18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מבול שיווקי מחיר למשתכן: 2,500 דירות יוקמו בראשל"צ - תראו את המחירים

בנוסף, 1,400 שווקו במסגרת התכנית בבאר שבע ושיווקים נוספים בנתניה ובסכנין. הנה כל הפרטים
 |  61
כחלון ממשיך
Share
משרד האוצר מעדכן היום על מבול של שיווקים במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן'. השיווק הגדול ביותר הוא 22 מתחמים לבניית 2,510 יחידות דיור בשכונת הנרקיסים שבראשון לציון, בנוסף שווקו עוד 2 מתחמים לבניית 166 יחידות דיור בנתניה, עוד 2 מתחמים בסכנין לבניית 110 דירות ועוד מתחם גדול לבניית 1,400 דירות בבאר שבע. מחירי הדירות משקפים הנחה של 24%, של 22%, של 44% ושל 23% בהתאמה ממחירי השוק. 


שכונת הנרקיסים נמצאת בחלקה הצפון-מזרחי של העיר ראשון לציון בשטח שבו שוכן חלק ממחנה צריפין המפונה ומיועד למגורים. התכנית מציעה 250 יח"ד בדיור מיוחד (בית אבות, דיור מוגן ועוד), כ-1,000 יח"ד קטנות המיועדות לזוגות צעירים, וכ-70 אלף מ"ר מסחר ותעסוקה. ייחודה של השכונה החדשה הוא במיקומה על הגבול המזרחי של העיר, כך שהיא יוצרת דופן בינוי המהווה שער כניסה חדש לעיר מכיוון כביש מס' 44. במתחם התוכנית מצויים מבנים בעלי חשיבות היסטורית וערכית המיועדים לשימור.

מחיר דירת 85 מ"ר לזכאים יעמוד על- 990,280 שקל, דירת 100 מ"ר לזכאים יעמוד על 1,150,002 שקל, ומחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על- 1,362,966 שקל.בנתניה בשכונת אגם 3 שווקו בהצלחה 2 מתחמים כאמור לבניית 166 יחידות דיור הכוללות מרפסת חניה ומחסן: מחיר דירת 85 מ"ר לזכאים יעמוד על-1,017,057 שקל מחיר דירת 100 מ"ר לזכאים יעמוד על- 1,178,324 שקל, ומחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על- 1,393,346 שקל.סיכום המחירים:


סכנין: בשכונה הדרומית בסכנין שווקו שני מתחמים לבניית 110 יח"ד: מחירן של הדירות מבטא הנחה של בין 42% ל- 44% ממחיר דירה דומה בשוק החופשי:

מחיר דירת 85 מ"ר לזכאים יעמוד על 412,411 שקל.

מחיר דירת 100 מ"ר לזכאים יעמוד על 487,876 שקל.

מחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על 538,186 שקל.

שכונת המגורים נמצאת בדרום מערב סכנין וכוללת אזור סמוך השייך לשטחי מועצה אזורית משגב, בסמיכות לכביש מס' 99 מאסף סכנין. שכונת המגורים תכלול בסה"כ כ-400 יח"ד, שטחים למבנים ומוסדות ציבור, דרכים ושטחים פתוחים. בשכונה ישנם מגורים, דרך מוצעת, דרך מאושרת, שטח ציבורי פתוח, שטחים פתוחים ומבנים ומוסדות ציבור ושביל.

באר שבע: 1,400 יח"ד שווקו במסגרת מחיר למשתכן בשכונת "הפארק". התכנית שמשתרעת על שטח של כ-1150 דונם, תכלול בתים בבניה רוויה בהיקף של כ-4,010 יחידות דיור ובהם בניינים בני 8 קומות, בתים צמודי קרקע ו"בתי חצר" של 5 קומות. השכונה ממוקמת בדרום מזרח באר שבע, גובלת בפארק נחל באר שבע מצפון, באזור התעסוקה עמק שרה מדרום וכביש 40 עוקף באר שבע ממזרח. במכרז הנוכחי הוגשו 6 הצעות ושווקו בהצלחה 8 מתחמים.

מחיר דירת 85 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן יהיה 667,966 ש"ח, המגלם הנחה בשווי 194,224 ש"ח ממחיר דירה דומה בשוק החופשי.

מחיר דירת 110 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן יהיה 844,490 ש"ח המגלם הנחה בשווי 245,551 ש"ח ממחיר דירה דומה בשוק החופשי.

מחיר דירת 120 מ"ר כולל מרפסת, חניה ומחסן יהיה 915,099 ש"ח המגלם הנחה בשווי 266,082 ש"ח ממחיר דירה דומה בשוק החופשי.

בהתאם להנחיות התב"ע 33% מיחידות הדיור לפי תב"ע ימכרו בשוק החופשי. בשכונה החדשה יהיו שתי שדרות: השדרה המרכזית המובילה מכיכר הכניסה ועד לאגם ולפארק ושדרת האורך החוצה את השכונה ממזרח למערב. לאורך השדרה ממוקמות קריות החינוך המהוות נקודות ציון בשכונה החדשה. במפגש השדרות כיכר עירונית מרכזית סביבה מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

61 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 זה שוחד 08/05/2017 16:56 על חשבון הצבור. ורק מעטים בני מזל זוכים בפיס שלו
איפה כל העיתונאים "רודפי הצדק" זה לא צדק חברתי איפה הקשישים שהוא מקפח אותם. העלאת גיל הפרישה והקטנת בטוח לאומי בגלל זה. גם מי שדוחה את הפרישה מפסיד העלה קצבה ב 20 שח בקושי והעלה את מס הבריאות ב 70 ש"ח. ביבי השרדן מעדיף למכור את הצבור יחד עם השותף שלו.
36 פסטרנק צבי 07/05/2017 08:06 קהילת פודלאץ תעבור לסכנין (ל"ת)
35 זוג 05/05/2017 15:20 מתי האכלוס (ל"ת)
34 ישראלי 05/05/2017 07:40 למה רק 166 בנתניה?אפשר 1660
יש הרבה שטח ואין בעיה להרים מגדלים גבוהים. כמו כלום אפשר לשווק פי 10 דירות - 1660, והכל יחטף.
33 תל אביב 03/05/2017 13:36 הסיבה לעליה במחיר הדירות היא הריבית ואנשים טיפשים
החישוב שלכם מוטעה, אם הדירה עולה בסכנין 400 אלף ובראשון לציון מיליון שקל, זה הפרש של 600 אלף שקל על שטח של 85 מטר... וזה לפני הבניה לגובה שעל ה 85 מטר האלה עומדות 8 או 12 דירות אחת מעל השניה... אז כמה אמרנו? 600 על 12 ל 85 מטר בראשון? לי יצא 86 מליון שקל לדונם אדמה בראשון. אבל בחישוב עדין שהבניין בן 40 דירות ויושב כולל כל השטחים על 2 דונם, עדיין יוצא 12 מיליון שקל לדונם בראשון.
32 אבי 01/05/2017 19:08 למה אין באיזורים ת"א-ר"ג-ב"ב-גבעתיים?? (ל"ת)
ישראלי 05/05/2017 07:42 אז תעבור לנתניה או ראשל"צ
אתה לא חייב לגור במרכז גוש דן. גם ראשל"צ או נתניה זה סבבה לגמרי.
31 הילה 30/04/2017 14:01 מליון זמן רשומה ועדיין לא זכיתי (ל"ת)
30 200$K 29/04/2017 21:37 דירה קטנה בבאר שבע (ל"ת)
29 כבוד לשר 26/04/2017 16:09 כחלון דואג לעם ראש הממשלה הבא (ל"ת)
28 בהתחשב בסיכונים. 26/04/2017 15:34 המחיריםשלמעלה לפני מעמ,תוסיפו מעמ ואז הכלה כבר לא כהיפה
הבלוף של להציג לציבור מחירים ללא מעמ כאילו יש"בשורה "גדולה במחיר למשתכן...בעיקר הבשורה היא לכיס של הקבלנים.הנחת המוצא באוצר שהציבור לא אינטלגנט מספיק לשאול שאלות כה אלמנטריות ולשקלל סיכונים וקומבינות עד שיקבלו את המפתח לדירה שלכאורה הם קונים.
thmhe 26/04/2017 17:46 מי אמר לך שזה לפני מע""מ? (ל"ת)
27 טוני מקרוני 26/04/2017 08:41 בעיות במחיר למשתכן. הפירוט המלא. כנסו
1. רוב הדירות שמוגרלות באיזורי המרכז הם ללא היתרי בנייה, לדוגמא בראשלצ בהגרלות שנערכו לפני שנה עדיין אין היתר בנייה. = שנה עיכוב2. בין שיווק לקבלן להגרלה עוברת בממוצע חצי שנה. 3. כמחצית מהקבלנים הם לא מנוסים ודי קטנים, זה סיכון גדול בעמידה פיננסית בפרויקט ולפי דעתי מגלם עיכוב נוסף בפרויקט. כזכור אתה ניגש להגרלה והמתחם והקבלן נבחר עבורך= בעיה .4. סדר גודל מהגרלת דירה ועד כניסה לפרויקט כ-5 שנים לפי פירוט הבא:סעיף 1 להלן סעיף 2 להלן זמן בנייה ממוצע שנתיים וחצי סיכון להלן סעיף 3.3. מחיר הדירות צמוד בכל הגרלה ולא משנה אם הייתה לפני שנה או תהיה בעוד שנתיים למדד תשומות הבנייה לחודש 10/2015 שהוא 107.1 והיום 109.2 כלומר בשנה וחצי 2.1 נקודות שזה בערך 2% תוספת למחיר. דירות שיוגרלו היום צריך להוסיף למחירם עשרות אלפי שקלים. דירות שיוגרלו בעוד שנה צריך להוסיף כ50000 ש"ח.4. לא ניתן בכלל לשנות את הסטנדרט ...אפילו ברז להזיז 20 ס"מ בשביל ארון רחצה רחב יותר לא ניתן רק כדי שתבינו ולכן המשמעות היא שאחרי קבלת הדירה בעוד 5 שנים מרגע ההגרלה תצטרכו לצאת למקצה שיפורים וזה עולה כסף והרבה כי זה כמו שיפוץ רגיל: לחצוב קירות להרים בל
ישראלי 05/05/2017 07:46 לא רוצה לא צריך
אם תמצא לי דרך אחרת לקמבן דירה חדשה בנתניה במיליון שקל אז תאמר לי. זה אחלה אחלה מחיר. מציע לך לבדוק את המחירים ההזויים בנתניה, כתוצאה מהתנפלות של צרפתים עשירים. מדובר בעיר גדולה במרכז הארץ עם הרבה זוגות צעירים, שהזינוק במחירים מקשה עליהם לקנות דירה בעיר. חבל רק שמציעים רק 166 דירות ולא 1660. הולכת להיות הסתערות המונים על קומץ הדירות הללו.
טוני סופרנו.. 27/04/2017 23:21 ממש לא מדוייק. אלא אם כן יש לך אינטרס
ראשית מדדי תשומות הבניה סיכונים של קבלנים יש בכל פרוייקט גם של קבלן רגיל. סע בעצמך לקרית מוצקין ותראה קבלן כמו עמרם אברהם שהרים כבר קומה 3 מתוך 5 לדוגמא והוא לא חיכה לערבויות מדינה וכו'. ישנם עוד פרוייקטים יוקרתיים ויפים בקריות מוצקין שכבר רצים קדימה. גם באיזור המרכז בלוד הקבלן רץ קדימה ובונה בלי לעצור. ובעוד כמה מקומות שקיבלו היתר בניה ורצים. כשקבלן לא לחוץ וטרוד במכירה ושיווק אז הוא מונח בדבר אחד וזה לבנות. זה שישנם קבלנים חלשים אז בשביל זה אדרבה. כשמדובר בפרוייקט של המדינה אז יש גב לדיירים והמחיר של הדירה נשמר גם אם יתחלפו עשרה קבלנים!!! בקיצור כשיש הנחה משמעותית של שלמעלה מ 20 אחוז על דירה אז מפה שם המשחק הוא יכולת החזרים חודשיים. מפה והלאה יש לך הטבה של עד 90 אחוז משכנתא וזה בגלל שמאות של הנכס. אז לא צריך לזלזל. צריך להודוץ לכחלון.תודה
26 מופע יחצנות של כחלון 26/04/2017 08:31 מדובר רק בשיווקים-באתר מחיר למשתכן אין כמעט דירות
סיכוי 0 לזכיה.
25 משלם מיסים 25/04/2017 18:56 ביזבוז של מיליארדים על הגרלות שלא מזיזות בכלום את השוק
חוץ מלתת חצי מיליון ש"ח לזוכים מכספי הציבור התוכנית הזו לא שווה כלום. מי שלא זכאי או לא זכה הולך ומשלם מחיר מלא. מי שכן זכה משכיר את הדירה ומחכה שיעברו 5 שנים כדי שיוכל לעשות אקזיט שמנמן על החשבון של כולנו.
thmhe 26/04/2017 17:47 איזה מיליארדים זה לא עולה למדינה כלום! (ל"ת)
24 יוסי 25/04/2017 17:30 לא קונים !!!!
מי שחכם לא קונה ההתרסקות עוד תגיע הירידה הזו עדיין בגדר מחיר מופרח..
ישראלי 05/05/2017 07:49 גבר, מיליון שקל לדירה חדשה בנתניה זה אחלה אחלה מחיר
לא רוצה? לא צריך. יהיו עשרות אלפים שיבואו במקומך. מציע לך לבדוק את המחירים ההזויים בנתניה, שעלו ככה בגלל הצרפתים המליאנים. חבל רק שמשווקים רק 166 דירות ולא 1660. כמו כלום היו בולעים הכל. יש הרבה מקום לבנות.
יוסי 26/04/2017 10:12 אני הולך. באמא שלי אני הולך...כמו מוכר קרטיבים בין (ל"ת)
מוטי 26/04/2017 10:12 אל תקנה כמו שעשית עד היום ותמשיך לשלם לשכירות
חבר אתה לא עושה טובה. עוד ב2014 הודעת שאתה לא קונה אז הבנו .שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אם לך טוב להיות מחוסר דירה שיבושם לך.
thmhe 26/04/2017 17:48 שכירות לכל החיים יותר זול מהמחירים המטורפים האלה (ל"ת)
אז תשכור 08/05/2017 17:00 בשביל זה הוא מכין לך מתנה דירות בשכירות של קרן ריט
חחחחחחחח
23 אילנית 25/04/2017 16:50 הליכוד החדש
כחלון מייצג את. מה שהחיכוד כבר מזמן שכח,כחלון הוא הליכוד החדש,אנחנו איתך !!
שקרנית 08/05/2017 16:59 פחלון משלם לך על טוקבק עלוב . פתאום צצים מגיבים
בשמות בדויים, אילנית, אורן, יוסי, חחחחח בדיוק השיטה של יחימוביץ אחרי כל פוסט שלה פתאום צצים מגיבים בכל מיני שמות . לכי הביתה.
22 היו זמנים 25/04/2017 16:48 לא מאמינים לכחלון - עבודה בעינים
היו זמנים בהם בן גוריון באמת דאג לדיור לכל - דיור בר השגה ! כחלון הצחקקן רק מורח את כולם בהבטחות כחול -ואין מה לאכול
גלאי חלאות 28/04/2017 12:15 יש לך 3 דירות ופרנסה בשחור? (ל"ת)
21 תקציר כלכלי 25/04/2017 16:47 במקום לקרוא את כל הכתבה..
במקום לקרוא כתבות ארוכות ומייגעות... תעשו לייק לדף החדש שלנו "תקציר כלכלי" שיעשה לכם סדר ותחסכו זמן יקר! תהנו (: ***תקציר כלכלי ***
20 מה עם פינוי בינוי 25/04/2017 16:37 שוכח את האזרחים הוותיקים שגרים בסלמס להריסה ובונה חדש
מפקיר את דיירי הבתים למוות ברעידת אדמה או טיל . ומפזר כספי צבור לתת למצביעים פוטנצאילים
19 שוחד מכספי ציבור!!! 25/04/2017 16:22 פחלון שופך מיליארדים מכספי הציבור כדי לקבל כותרות!!! (ל"ת)
זוכה 25/04/2017 16:36 כחלון=כשלון
זכיתי בפרוייקט של גינדי בראש העין,לפני 4 חודשים,מעז לא זומנתי אפילו למתן הסבר מינימלי על הפרוייקט,יצרתי כאשר פעמים רבות,קבלן אומר כל פעם בזלזול שיצרו קשר,ושאין להם עדיין היתרי בנייה,ובמשרד השיכון מתנערים כבר מכל אחריות ואומרים לעבוד מול קבלן שלא רואה אותי ממטר! מאז עלה לי שכר דירה 25 אלף ואין לאף אחד תשובה באיזה עשור תחל הבנייה אם בכלל! דיברתי עם זוכים רבים בפרוייקטים שונים,לא מצאתי אחד שמרוצה.הקבלנים מתייחסים בזלזול רבה כלרוכשים סוג ד. העיקר שכחלון מפזר הבתחות וכותרות,אבל חוץ מלהטיב עם קבלנים בנושא מחירי הקרקעות על חשבונינו, השר כחלון לא עשה מאומה,רק נתן מניעה לקבלנים לזלזל בזוכים! רשימה חלקית של מגבלות: 1.רוב האנשים זוכים לא במה שהם צריכים(מיקום או גודל הדירה). 2.בחירת הדירה נעשת תוך 40 דקות בלבד(עסקה של החיים לרוב הרוכשים),או שוללים זכאות! 3.לא ניתן למכור את הדירה כ10 שנים(זמן בנייה +זמן הגבלה). 4.לא ניתן לבצע שינויים בדירה וללוות את הבנייה (מה שכל רוכש רגיל של דירה על נייר יכול בכל עת!) 5.אי התאמה בין מחיר עליו מצהיר משרד שיכון למטר לבין מחיר בפועל(למשל במקרה שלי:מחיר למטר הוא כ9
ישראלי 05/05/2017 07:51 מה קרה לך? דירות בראש העין עומדות ריקות
מי יעלה לך שכ"ד? משכירים מתחננים למצוא שוכרים ב 3500 שקל לדירות 5 חדרים. תבין - אם אתה הולך המשכיר נשאר עם 4 קירות וצריך לשלם ארנונה.
זוכה 25/04/2017 16:35 התנהלות שערורייתית של כחלון,כנסו...
זכיתי בפרוייקט של גינדי בראש העין,לפני 4 חודשים,מעז לא זומנתי אפילו למתן הסבר מינימלי על הפרוייקט,יצרתי כאשר פעמים רבות,קבלן אומר כל פעם בזלזול שיצרו קשר,ושאין להם עדיין היתרי בנייה,ובמשרד השיכון מתנערים כבר מכל אחריות ואומרים לעבוד מול קבלן שלא רואה אותי ממטר! מאז עלה לי שכר דירה 25 אלף ואין לאף אחד תשובה באיזה עשור תחל הבנייה אם בכלל! דיברתי עם זוכים רבים בפרוייקטים שונים,לא מצאתי אחד שמרוצה.הקבלנים מתייחסים בזלזול רבה כלרוכשים סוג ד. העיקר שכחלון מפזר הבתחות וכותרות,אבל חוץ מלהטיב עם קבלנים בנושא מחירי הקרקעות על חשבונינו, השר כחלון לא עשה מאומה,רק נתן מניעה לקבלנים לזלזל בזוכים! רשימה חלקית של מגבלות: 1.רוב האנשים זוכים לא במה שהם צריכים(מיקום או גודל הדירה). 2.בחירת הדירה נעשת תוך 40 דקות בלבד(עסקה של החיים לרוב הרוכשים),או שוללים זכאות! 3.לא ניתן למכור את הדירה כ10 שנים(זמן בנייה +זמן הגבלה). 4.לא ניתן לבצע שינויים בדירה וללוות את הבנייה (מה שכל רוכש רגיל של דירה על נייר יכול בכל עת!) 5.אי התאמה בין מחיר עליו מצהיר משרד שיכון למטר לבין מחיר בפועל(למשל במקרה שלי:מחיר למטר הוא כ9
18 רפאל 25/04/2017 16:01 כחלון שחרר קרקעות עוד ועוד מחיר דירת 4 ח צריך להיות
מחיר דירת 4 חדרים צריך להיות שמונה מאות אלף שח ולא יותר
thmhe 26/04/2017 17:49 אפילו פחות (ל"ת)
יצחק 25/04/2017 16:24 מחיר 4 חדרים צ"ל 540 אלף כמו בסכנין
מעבר למחיר הנ"ל זה סתם ספסרות על הקרקע
17 לכחלון אתה בדרך 25/04/2017 15:56 בקצב הזה כחלון עוד יהיה ראש ממשלה...... חזק ואמץ..
אבל ואבל גדול הדרך עוד ארוכה מאוד..... בנוסף יש סיכוי שיגיעו עוד אלפי יהודים מצרפת ואז מחירי הנדלן שוב יקפצו.......
16 יצחק 25/04/2017 15:24 כחלון הספסר
