ניתוח קמפיין
פרסום ראשון
- המהלך של באומן יחד עם שאזאם ליום השמיעה הבינ"ל - זכה ב"עיפרון הכסף"קמפיין "שאזאם לא שומע" ממשיך לזכות בפרסים, והפעם בתחרות ONE SHOW הניו יורקרית. מנכ"ל באומן יוסי לובטון: "הזכיה - עדות נוספת להצלחת המהפכה הדיגיטלית שעבר המשרד"
רייטינג
השקת 'המרוץ למיליון 5' קיבלה 33.4% - ירידה של 12% ביחס לעונה הקודמתפרק השקת העונה הקודמת הניב 38% ויותר מ-1.1 מיליון צופים, אתמול צפו בפרק 950 אלף, ועדיין מדובר בהשקה הגבוה של 2016. השידורים החוזרים בערוץ 10 לא היוו תחרותפרסום ראשון
לא תאמינו למה העיתונים החרדים החליטו להחרים סיור כתבים של אל על לפוליןנציגי יתד נאמן, המודיע והמבשר הודיעו למארגנים כי החליטו לבטל השתתפותם בנסיעה לפולין בשל מעורבותה של ההסתדרות הציונית בסיור, וגם בגלל השתתפותן של נשים