• שני כהן. 9 מיליון ביטוח ישיר - קמפיין שוקה
    חברת ביטוח ישיר טוענת כי "הפרסומת מתייחסת לסוכן ביטוח בדיוני, שלא קיים, המוצג באופן הומוריסטי וסאטירי, וברור - וגם בית המשפט מציין זאת - שהצופה הסביר מבין שלא מדובר במסירת ״מידע״ על סוכן ביטוח ספציפי כלשהו"
    |19/04/2016
  • רחבעם זאבי גנדי
    הרשתות החברתיות בוערת - השידור שינה את עמדות הימין
    בדיקת חברת Vigo עבור אייס מגלה כי תחקיר 'עובדה' המטלטל על רחבעם זאבי הצליח לשנות את השיח בקרב הימין, שהתנגד בתחילה בצורה מובהקת לשידור
    |19/04/2016
  • פרסום ראשון
    כשבוע לפני טיסתה הראשונה לישראל, מתחילה החברה להיערך תקשורתית ואסטרטגית, בחרה משרד יח"צ והחלה לפרסם בעיתונות. ישראלי גם מונה לסמנכ"ל החברה בישראל
    |19/04/2016
  • אילן צינמן
    אילן צינמן הוביל את החיבור לאתרי התוכן המובילים בישראל והצליח להגיע ל-94% מהגולשים בארץ, ומגישה כ-8 מיליארד המלצות תוכן לגולשים ישראלים מדי חודש
    |19/04/2016
  • מנהרה צה"ל פרסום ראשון
    כך טוענים גורמים המכירים את הפרטים. גם מערכות תקשורת אחרות קיבלו הצעה לרכוש את הסרטון, אבל נראה כי סירבו לכך
    |19/04/2016
  • יעל רנה-אסף. Smoyz פרסום ראשון
    במסגרת התקציב תנהל Smoyz את כלל הפעילות הדיגיטאלית, הסושיאל והגרילה של המותג בישראל
    |19/04/2016
  • עטרה בילר תם יער ים לי שחר ניתוח קמפיין
    בזק קולעים עם הטייפקאסט של ים לי שחר (תום יער) לאסטרטגיית החיבור המתמיד. בדיוטי פרי מציגים את קונספט האפליה המצחיק שהופך את הצעת הערך של ג'יימס ריצ'רדסון לאטרקטיבית ומשמעותית ובתל אביב מגשימים את התיאוריות של מרשל מקלוהן
    |19/04/2016
  • פיגוע אוטובוס ירושלים אינתיפאדה רייטינג
    ב'חדשות 2' רשמו בימים האחרונים נתונים נמוכים של כ-185. אתמול הרייטינג זינק. 'משחקי השף' יציבה בסך הכל, כמעט 3% להפסד הדרמטי של מכבי בכדורסל
    |19/04/2016
  • גילי שם טוב
    העיתונאית ומגישת החדשות והספורט לשעבר, שימשה בשנים האחרונות כדוברת ויועצת תקשורת במשרד להגנת הסביבה
    |19/04/2016
  • קרן יעקובי
    יעקובי הייתה כתבת צרכנות וכלכלה ב-ynet וכעת תנהל את מחלקת השיווק והצרכנות במשרד גיל-עד תדמית ותקשורת. בעבר כבר עבדה ביח"צ
    |18/04/2016
מציג דף 713 מתוך 1619