונים על קומץ הדירות הללו.
    סגור
  • ממש לא מדוייק. אלא אם כן יש לך אינטרס
    טוני סופרנו.. 27/04/2017 23:21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ראשית מדדי תשומות הבניה סיכונים של קבלנים יש בכל פרוייקט גם של קבלן רגיל. סע בעצמך לקרית מוצקין ותראה קבלן כמו עמרם אברהם שהרים כבר קומה 3 מתוך 5 לדוגמא והוא לא חיכה לערבויות מדינה וכו'. ישנם עוד פרוייקטים יוקרתיים ויפים בקריות מוצקין שכבר רצים קדימה. גם באיזור המרכז בלוד הקבלן רץ קדימה ובונה בלי לעצור. ובעוד כמה מקומות שקיבלו היתר בניה ורצים. כשקבלן לא לחוץ וטרוד במכירה ושיווק אז הוא מונח בדבר אחד וזה לבנות. זה שישנם קבלנים חלשים אז בשביל זה אדרבה. כשמדובר בפרוייקט של המדינה אז יש גב לדיירים והמחיר של הדירה נשמר גם אם יתחלפו עשרה קבלנים!!! בקיצור כשיש הנחה משמעותית של שלמעלה מ 20 אחוז על דירה אז מפה שם המשחק הוא יכולת החזרים חודשיים. מפה והלאה יש לך הטבה של עד 90 אחוז משכנתא וזה בגלל שמאות של הנכס. אז לא צריך לזלזל. צריך להודוץ לכחלון.תודה
    סגור
  • 26.
    מדובר רק בשיווקים-באתר מחיר למשתכן אין כמעט דירות
    מופע יחצנות של כחלון 26/04/2017 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סיכוי 0 לזכיה.
    סגור
  • 25.
    ביזבוז של מיליארדים על הגרלות שלא מזיזות בכלום את השוק
    משלם מיסים 25/04/2017 18:56
    הגב לתגובה זו
    5 4
    חוץ מלתת חצי מיליון ש"ח לזוכים מכספי הציבור התוכנית הזו לא שווה כלום. מי שלא זכאי או לא זכה הולך ומשלם מחיר מלא. מי שכן זכה משכיר את הדירה ומחכה שיעברו 5 שנים כדי שיוכל לעשות אקזיט שמנמן על החשבון של כולנו.
    סגור
  • איזה מיליארדים זה לא עולה למדינה כלום! (ל"ת)
    thmhe 26/04/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 24.
    לא קונים !!!!
    יוסי 25/04/2017 17:30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מי שחכם לא קונה ההתרסקות עוד תגיע הירידה הזו עדיין בגדר מחיר מופרח..
    סגור
  • גבר, מיליון שקל לדירה חדשה בנתניה זה אחלה אחלה מחיר
    ישראלי 05/05/2017 07:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא רוצה? לא צריך. יהיו עשרות אלפים שיבואו במקומך. מציע לך לבדוק את המחירים ההזויים בנתניה, שעלו ככה בגלל הצרפתים המליאנים. חבל רק שמשווקים רק 166 דירות ולא 1660. כמו כלום היו בולעים הכל. יש הרבה מקום לבנות.
    סגור
  • אני הולך. באמא שלי אני הולך...כמו מוכר קרטיבים בין (ל"ת)
    יוסי 26/04/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אל תקנה כמו שעשית עד היום ותמשיך לשלם לשכירות
    מוטי 26/04/2017 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבר אתה לא עושה טובה. עוד ב2014 הודעת שאתה לא קונה אז הבנו .שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אם לך טוב להיות מחוסר דירה שיבושם לך.
    סגור
  • שכירות לכל החיים יותר זול מהמחירים המטורפים האלה (ל"ת)
    thmhe 26/04/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • בשביל זה הוא מכין לך מתנה דירות בשכירות של קרן ריט
    אז תשכור 08/05/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחח
    סגור
  • 23.
    הליכוד החדש
    אילנית 25/04/2017 16:50
    הגב לתגובה זו
    13 2
    כחלון מייצג את. מה שהחיכוד כבר מזמן שכח,כחלון הוא הליכוד החדש,אנחנו איתך !!
    סגור
  • פחלון משלם לך על טוקבק עלוב . פתאום צצים מגיבים
    שקרנית 08/05/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשמות בדויים, אילנית, אורן, יוסי, חחחחח בדיוק השיטה של יחימוביץ אחרי כל פוסט שלה פתאום צצים מגיבים בכל מיני שמות . לכי הביתה.
    סגור
  • 22.
    לא מאמינים לכחלון - עבודה בעינים
    היו זמנים 25/04/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 12
    היו זמנים בהם בן גוריון באמת דאג לדיור לכל - דיור בר השגה ! כחלון הצחקקן רק מורח את כולם בהבטחות כחול -ואין מה לאכול
    סגור
  • יש לך 3 דירות ופרנסה בשחור? (ל"ת)
    גלאי חלאות 28/04/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 21.
    במקום לקרוא את כל הכתבה..
    תקציר כלכלי 25/04/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לקרוא כתבות ארוכות ומייגעות... תעשו לייק לדף החדש שלנו "תקציר כלכלי" שיעשה לכם סדר ותחסכו זמן יקר! תהנו (: ***תקציר כלכלי ***
    סגור
  • 20.
    שוכח את האזרחים הוותיקים שגרים בסלמס להריסה ובונה חדש
    מה עם פינוי בינוי 25/04/2017 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מפקיר את דיירי הבתים למוות ברעידת אדמה או טיל . ומפזר כספי צבור לתת למצביעים פוטנצאילים
    סגור
  • 19.
    פחלון שופך מיליארדים מכספי הציבור כדי לקבל כותרות!!! (ל"ת)
    שוחד מכספי ציבור!!! 25/04/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • כחלון=כשלון
    זוכה 25/04/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 7
    זכיתי בפרוייקט של גינדי בראש העין,לפני 4 חודשים,מעז לא זומנתי אפילו למתן הסבר מינימלי על הפרוייקט,יצרתי כאשר פעמים רבות,קבלן אומר כל פעם בזלזול שיצרו קשר,ושאין להם עדיין היתרי בנייה,ובמשרד השיכון מתנערים כבר מכל אחריות ואומרים לעבוד מול קבלן שלא רואה אותי ממטר! מאז עלה לי שכר דירה 25 אלף ואין לאף אחד תשובה באיזה עשור תחל הבנייה אם בכלל! דיברתי עם זוכים רבים בפרוייקטים שונים,לא מצאתי אחד שמרוצה.הקבלנים מתייחסים בזלזול רבה כלרוכשים סוג ד. העיקר שכחלון מפזר הבתחות וכותרות,אבל חוץ מלהטיב עם קבלנים בנושא מחירי הקרקעות על חשבונינו, השר כחלון לא עשה מאומה,רק נתן מניעה לקבלנים לזלזל בזוכים! רשימה חלקית של מגבלות: 1.רוב האנשים זוכים לא במה שהם צריכים(מיקום או גודל הדירה). 2.בחירת הדירה נעשת תוך 40 דקות בלבד(עסקה של החיים לרוב הרוכשים),או שוללים זכאות! 3.לא ניתן למכור את הדירה כ10 שנים(זמן בנייה +זמן הגבלה). 4.לא ניתן לבצע שינויים בדירה וללוות את הבנייה (מה שכל רוכש רגיל של דירה על נייר יכול בכל עת!) 5.אי התאמה בין מחיר עליו מצהיר משרד שיכון למטר לבין מחיר בפועל(למשל במקרה שלי:מחיר למטר הוא כ9
    סגור
  • מה קרה לך? דירות בראש העין עומדות ריקות
    ישראלי 05/05/2017 07:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יעלה לך שכ"ד? משכירים מתחננים למצוא שוכרים ב 3500 שקל לדירות 5 חדרים. תבין - אם אתה הולך המשכיר נשאר עם 4 קירות וצריך לשלם ארנונה.