אם דירה בסכנין של 120 ממר עולה 540 אלף מדוע דירה זהה במודיעין עולה 1.4 מיליון. כי כחלון רוצה להרויח על הקרקע במודיעין 860 אלף. ספסר ספסר ספסר על חשבון זוגות צעירים
15 לוטו/טוטו 25/04/2017 15:09 טוטו ווינר
נרשמתי כבר ל-3 הגרלות בראשון לציון והכי קרוב שלי היה מקום 11 אלף. לכו לשלוח איזה טופס ווינר הסיכויים יותר גבוהים שתזכו.
14 כחלון 25/04/2017 14:48 רוצה כסף לקופה תוריד מס על שוק ההון (ל"ת)
13 מדינה זבל 25/04/2017 14:46 כחלון דואג לסכנין (ל"ת)
12 איציק 25/04/2017 14:41 שאפו ענקי לכחלון
גילוי נאות : אנחנו חבורה של צעירים שנמאס להם מעושק הדיור. התאגדנו ספונטנית ברשת ונעשה ככל יכולתנו להוריד דרסטית את מחירי הדיור בכל האמצעים הלא אלימים האפשריים. ישנה בועת נדל"ן אימתנית בישראל ואנחנו לא נשלים איתה רק כדי לתחזק את" תחושת העושר" בקרב ציבור זה או אחר. לתמיכת הציבור נודה
11 משפרת דיור 25/04/2017 14:31 מחירי הדירות בשוק החופשי עולים... (ל"ת)
10 חייל קרבי במיל' 25/04/2017 14:30 מעניין שבסכנין המחירים הכי זולים!!!! פחלון הביתה!!!!! (ל"ת)
9 אורן 25/04/2017 14:15 ....טרנד חדש ... כנסו .
מתגי טאצ' מזכוכית מראה יוקרתי , קנינו בהומיטק ושילבנו בית חכם
8 ש.מ 25/04/2017 14:06 למה רק בסכנין המחיר הגיוני???? (ל"ת)
תנחש 25/04/2017 14:14 מאותה סיבה שיש להם הנחות בהכל ואי אכיפת חוק (ל"ת)
7 אורן 25/04/2017 14:03 בולשיט
נרשמתי לשלב ב' של מחיר למשתכן ועד עכשיו כמעט כלום רק פירסומים אך תכלס פתיחת הרשמה כמעט ואין.
זריז 25/04/2017 17:19 מה הטענה שלך בדיוק?
80 אלף נרשמו לפניך . מישהו אשם שאתה מעופף??
6 עידן 25/04/2017 14:03 מנסים לירות על טנק עם M16 (ל"ת)
5 גיא 25/04/2017 13:55 נראה את מנכ"ל אשדר מוכר עכשיו דירות בראשון בשוק החופשי (ל"ת)
4 הומלס 25/04/2017 13:20 שווה להיות ערבי במדינת היהודים
400 אלף לדירה
אדם 25/04/2017 14:20 שווה להיות בן אדם במדינת היהודים
תנסה, אנחנו במאה העשרים ואחת.
אני 25/04/2017 13:53 אלה בערך המחירים בעפולה, ק"ש ומגדל העמק, במחיר למשתכן. (ל"ת)
3 יוסי 25/04/2017 13:13 בעיה
הוא בונה 10000 דירות בזמן שיש ביקוש ל 50 אלף דירות וכל שונה נוסף לביקוש עוד 10000 . גשו לקנות בהקדם אין פתרון לבעיה עוד מעט הגדר תישבר מרוב שיושבים עליה .....
שרון 25/04/2017 19:54 תמשיך
לשכנע את עצמך כאשר בינתיים יש היצע עצום של דירות למכירה והשכרה.
גלאי ספסרים 25/04/2017 14:21 ספסרי הדירות הבינו שמס דירה שלישית עלול לפגוע בהם אז...
מנסים להתנגח בכל נושא
2 בן אהרון 25/04/2017 13:00 מליון שח לדירה+ריבית, עדיין מתאים לעשירון עליון בלבד. (ל"ת)
1 דוד 25/04/2017 12:59 ולכל מי ששאל כמה עולה לבנות דירת 120 מטר בארץ
"מחיר דירת 120 מ"ר לזכאים יעמוד על 538,186 שקל"
בן אהרון 25/04/2017 16:53 ללא מעמ: 460,000 !!! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש