ימים אחרונים להשקעה: סטארט-אפ רפואי פיתח אביזר חדשני משנה חיים
סטארט-אפ רפואי פיתח אביזר ראשון מסוגו בעולם למנותחי סרטן ומחלות מעי. החברה הגישה פטנט ייחודי ומתכננת לחבור לענקיות בתחום בעלות מחזורים שנתיים של מיליארדים. כעת, אחרי שגייסה כבר 2.1 מיליון ₪ מ-250 משקיעים, החברה נמצאת בימים האחרונים לגיוס משלים בפיפלביז ופותחת בפניכם הזדמנות שנייה להפוך בעלי מניות בפיתוח המהפכני.
כ-2 מיליון איש בעולם המערבי מתמודדים עם נזקים בלתי הפיכים במערכת העיכול, שמחייבים שימוש באביזר המודבק ברציפות לבטן ומקשים עליהם לנהל אורח חיים נורמטיבי ומוגדרים כחולי סטומה. סטארט-אפ בשם StomTop פיתח אביזר רפואי חדשני שיקל על חייהם של מנותחי סרטן ומעי, כשהזימת שמובילה את הפיתוח, כבר הובילה אקזיטים בתחום ובעלת ניסיון של שנים רבות בתחום המכשור הרפואי.
האביזר אותו מפתחת החברה מבוסס על אטימה פנימית כחלופה להדבקת השקית, הפתרון הנפוץ ב-60 השנים האחרונות ובעל פוטנציאל לשנות את השוק מקצה לקצה. המוצר פותר את בעיות העור והנזילות והוא אינו תלוי בצורת הסטומה ובמבנה הבטן. בנוסף, ההתקנה מהירה והתחלופה נעשית בתדירות נמוכה יותר באופן משמעותי בהשוואה למדבקת השקית.
חברות בתחום מגלגלות מיליארדי דולרים
החברה לאחר ניסוים מוצלחים, הגישה פטנט על המורכבות הטכנולוגית והגיעה להישגי פיתוח משמעותיים, שיכולים לחולל מהפכה חדשה במציאות חייהם של מנותחי סטומה וסרטן. פניה מועדות לחבירה לאחת משחקניות המכשור הרפואי הגדולות והמובילות בשוק, למכירה והפצה בשוק הגלובאלי. חברות אלו, שהוקמו גם הן על ידי משפחות לחולי סטומה, ישנו מחזור מכירות שנתי של מיליארדי דולרים.
החברה נמצאת כעת בימים האחרונים של גיוס ההמשך החל מ- 2,500 ₪ דרך פלטפורמת השקעות ההמונים "פיפלביז" אשר בפיקוח רשות ניירות ערך.
- 1.Game changer (ל"ת)Hanan 10/04/2021 14:31הגב לתגובה זו
ימים אחרונים להשקיע: סטארט-אפ החסויות הדיגיטליות שישנה את עולם הספורט
שוק חסויות הספורט העולמי ממשיך להתחזק ויגדל לשווי של 89.6 מיליארד דולר בשנת 2027. סטארט-אפ בשם MixZone פיתח טכנולוגיה ייחודית לפרסום דיגיטלי בראיונות בשידורי הטלוויזיה והדיגיטל. החברה, בעלת הסכמים עם מספר מועדוני והתאחדויות ספורט מהמובילים בעולם, נמצאת כעת בימים האחרונים של גיוס הון ציבורי דרך פיפלביז וההזדמנות להפוך בעלי מניות בחברה עומדת להסתיים.
ראיונות ומסיבות עיתונאים הפכו לחלק בלתי נפרד ממשחקי הספורט. בעבר הם התקיימו רק בסוף המשחק, אך כעת הם מתקיימים לפניו, במהלך המחצית, ובסופו. ראיונות מקבלים לעיתים קרובות את אותו זמן שידור בתוכניות ספורט במהלך הניתוח שלאחר המשחק כמו השידורים בפועל. למרות שזמן הראיונות והחשיפה שלהם גדלו עם השנים בשידורי הטלוויזיה ובדיגיטל, שטח פרסום זה נשאר סטטי ומשעמם אשר לא מייצר הכנסות נוספות לקבוצות ולא נותן ערך מוסף לנותני החסויות הקיימים. לפרטים והשקעה ב-MixZone > ככה כן בונים חומה: קיר חסויות דיגיטלי חי ובועט הטכנולוגיה המהפכנית שפיתחה MixZone משלבת טכנולוגיה חדשנית מבוססת ענן בשילוב מסכי FHD ייעודיים אשר הופכים את גב הראיונות לשטח פרסומי דיגיטלי בעל ערך כספי לקבוצות הספורט. מדיה אטרקטיבית זו מושכת את העין ועונה על הצורך של קבוצות הספורט להגדיל את הכנסותיהן ממפרסמים וספונסרים חדשים, כמו גם לשמר את נותני החסות הקיימים בשידורים החיים בטלוויזיה, בערוצי ספורט, בתוכניות בידור, באתרי חדשות וברשתות החברתיות. לצפייה בסרטון: הסכמים עם קבוצות בינלאומיות לחברה פטנט רשום על הטכנולוגיה במספר רב של מדינות וחתומה כבר על הסכמים ארוכי טווח בישראל עם ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות לכדורגל, מנהלת הליגה לכדורסל בישראל, נבחרת קרואטיה בכדורגל, לגיה ורשה ועוד מספר קבוצות והתאחדויות מהמובילות בעולם. החברה מתכננת המשך הסכמים עם ארגונים גדולים ברחבי העולם, כשפניה לעבר אקזיט או הנפקה בבורסה. כעת החברה נמצאת בימים האחרונים של גיוס משקיעים דרך פלטפורמת פיפלביז ומאפשרת הזדמנות השקעה אחרונה בתמורה למניות בחברה. לפרטים והשקעה ב-MixZone >