    סגור
  • התנהלות שערורייתית של כחלון,כנסו...
    זוכה 25/04/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זכיתי בפרוייקט של גינדי בראש העין,לפני 4 חודשים,מעז לא זומנתי אפילו למתן הסבר מינימלי על הפרוייקט,יצרתי כאשר פעמים רבות,קבלן אומר כל פעם בזלזול שיצרו קשר,ושאין להם עדיין היתרי בנייה,ובמשרד השיכון מתנערים כבר מכל אחריות ואומרים לעבוד מול קבלן שלא רואה אותי ממטר! מאז עלה לי שכר דירה 25 אלף ואין לאף אחד תשובה באיזה עשור תחל הבנייה אם בכלל! דיברתי עם זוכים רבים בפרוייקטים שונים,לא מצאתי אחד שמרוצה.הקבלנים מתייחסים בזלזול רבה כלרוכשים סוג ד. העיקר שכחלון מפזר הבתחות וכותרות,אבל חוץ מלהטיב עם קבלנים בנושא מחירי הקרקעות על חשבונינו, השר כחלון לא עשה מאומה,רק נתן מניעה לקבלנים לזלזל בזוכים! רשימה חלקית של מגבלות: 1.רוב האנשים זוכים לא במה שהם צריכים(מיקום או גודל הדירה). 2.בחירת הדירה נעשת תוך 40 דקות בלבד(עסקה של החיים לרוב הרוכשים),או שוללים זכאות! 3.לא ניתן למכור את הדירה כ10 שנים(זמן בנייה +זמן הגבלה). 4.לא ניתן לבצע שינויים בדירה וללוות את הבנייה (מה שכל רוכש רגיל של דירה על נייר יכול בכל עת!) 5.אי התאמה בין מחיר עליו מצהיר משרד שיכון למטר לבין מחיר בפועל(למשל במקרה שלי:מחיר למטר הוא כ9
    סגור
  • 18.
    כחלון שחרר קרקעות עוד ועוד מחיר דירת 4 ח צריך להיות
    רפאל 25/04/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מחיר דירת 4 חדרים צריך להיות שמונה מאות אלף שח ולא יותר
    סגור
  • אפילו פחות (ל"ת)
    thmhe 26/04/2017 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מחיר 4 חדרים צ"ל 540 אלף כמו בסכנין
    יצחק 25/04/2017 16:24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מעבר למחיר הנ"ל זה סתם ספסרות על הקרקע
    סגור
  • 17.
    בקצב הזה כחלון עוד יהיה ראש ממשלה...... חזק ואמץ..
    לכחלון אתה בדרך 25/04/2017 15:56
    הגב לתגובה זו
    12 8
    אבל ואבל גדול הדרך עוד ארוכה מאוד..... בנוסף יש סיכוי שיגיעו עוד אלפי יהודים מצרפת ואז מחירי הנדלן שוב יקפצו.......
    סגור
  • 16.
    כחלון הספסר
    יצחק 25/04/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אם דירה בסכנין של 120 ממר עולה 540 אלף מדוע דירה זהה במודיעין עולה 1.4 מיליון. כי כחלון רוצה להרויח על הקרקע במודיעין 860 אלף. ספסר ספסר ספסר על חשבון זוגות צעירים
    סגור
  • 15.
    טוטו ווינר
    לוטו/טוטו 25/04/2017 15:09
    הגב לתגובה זו
    6 4
    נרשמתי כבר ל-3 הגרלות בראשון לציון והכי קרוב שלי היה מקום 11 אלף. לכו לשלוח איזה טופס ווינר הסיכויים יותר גבוהים שתזכו.
    סגור
  • 14.
    רוצה כסף לקופה תוריד מס על שוק ההון (ל"ת)
    כחלון 25/04/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 13.
    כחלון דואג לסכנין (ל"ת)
    מדינה זבל 25/04/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 12.
    שאפו ענקי לכחלון
    איציק 25/04/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    25 6
    גילוי נאות : אנחנו חבורה של צעירים שנמאס להם מעושק הדיור. התאגדנו ספונטנית ברשת ונעשה ככל יכולתנו להוריד דרסטית את מחירי הדיור בכל האמצעים הלא אלימים האפשריים. ישנה בועת נדל"ן אימתנית בישראל ואנחנו לא נשלים איתה רק כדי לתחזק את" תחושת העושר" בקרב ציבור זה או אחר. לתמיכת הציבור נודה
    סגור
  • 11.
    מחירי הדירות בשוק החופשי עולים... (ל"ת)
    משפרת דיור 25/04/2017 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 15
    סגור
  • 10.
    מעניין שבסכנין המחירים הכי זולים!!!! פחלון הביתה!!!!! (ל"ת)
    חייל קרבי במיל' 25/04/2017 14:30
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 9.
    ....טרנד חדש ... כנסו .
    אורן 25/04/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתגי טאצ' מזכוכית מראה יוקרתי , קנינו בהומיטק ושילבנו בית חכם
    סגור
  • 8.
    למה רק בסכנין המחיר הגיוני???? (ל"ת)
    ש.מ 25/04/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • מאותה סיבה שיש להם הנחות בהכל ואי אכיפת חוק (ל"ת)
    תנחש 25/04/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    בולשיט
    אורן 25/04/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    נרשמתי לשלב ב' של מחיר למשתכן ועד עכשיו כמעט כלום רק פירסומים אך תכלס פתיחת הרשמה כמעט ואין.
    סגור
  • מה הטענה שלך בדיוק?
    זריז 25/04/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    80 אלף נרשמו לפניך . מישהו אשם שאתה מעופף??
    סגור
  • 6.
    מנסים לירות על טנק עם M16 (ל"ת)
    עידן 25/04/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 5.
    נראה את מנכ"ל אשדר מוכר עכשיו דירות בראשון בשוק החופשי (ל"ת)
    גיא 25/04/2017 13:55
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 4.
    שווה להיות ערבי במדינת היהודים
    הומלס 25/04/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    16 4
    400 אלף לדירה
    סגור
  • שווה להיות בן אדם במדינת היהודים
    אדם 25/04/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תנסה, אנחנו במאה העשרים ואחת.
    סגור
  • אלה בערך המחירים בעפולה, ק"ש ומגדל העמק, במחיר למשתכן. (ל"ת)
    אני 25/04/2017 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 3.
    בעיה
    יוסי 25/04/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 22
    הוא בונה 10000 דירות בזמן שיש ביקוש ל 50 אלף דירות וכל שונה נוסף לביקוש עוד 10000 . גשו לקנות בהקדם אין פתרון לבעיה עוד מעט הגדר תישבר מרוב שיושבים עליה .....
    סגור
  • תמשיך
    שרון 25/04/2017 19:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לשכנע את עצמך כאשר בינתיים יש היצע עצום של דירות למכירה והשכרה.
    סגור
  • ספסרי הדירות הבינו שמס דירה שלישית עלול לפגוע בהם אז...
    גלאי ספסרים 25/04/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מנסים להתנגח בכל נושא
    סגור
  • 2.
    מליון שח לדירה+ריבית, עדיין מתאים לעשירון עליון בלבד. (ל"ת)
    בן אהרון 25/04/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 1.
    ולכל מי ששאל כמה עולה לבנות דירת 120 מטר בארץ
    דוד 25/04/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    25 1
    "מחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על 538,186 שקל"
    סגור
  • ללא מעמ: 460,000 !!! (ל"ת)
    בן אהרון 25/04/2017 16:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור